Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.Máme chladničku Gorenje v záruce.Začala vykazovat kolísavé teploty, Někdy je tam třeba i -1c někdy zase +9c.Volal jsem na linku Gorenje to bylo 31.unora.Reklamace byla telefonicky přijata že vše předávají servisnímu středisku.
Ze servisu pak volala paní že přijede pán 10.Března.Ale ráno 10.3 (bylo to v den vichřice Sabine) volal technik že se omlouvá že díky vichřici je všude kalamita,uzavírky atd...zda muže přijet a ozvat se hned během dalších dní.OK souhlasil jsem.
Od té doby se nikdo už neozval.Vím že ještě mám 4 dny ale je mi jasné že už nikdo nedorazí.Já prostě tohle nesnáším a nehodlám někoho nahánět zda se nezapomělo atd...
Uplně nejraději bych lednici vrátli.Nevím jak to je zda na to mám vubec po měsíci kdy oprava nebyla provedena nárok?Případně jak postupovat.
Děkuju
Ano, pokud reklamace nebyla do 1 měsíce vyřízena, můžete výrobek považovat za neopravitelný můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat nový výrobek. Ve vašem případě může být trochu problém, že nemáte žádný písemný doklad o reklamaci, ale snad vám to nezapřou.
Dík,Přesně jako Vy vidím jediný problém v telefonickém hlášení závady ale přišlo mi to logické vždyt na to mají i speciální linku po telefonu.Přece nebudu posílat dopis.Ale to je ted už jedno.
A odstoupení od smlouvy požadovat u Gorenje nebo shop kde jsem lednici zakoupil? Protože tam jsem vlastně lednici platil?
Ano máte pravdu omlouvám se datumy jsem popletl přesunul jsem se dobudoucnosti...Hlášeno konec ledna A Sabine 10 unora,
Vím že to bude problem to odstoupení a možná to vzdám ty nervy a čas...Ale zase se mi "bojovat" chce.Když vidim ten bordel.
Jinač jsem jim neslíbil nic naopak vyšel vstříc že jsem pána nehnal ve vichřici k nám.
Ano máte ve všem pravdu.A nastuduju ještě podmínky u Gorenje.Bohužel ! vše probíhalo jen a jen telefonicky k mé smule a neznalosti.A ani nevím přesně datum kdy jsem telefonicky reklamaci hlásil zda to byl konec ledna nebo začatek unora.Tak to si se mnou vytřou...No jsem ponaučen pro příště.
Samozřejmě podám reklamaci ted už přes formulář a i mailem u Gorenje ted znova.
Jojo máte máte stejné myšlení jako já a děkuju i tak za pomoc.Bohužel i výpis volání už je z mobilu pryč.I já bych je chtěl nachytat na švestkách ale nemám na to v ruce nic.Mám jen číslo na technika servisu který mi volal zda nemusí ve vichřici jezdit.Tomu když zavolám kde se fláká... tak si to určitě bude pamatovat a dorazí ale to se přiznám ted trochu nechci...díky možnosti odstoupení.Ale ono to stejně tak dopadne
No uvidíme.Samozřejmě ted vidím že formulář k reklamaci u Gorenje je.Měl jsem zavolat a ještě odeslat.Za chyby se platí naštěstí nejde o život.
Jasně rozumím dnes jsem vyhledal u Vodafonu přesně čas a datum kdy jsem tam volal a telefonicky zadával reklamaci.Takže příští týden až to překročí měsíc jim tam pošlu mail že : toho a toho v tolik a v tolik jsem telefonicky zadával reklamci ledničky.Serieové číslo atd...že uplynula měsíční doba nikdo doposud na reklamaci nedorazil.Že sice volal někdo ze servisu kdy přijedou ale měsíc uplynul a nikde nikdo, ...tak nějak.
Tak uvidíme co se bude dít a jak se mnou vyběhnou...
Zdravím už je to dlouho ale co si pamatuju tak technik dorazil uplně poslední možný den takže včas...
Něco vyměnil problém se opakoval a závada odstraněna nebyla.Za týden přijel znovu a zase něco vyměnil a dál problém nevyřešen.Přijel potřetí vyměnil řídící jednotku a od té doby vše ok.Lednice šlape ke spokojenosti bez závady.
Tak snad jsem pomohl ale nevím co máte za problém Vy.Musíte je otravovat a hlavně se nenechat odbýt že to nejde...že je to normální atd..
Přeju hodně štěstí
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.