Nejste přihlášen/a.
Mám kotel na dřevoplyn. Standartně je proti přehřátí jištěný tzv. chladící smyčkou napojenou na řád a využívající jeho tlak.Stalo se že chladící smyčka byla aktivována. Kotel se schladil, ale termostatický ventil který tento proces zajišťuje se nesepl zpět. Tohle byla příčina úniku vody cca. 220 m2 což není málo. Celé zařízení bylo dodáno firmou i s montáži, které je stále v záruce. V systému chybí signalizační zařízení, které by tuto chybu hlásilo.Kdo je odpovědný za tuto finanční strátu. Máte někdo skušenost?Diky za reakce.
Obecně provozovatel. 220 m3 - jak dlouho to propouštělo? Jaký typ chladící smyčky je použit?
Je to problematické. 1.záleží na smlouvě s firmou , 2. musíte doložit že nedošlo ze zanedbání z vaší strany a 3. musíte prokázat že firma zanedbala něco v důsledku čehož došlo k poruše na chladící smyčce - filtrační zařízení popř. další armatury,úprava topné vody...
K téhle věci bych přidal asi tohle. Kdyby si zase majitel zařízení na svém odběrném místě prováděl měsíční odpisy konečných měsíčních stavů, měl by možnost na problém reagovat mnohem dříve.
Ještě se podívejte, jakým způsobem je někam napojen přepad, odtok z kotle. Je možné, že je to zavedeno přímo na odpadní potrubí bez možnosti vizuální kontroly, že něco a kolik toho odtéká? Aby bylo vidět, že nějaká kapalina z nějaké trubky vykapává nebo teče přez přerušení dále do toho odpadu. Nemělo to být ani vyvedené zkrz zeď někam ven. V zimě by mohlo dojít k zamrznutí a natlakování systému
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.