Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Obchod Lidl, kvalita spotřebičů

Od: suzymon® odpovědí: 60 změna:

Dobrý den.

Kupujete někdo třeba domácí spotřebiče v Lidlu? Já tady obchod poblíž nemám, ale mají i internetový obchod a já jsem tam našla pěknou horkovzdušnou fritézu. Už nějký čas mi vrtá v hlavě. Včera jsem byla u kamarádky a ona ji má a nemůže si ji vynachválit. Má takovou docela obyčejnou a říká, že se v tom upečou třeba kuřecí stehýnka dozlatova, nebo ty hranolky, nebo ryba, karbanátky a tak dál. Sice mi dala adresu, kde ji koupila ona, ale já jsem pak našla právě v Lídlu sice o něco málo dražší, ale zase je lépe vybavená. Tak bych si ji objednala, ale nevím, jestli v tom Lidlu neprodávají nějaké šmejdy, které se hned rozbijou. Recenze jsem četla a většina lidí fritézu chválí, ale jsou tam i někteří, kteří nedoporučují ani fritézu, ani obchod. Tak nevím...

 

 

60 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

6x

Manžel kupoval nějaké nářadí v Lidlu a vždy byl spokojený. Teď trochu odbočím, nedávno jsem tam kupovala flanelové peřiny a ta látka byla tak pevná, že se to s těmi, které prodávali v té stejné době v Kauflandu, vůbec nedalo srovnat.

hodnocení

Díky za reakci.

 

hodnocení

5x
avatar libor007
Dá se občas naletět, ale naprostá většina věcí tam má vynikající poměr cena/kvalita. V tomto si troufám tvrdit lidl vybočuje z řady oproti konkurenci. Mimochodem, vrátit zboží z eshopu se dá bez problému. Dokonce lidl má v balíku předtištěný formulář a dokonce i štítek pro dopravce - ten pak případně zboží zdarma odveze. Na fb je skupinka věnující se zkušenostem s lidlovými výrobky...
hodnocení

Libore, právě! Já jsem si to celé přečetla a přijde mi to obchod solidní. Na FB bohužel nechodím, ale to nevadí, i odpovědi tady mi budou stačit.

 

hodnocení

5x

V Lidlu kupuji často a nikdy jsem nekoupil špatně. Včetně tíévzpomínané trouby. Běžně trika, zejména funkční, sporttester, tyčový mixer, běžecké boty /tak je tam prezentují, ale pro opravdového běžce moc nejsou, výborně se v nich ale chodí/. Všechno udělá stejně kvalitní funkce jako mnohem dražší zboží ze speciálních obchodů /sport, elektro apod./, takže skvělý poměr cena/výkon! Navíc, Lidl je nejvstřícnější obchod co se týká vrácení nebo výměny zboží! Zajeďte se tam někdy podívat. Týdenní leták najdete na internetu.

 

jabraka*
hodnocení

5x

Pro profesionální práci se prodávané nářadí i chemie nehodí,ale mít je doma na občasnou opravu je velice výhodné z hlediska ekonomie práce.Mám z Lídlu nabíječku aku.lepidla a siliíkony , vrtací kladivo,pilu a střihačku keřů,sekačku.Také kupuji spojovací materiál/vruty,hřebíky)Prostě nemám problém cokoliv z hospodářského zboží nakoupit.S potravinami a ovocem je to horší,ceny rozhodně v tomto artiklu nejsou lidové.Ale sortiment je famozní.

