Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Elektrikáři- cena práce /díla

Od: darell odpovědí: 11 změna:
Dobrý den,
Vyhořela mi zásuvka ve starém sudetském domě, ktery jsem nedavno koupil. Chtěl jsem si to opravit sám, ale mám tu mamku na návštěvě...a ta me presvedcila... Zavolal jsem tedy elektrikáře, ten si vzal 1500 kc za výměnu dvou zasuvek, protože v takovém přístavku jsem měl místo zásuvky koncovku prodlužovačky a rekl, ze se to musi vymenit Ta prvni vyhorela zasuvka byla tak z koncev 70 let. I kdyz to podle me slo vysroubovat a potom vytahnout s minimem sekani, tak vzal majzl, roztriskal zasuvku udelal diru o polomeru asi 20 cm a hloubky 10 cm, to same u te druhe zasuvky, kde byla prodluzovacka, byl tu dve hodiny z toho poprve si to prisel omrknout, praci odvedl dobre, neni to vsak drahe na jesenicko? Ma mi tahat jeste sest "dratu" - (rikal, ze to pro magnetickou indukci, lednicku, pracku, bojler, cerpadlo 750 W, bude treba)z rozvodne skrine do pristavku, kde budu mit kuchyn,+ zasuvku do toho sklepa, a kde bude cerpadlo a bojler povedeme to sklepem a bude tam jen jedno provrtani zdi od te rozvodne skrine do sklepa, a jedno dve vrtani pres osb desky- podlahu kolik to muze odhadem stat? Mam limit 8000, coz povazuji za max. prijatelnou a odpovidajici cenu u tech zasuvek to bylo 1200 kc...

Elektrikáři- cena práce /díla
Elektrikáři- cena práce /díla #2
Elektrikáři- cena práce /díla #3

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

No...příroda nám nadělila ústa..dar řeči..a rozum.

Tudíž bych přesně specifikoval co chci a onoho elektrikáře se zeptal, za kolik to udělá. Pokud bude cena pro Vás OK, odsouhlasím mu ji.., ale samozřejmě s tím, že pokud nebudou žádné změny, bude i jeho cena pevná.

Pokud se Vám cena nebude "pozdávat", můžete zkusit někoho jiného...buď uspějete, nebo ne.

darell
hodnocení