Dobrý den, Chtěla bych poradit ohledně příspěvků na bydlení, nejlépe od někoho s vlastními zkušenostmi. O příspěvek budu žádat poprvé, pan, který mi byt pronajímá jej má v osobním vlastnictví. Mám zde nahlášen trvalý pobyt (adresu). Ve smlouvě je uvedena částka celková kterou platím. Služby nejsou rozepsané. Nájem za měsíc platím hotově. Co tedy přesně budou na úřadu požadovat? Jaké údaje musí smlouva obsahovat, aby splňovala vše potřebné pro žádost? V jaký měsíc se žádá? V dubnu, zpětné za čtvrtletí? Na úřad se chystám dopřát, ale ráda bych měla už představu a tam už nezdrzovala. Dekuji
potřebujete tam mít trvalé bydliště, nájemní smlouvu, občanku, rozpis sůužeb, faktury za plyn a elektřinu, protože z nich se uvádí měsíční platby=zálohy, no a pak vy´čtování za služby,jako je topení, voda, úklid atd. dokládá se to čtvrtletnš zpětně ale zažádat můžete třeba zítra. Jestli máte, nebo nemáte nárok vám řekne kalkulačka finance.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.