JABRAKA

 

hop®
hodnocení

3x
avatar hop

Většina nářadí je kvalitní, a podstatně levnější, než srovnatelné výrobky v jiných obchodech. S kuchyňským vybavením bohužel zkušenosti nemám, po friťáku jsem navíc nikdy netoužil.
Na Facebooku je skupina, která se zabývá pouze a právě recenzemi výrobků z Lidlu. Pokud napíšete přesný typ výrobku, mohu se tam podívat, případně se zkusit zeptat na zkušenosti.

hodnocení

Ahoj Hope, je to tenhle, byla bych ráda, kdyby ses na něj teda podíval. Díky.

hop®

@Suzymon: Zadal jsem dotaz, tak uvidíme... :)

hodnocení

Hope, už nehledej. Já jsem si ji už objednala. Asi na tuhle ještě žádné recenze nejsou. Já pak napíšu jaká je a jak to funguje.

hop®
@suzymon: Teď jsem tam koukal, a je tam pouze jedna recenze, asi to zatím není moc kupované zboží:"Měly jsme ji a nic moc šla na bazoš a koupili od tefalu s lopatkou a to je paráda"
hodnocení

Zoozahada, díky. Přečetla jsem si recenze. Já už jsem ho objednala, tak uvidím, kteří mají pravdu. Oni jsou také lidé, co třeba neumějí přístroj správně používat a pak řeknou, že to je šmejd. Třeba zrovna ta paní, co si stěžuje, že byl obalovaný řízek suchý. Zřejmě ho předem nepostříkala olejem, tak je jasné, že horký vzduch ho jenom jaksi "uvařil" uvnitř a zvenku vysušil. Kdyby si napřed pořádně přečetla jak se to má dělat, tak by podle mne byla spokojená. Je jasné, že to nebude stejné jako z pánve, kde řízek musí plavat v oleji, ale o to právě jde. Aby se člověk tomu oleji vyhnul. I ty hranolky se mají postříkat olejem a protřepávat. No a ta první, co si stěžuje, že tam nebyl nástavný rošt na další potraviny, tak ta je úplně hloupá. Přece vidím co je u přístroje za příslušenství. Ten s tím roštem jsem viděla také, ale to je úplně jiný model a cena je také někde jinde. A ona by chtěla za 15 stovek přístroj, který se prodává za 3 tisíce a víc. *bzum* Takže recenze čtu, ale přemýšlím u nich. Já si myslím, že pokud kápnu na dobrý materiál, teda že bude v principu fungovat, tak to další bude v pohodě. No a když ne, tak ho vrátím a koupím si jiný.

 

1mirda2*
hodnocení

3x

Jo kupte to 3 roky záruka.Není co dodat kvalita super jak nářadí tak domácnost.Mám indukční desku,friťák,toustovač,autoledničku,rybařinu,flexu,vrtačku,sekačku,rotavátor atd.Už ani nikam nechodím.Vše přes lidl shop.Doprava nad 1000kč zdarma.

 

111®
hodnocení

2x

moje zjušenost je s píš s nářadím než s nádobím. Nářadí třeba klíče a pod. dobrý, tyčový mixer jsem vracel ještě tentýž den. Elektrické nář. zatím zkušenost nemám.

 

joudic*
hodnocení

2x

Asi se neda hodit na jednu hromadu vyrobky z lidlu, stejne jako Sencor, nektere spotrebice jsou super, jine des bes. Osobne se vzdycky nejak snazim porovnat vahu tech negativnich vuci pozitivnim, a hlavne hledam recenze do hloubky na x webech v jakemkoli jazyce, pokud jde neco vubec na google podle oznaceni dohledat, aby slo pak jednoduseji zamerit falesne recenze. Snazim se nejak dopatrat, co vedlo toho nespokojeneho k tomu napsat takovou recenzi, a jestli se napric shoduji s jinymi nespokojenymi apod.

kenav

Hlavne na zbozi tri roky zaruka coz dnes nema nikdo,musite si udelat kopii stvrzenky nebot ta original z pokladny vybledne za pul roku a pak nelze reklamovat.

hop®

@Kenav: Zaprvé, třeba Bauhas dává záruku na nářadí 5 let. A zadruhé podle OZ není nutné mít k reklamaci účtenku, stačí nákup doložit jinak, třeba jen vědět datum a místo nákupu. A v dotazu se mluví o nákupu přes eshop, který je lehce dohledatelný, navíc součástí zásilky je i faktura.

kenav

Že by Bau daval pětiletou zaruku jsem netušil, skoro tomu nechce věřit ale presvedcim se.

