Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím vás o radu. Dohaduji se stavební firmou, že před zalitím betonem základové desky rodinného domu, mě nenechali si zkontrolovat stav především odpadního potrubí, kde mám podezření, že jej nepodsypali pískem, jen trochu na povrchu a ani tak ne všude. Že to nechali ležet v betonovém recyklátu.
Stavební firma si trvá na svém, že odpadové potrubí podsypala, a tak jsem na vývodu v jámě před deskou, odkryl podloží pod trubkou a žádný písek tam nebyl. Jen hlína, kameny, a sem tam část betonového recyklátu.
Udělal jsem si fotky, viz níže.
Jelikož nejsem odborník, prosím vás o radu, předpokládám že je to špatně. A co teď. Obávám se, že to neobsypali ani části která je součátí základové desky.
Děkuji moc
Ještě bych tedy doplnil, že s kolegou rádcem "nunici" jsem si vyjasňoval ještě jiný typ lože pod potrubím. Za určitých okolností (ty jsou ale v manuálech popsány na 3/4 strany A4 a to sem opisovat nebudu) jsou přípustné ještě nějaké vhodné materiály...za určitých splněných podmínek. Toto na fotografii tazatele se mi ale ani trochu nezdá. A ještě když je to pod deskou, kam se nikdo po celou dobu životnosti stavby nedostane.
Ale mé peníze to nejsou...
noooo, tak to se připravte na handrkování...Ale já bych do toho také štoural...přeci si nenecháte ošidit celou stavbu.!Pokud začali teď, co budou šidit dál..a věřte, že se dá stále co schovát¨. Teda nepíšete, zdali budou dělat celou stavbu..počítám ale že ano.
Co poradit..štourat...a být pěkně nahlas...né s prosíkem..
Vy, jen říkejte...! Já tomu nerozumím...ale zeptám se! A ptejte se stavebního dozoru..
Musíte ukázat..že budete stále štourat...pro příště...ale oni vás stejně někde ošidí...nedá se to ohlídat...Bohužel.
Jestli mohu doporučit..udělejte více sond...jedna...určitě nestačí..
Ale co chcete...udělat novou základní desku?Co pak bude následovat?...Chcete aby rozřezali beton kde budou trubky, vyndali je.a daly tam ten písek? Akorád se naruší většina část základní desky..