Nejste přihlášen/a.
Chtěl bych se zeptat na následující (nadpis je trochu zavádějící, ale lepší jsem nevymyslel): vchod do domu máme umístěný ve vnitřním rohu a oddělený vertikálně balkoném nad dveřmi. Čili jde o takové oddělené místo, které nenavazuje nikde na další zdi (na obrázku červeně šrafované). Vadilo by něčemu, pokud bych nechal čistě tenhle jaksi separovaný prostor zateplit a následně obložit obkladem, aby alespoň ta část, kde denně chodíme, byla tak nějak dokončená a pěkná? Protože tam právě není návaznost na okolní zdi, tak by to snad bylo jedno, ale jsem naprostý laik..Přemýšlel jsem o deskách multipor, které až na limit 20 kg-m2 (dlažba i lepidlo) zní dobře.
Děkuji
...Vadilo by něčemu,...
Nevadilo, snad jedině Vám by to mohlo vadit.
Zateplit drahým Multiporem?
Proč to skoro nejdražší?
Dodejte foto.
Z čeho jsou stěny, že chcete zateplit jen kousek? To je jako když si v zimě navléknete ve vichřici jen jednu rukavici a bez čepice.
---------------------
Vím, že zateplovat částečně se nemá kvůli rovinnosti zdí
to máte odkud, tuto informaci?
Chci to zateplit spíše proto, abych to mohl nechat načisto obložit, fasáda se bude dělat později. Je to malá plocha (cca 10m2). Vím, že zateplovat částečně se nemá kvůli rovinnosti zdí, ale to tady problém nebude, protože jak jsem psal a naznačil v obrázku, nahoře je prostor oddělen balkonem a po stranách jsou zdi, čili s budoucí tepelnou izolací fasády by to nijak nemělo kolidovat.
To ohledně rovinnosti mi tvrdil projektant - prý před provedením zateplení a fasády se musí změřit rovinnost zdí a udělat nějaké body, proto prý není vhodné zateplovat třeba jen spodní patro a později horní, protože tam nemusí být úplně rovina a špatně by to vypadalo.
Jinak Multipor se mi líbí tím, že je takový trvanlivý a ta cena na tak malém kousku není podstatná. Ale ten jejich limit 20 kg-m2 na obklad i s lepidlem se zdá být dost přísný, nedaří se mi najít žádné zajímavé obklady, které by by samy byly do 20 kg..