hop®

@kenav: Není problém. Je to psáno i zde a funguje to... ;)

 

fialka2
hodnocení

2x

Suzymon, ten friťák nemáme. Ale koupili jsme pár spotřebičů z Lidlu. Pekárna se nám asi po2,5 r. trochu pokřivil hák a drhlo o tu nádobu. Vyměnili nám celou pekárnu snad během 14 dnů po domluvě. Tato tzv. druhá jede určitě víc než 5 r. Máme mikrovlnku jede spolehlivě snad 10let. Co jsme technického koupili jsme spokojeni.

hodnocení

No hurá Fialko, tohle se mi líbí! Jasně, nejsem naivka a vím, že zrovna já můžu trefit na nějaký zmetek, ale jelikož se na vše raději dívám z té pozitivní stránky, tak budu věřit, že mi ta fritéza bude dělat radost. :)

 

biban
hodnocení

2x

Já v Lidlu kupuji v podstatě vše pro běžnou potřebu, vím totiž, že se nemusím kvality bát. Nářadí, oblečení a obuv, kuchyňské vybavení, prostě vše co je zrovna potřeba. Se vším naprostá spokojenost. Teď zrovna se těším na toustovač 3v1.

 

liska5
hodnocení

2x

Suzy, fritéza to není, ale mám zkušenost s vařičem. Po pár měsících jsem v LIDLu vrátila indukční dvouplotýnku. Nefungovala na menší nádobí /kastrolky, pánvička/, i když bylo vyrobeno k vaření na indukci - mělo příslušné značení. Taky větrání hučelo příliš nahlas.

Vzali mi to bez problémů, vrátili peníze.

hodnocení

No právě, to se mi líbí, že tam nedělají s vrácením zboží žádné problémy. Já už jsem si ji objednala, tak uvidím. Snad bude sloužit dobře. Na tuhle tam totiž ještě žádné recenze nejsou, asi ji právě začali prodávat. Mají tam jinou, o stovku levnější a na tu jsou recenze dobré. Ale mně se líbila tahle.

 

hodnocení

1x
Dříve jsem s každým potřebným výrobkem šla nejdříve na Alzu, Ikeu atd. Teď koukám nejprve na Lidl eshop, protože maji velmi kvalitní a pěkné výrobky za super cenu. Nevím, kde jak to dělají, nepidila jsem se po tom. Ale s friťakem bych jim určitě věřila. A když nepůjde, tak zadarmo vrátit.
hodnocení

Kolikoli, děkuji Vám. Už nemohu dát bod. No já jsem před chvílí četla názory mnoha lidí, popisuji o trochu výše, tak nebudu opakovat a Vy zase že jste spokojená. *co*Tak já fakt nevím, jestli třeba také ti lidé nelžou. Já už jsem si pro jistotu našla dokonce i kam bych to v mém městě mohla zavézt a odeslat zpátky, ale byla bych hodně rozladěná, protože bych pak prý musela čekat kolem měsíce na peníze a musela bych si objednávat jinou fritézu. Tak tady mudruju, jestli to nemám udělat raději hned a až mi PPL zavolají že ji vezou, tak mu řeknu, aby nejezdil, že se jedná o storno objednávky. Jiným způsobem to u nich totiž nejde.

Vidím často jak lidi vrací věci přímo v prodejně (koupí např. 5 velikostí triček, doma zkusí, nechají si to padnoucí a zbytek vrátí) a nikdy nikdo po ničem nepídil. Taky jsem jednou něco takhle vracela z důvodu špatné velikosti, už nevím, co to bylo, zabralo to asi 10 sekund.

A při koupi na eshopu je to ještě lehčí. Kupuju tam hlavně věci typu fén, kulma atd. a kvalita je opravdu dobrá. Takže bych se toho nebála, spíš je potřeba pečlivě si přečíst, co k produktu je. Hodně si lidi stěžují nerealisticky (srovnání s produktem za x tisíc víc, stěžování si, že to nemá funkci, která tam není psána, nesprávné používání atd. viděla jsem stížnosti na repro sestavy, že je nejde rozebrat a připojit stylem, na který nebyly navrženy a podobně).

