Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zateplení pouze vchodové části domu

Od: peterk odpovědí: 13 změna:

Chtěl bych se zeptat na následující (nadpis je trochu zavádějící, ale lepší jsem nevymyslel): vchod do domu máme umístěný ve vnitřním rohu a oddělený vertikálně balkoném nad dveřmi. Čili jde o takové oddělené místo, které nenavazuje nikde na další zdi (na obrázku červeně šrafované). Vadilo by něčemu, pokud bych nechal čistě tenhle jaksi separovaný prostor zateplit a následně obložit obkladem, aby alespoň ta část, kde denně chodíme, byla tak nějak dokončená a pěkná? Protože tam právě není návaznost na okolní zdi, tak by to snad bylo jedno, ale jsem naprostý laik..Přemýšlel jsem o deskách multipor, které až na limit 20 kg-m2 (dlažba i lepidlo) zní dobře.

Děkuji

Zateplení pouze vchodové části domu

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

re4zon
hodnocení

2x
A planujete pak zateplovat i zbytek? Pokud ne, tak je uplne zbytecne tam davat izolaci a muzete to oblozit rovnou.
peterk
hodnocení

Ano, časem i zbytek. ale ten bude prostě vatou. Tohle je malý kus, zcela ohraničený a oddělený, takže by případně jiná tloušťka nevadila. Ale nedělám to kvůli zateplení samotnému, jen to chci mít načisto a obložit alespoň ten vchod, ať to nějak vypadá :)

hodnocení

0x

...Vadilo by něčemu,...

Nevadilo, snad jedině Vám by to mohlo vadit.

Zateplit drahým Multiporem?

Proč to skoro nejdražší?

Dodejte foto.

Z čeho jsou stěny, že chcete zateplit jen kousek? To je jako když si v zimě navléknete ve vichřici jen jednu rukavici a bez čepice.

doplněno 09.06.20 13:05:

---------------------

Vím, že zateplovat částečně se nemá kvůli rovinnosti zdí
to máte odkud, tuto informaci?

peterk
hodnocení