Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Obklad koupelny

Od: karlos4060* odpovědí: 4 změna:

V koupelně mám rohovou vanu..chtěl bych ji odstranit.a místo ní dát sprchový kout..problém je ten že na místě vany musím doplnit obklad..obkladačky mám...zvládne skušený zedník-obkladač doplnit obklad na místě vany nebude obklad křivý nebo staré dlaždice nespadnou z vrchu při bouraní vany?mužu doplnit obklad?bude to pěkné?

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

kami*
hodnocení

2x
Jsem laik. Odstranili jsme vestavěnou skříň, dlažba pod ní nebyla. Tak jsem vzala úhlovou brusku s diamantovým kotoučem a nejdříve jsem udělala zářezy u půlek dlaždic, které jsem chtěla nahradit celými dlaždicemi, oddělila jsem je od těch, co zůstanou a vznikla znovu spára. Při bourání el. pneum. kladivem se pak nepřenesou vibrace. Půlky jsem vybourala i se starým lepidlem pod nima. Okraje očistila špachtlí, dala lepidlo, dodláždila, pořád kontrolovala vodováhu, a dospárovala znovu. Bruska mi zajistila nepoškození dlažby bouráním, protože se vibrace přes mezeru nepřenesly. Ale dlažba je odolná, proti obkladům.
Jestli se hodí nová dlažba ke staré je ideální si zkusit představit podle různých fotek nových koupelen v koupelnových studiích, v časopisech.. Nebo lze obklady omezit a dát sprchový box i se stěnami i stropem třeba. Lze udělat pruh výraznější barvy obkladu pro zvýraznění změny. Musí se to líbit Vám.

re4zon
hodnocení

1x
Zalezi na tom, jak to vypada za vanou. Ale s nejvetsi pravdepodobnosti to nebude problem, akorat muze byt potreba vic kroku nez jen nalepit obklad. A jestli neco spadne zalezi na tom jak je to udelane a jak citlive se to bude delat.

hodnocení

0x

souhlasím s kolegou jen doplním patrně se nevyhnete úpravě vody pro baterii a odpadu takže stejně do těch obkladů budete chytat

hodnocení

0x