Na běžné používání bude friťák z Lidlu za 1500 lepší a kvalitnější než jiný friťák za stejnou cenu z obchodů jako Alza, CZC, Mall atd. (tam by byl ten "lidlovský" obvykle dražší).

A když nebude fungovat, tak vyměnit, reklamovat...

hodnocení

Kolikoli, děkuji Vám. Už nemohu dát bod. No já jsem před chvílí četla názory mnoha lidí, popisuji o trochu výše, tak nebudu opakovat a Vy zase že jste spokojená. *co*Tak já fakt nevím, jestli třeba také ti lidé nelžou. Já už jsem si pro jistotu našla dokonce i kam bych to v mém městě mohla zavézt a odeslat zpátky, ale byla bych hodně rozladěná, protože bych pak prý musela čekat kolem měsíce na peníze a musela bych si objednávat jinou fritézu. Tak tady mudruju, jestli to nemám udělat raději hned a až mi PPL zavolají že ji vezou, tak mu řeknu, aby nejezdil, že se jedná o storno objednávku. Jiným způsobem to u nich totiž nejde. Ale ještě nejsem rozhodnutá. Jdu číst dál...*cteni*

Vrací se zadarmo poštou (v krabici budete mít návod). S měsíc čekáním na peníze, to vám neporadím, zatím jsem nic nevracela. Koupila jsem si tam i boty a matraci a jsou snad nejlepšími botami a matrací, co jsem měla.

A bod nevadí, neradím kvůli bodům :)

Že friťák nebude správně fungovat, to se může stát u jakéhokoli výrobku z jakéhokoli obchodu. Akorát u Lidlu víte, že ta reklamace by případně nebyla problém a nesnažili by se z toho vyvléknout.

Z kuchyňských zařízení mám sendvičovač/waflovač, ten je skvělý!

hodnocení

Přesně tak. I na to samozřejmě myslím. Tady tuhle nepřevezmu ze strachu, že to bude stát za prd a objednám jinou a bude stát za ještě větší prd a ještě ke všemu budu mít problém s posíláním zpátky. A ten Lídl už s tím počítá a posílá i formulář a nálepku s adresou na vrácení zboží. S tím jsem se setkala už u jiného obchodu s obuví. Také posílají zároveň s fakturou i "zpětný" štítek na balík a formulář k bezplatnému vrácení. Ještě nikdy jsem to ale nevyužila, jelikož jsem byla vždy spokojená s kvalitou i číslováním. To jsem sama na sebe zvědavá, jak to nakonec udělám. :-D Ale rozhodně dám vědět, když už jste se všichni tak namáhali a psali jste své zkušenosti.

 

priklad1*
hodnocení

0x

Od kdy dělá kvalitu Lídl. Tu dělá výrobce

hodnocení

Prosím Vás, Vy máte ale opravdu zpomalené chápání. Ptám se, jestli se v "Lídlu"prodávají kvalitní výrobky a ne, jestli "Lídl"vyrábí kvalitní spotřebiče. Když nechápete o čem je řeč, tak se do ničeho laskavě nemíchejte. Už Vám z toho věčného pronásledování mé osoby, asi vážně hráblo. :-D Asi jste nepochopil ani tuhle otázku, i když ji někde uvádíte jako zdroj informací. Já bych řekla, že jste se v tom "pytli"ocitl sám, protože tahle Vaše odpověď je přímo ukázkový vzor odpovědí, které jsou úplně k ničemu. Nic jste neporadil, nic nevíte, ale v té své zoufalé snaze mne na něčem "nachytat", jste musel alespoň něco kafrat. Ale mám obavy, že ani tentokrát nebudete schopen pochopit, o čem to vlastně píši. *smich*

priklad1*

To víte že chápu. Jen nechápu a nikdy nepochopím co Vy tím sledujete. Asi máte Lídl za zadkem, nebo vám učaroval případně máte nějaké bonusy.

hodnocení

No co bych tím asi sledovala? :-D Žádný utajený vlak to podle obsahu mé otázky nebude. Jednoduše chci koupit horkovzdušnou fritézu.*co* A právě že za zadkem "Lídl" nemám a kdybych měla, tak schválně. Položím kontrolní otázku - co by ta eventualita tak zásadně změnila na obsahu mé otázky?*zmateny*:-D

Před nedávnem jsem se tady ptala na bojler, a co si asi tak myslíte, že jsem svou záludnou :-D otázkou sledovala? No přece koupi nového bojleru *smich*. A ten jsem si koupila a jsem spokojená.

priklad1*

Bojler, ta otázka zněla jinak. A těch vyplácaných rad! Jediná správná rada a jediné správně řešení, bylo koupit nový bojler

hodnocení

Ne, zase jste to špatně pochopil. To jsem věděla i bez Vás, že potřebuji nový bojler, ale nevěděla jsem značku. Vy mi snad závidíte že mi lidé radí nebo co. Co je Vám do toho, kolik lidí mi odpoví a jak mi odpovídají? Tak to nečtěte, nejsou to Vaše otázky a odpovídat Vás nikdo nenutí. Až budete potřebovat poradit Vy, tak také nebudu chodit a počítat, kolik lidí Vám odpovědělo, protože by mi to bylo šumafuk. Vy jste se fakt nějak pomátl. *smich* Prý "tolik vyplácaných rad". Uvědomujete si vůbec co to tady píšete za hlouposti? *alene*

 

ingjirimares*
hodnocení

0x

Mám zkušenost s nákupem el. nářadí. Elektrická sponkovačka Parkside měla snad tři závady, co vím. Nedržely sponky v zásobníku, respektive ta pružina a ještě další dvě závady. Naštěstí to neopravují a hned vrací peníze. Přeci jen není to specializovaný obchod elektro ani hobby market, tak se nedá očekávat servis. Nářadí tedy raději pořizuji značkovější a už většinou v profi kvalitě.

No vidíte a já ji používám už dva roky bez problémů!

 

hodnocení

Tak já už jsem si ji objednala, tak uvidím. Třeba budu mít kliku. V každém případě poreferuji a dám vědět, jak to funguje. Ale asi to napíšu rovnou do té své první otázky, když jsem se na ptala kterou si mám koupit a jestli někdo už nemá. Tam mne o to totiž jedna rádkyně požádala, protože také uvažovala o koupi. Ale dodají až za týden.

 

mirk*
hodnocení

0x

Fritézu doporučuji. Stejná se prodávala v akci za 10 bodů o stovku dražší v Penny. V Lidlu nakupuji už dlouho nářadí, LED svítidla i solární, domácí spotřebiče atd. Nabíjecí baterky TRONIC kdysi neměly deklarovanou kapacitu, ale ty novější už jsou ok. Velice chválím, že zprovoznili E-shop. Naposledy jsem kupoval zastřihávač typu One Blade, ale protože je příliš levný, objednal jsem ještě pomalý hrnec, abych měl dopravu zdarma s tím, že ho obratem pošlu z5. Když jsem ho vyzkoušel, nechal jsem si ho. Jinak potraviny v Lidlu nekupuji, protože to jsou většinou šmejdy od poláků a němců (PIKOK a pod.)


doplněno 02.01.20 22:32:

V E-shopu LIDL vrácené zboží odvezou zdarma-vyzkoušeno..

berger*
"abych měl dopravu zdarma s tím, že ho obratem pošlu z5" - Ta doprava by stála kolik? 70kč? To vám fakt stojí za to? Neuvěřitelné. Podobnýho týpka jsem nedávno viděl v kaufu,koupil zboží v akci,počkal,až akce skončí a chtěl to vrátit,ovšem za plnou palbu. Strašně se divil,že to nevyšlo...*smich2*
hodnocení

Berger, to ale musel být fakt tupec, ten chlap. Přece se musel prokázat účtenkou a tam je jasně napsáno za kolik zboží koupil. Já nevím, ale doufám, že snad tak pitomý a navíc vyčůraný národ nejsme.

berger*

Suzymon,kolem těchto obchodů se dost pohybuji a mám celkem přehled,co se tam děje.Razí přístup - vše pro to,ať si zákazník nestěžuje. To není až tak špatné,jenže právě vyčůránci to zneužívají. Podobných fórků už jsem tam viděl více. Mmchdm,metoda "koupím hrnec a hned ho vrátím,ať mám dopravu zdarma" není vyčůranost?*smich*

hodnocení

Berger, no mne by to teda nenapadlo ;). Je to zvláštní a myslím si, že je to navíc dost nepraktické, protože to musí přece zaplatit a pak s tím jít do té PPL služby, odeslat to zpátky a čekat docela dlouho na peníze. To by mne teda děsně otravovalo, kvůli stovce za poštovné by mi to nestálo. Já jsem před chvílí četla mnoho názorů na e-shop Lidl a začínám mít docela obavy o kvalitu toho friťáku. Kápla jsem na stránky, kde lidé hodnotí tento obchod a je tam hodně nespokojených zákazníků. Mnozí si stěžují, že dokonce dostali zboží, které už bylo předtím někým používané. To mne teda šokovalo. A nebyl to jenom jeden člověk, bylo jich víc. Nebo že se to za pár dní rozbilo, což o to, to se dá u e-shopu vrátit, ale když je to prý koupeno v obchodě, tak peníze nevrátí ihned, jak tady někdo myslím psal, ale přijmou to jako reklamaci a musí se čekat kolem 1 měsíce na výsledek. Asi vrátí peníze do 5 stovek, ale pokud je výrobek dražší, což je ta fritéza, tak určitě ne. Dále není vůbec možné stornovat objednávku, což mne hodně překvapilo. V mém případě by to pro mne problém sice nebyl, neboť jsem objednala na dobírku a mohu v tom případě jednoduše nepřevzít balík a je to. Ale lidi, kteří zaplatí předem, tak také nepřevezmou balík, ale pak prý docela dlouho čekají na vrácení peněz, limit je 30 dní. Což je otravné. Tak jsem hodně zviklaná a z 90% balík nepřevezmu. Už se koukám po jiném obchodě a jiné fritéze, protože já ji chci, ale nemám ráda problémy. Ty sice mohou nastat u všech e-shopů, ale riziko je myslím nižší. fakt jsem dost zviklaná *co*. Já mám čas až do příštího týdne do středy.

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Občas kupuji - spotřebič do kuchyně 2x reklamován a vždy jen chtěli fotku - měl jsem to prý vyhodit, poslali nový, pak vrátili plnou cenu. Koupil jsem pak jiný- 3x dražší - taky LIDL - funguje 2 roky bez potíží.

Vratka zdarma přes Parcelshop PPL - potvrzuji. Vráceno např. oblečení.

Levné mikiny nekvalitní, bundy křivě šité a s vadou... - vráceno. Dražší věci však jsou opravdu kvalitní a slouží dobře.

Mimo jiné mám např. nabíječku akumulátorů, mixér, pájku, akuvrtačku,...

 

hodnocení

Tak jak jsem slíbila podávám "raport". Fritéza už je doma a nejenom že je fakt krásná, ale perfektně funguje. Vůbec nelituji koupi a doporučuji. Včera u mne viděly dvě kamarádky a já jim předvedla jak se v tom dělají karbanátky a "americké" brambory. Obě byly unešené a chtěly ji také. Tak jsem šla objednávat, ale už tu moji nemají. Tak jsme se dohodly, že se spokojí s tou co není digitální, protože podle mne nebudou mít za chvíli ani tu. Ta je o stovku levnější a už jsou obě objednané. ;)

Já jsem vyzkoušela kuřecí stehna, ty karbanátky a "americké" brambory. Jsem naprosto nadšená a určitě u mne bude pracovat každý den. Posílám foto. Ten přístroj doporučuji. Vůbec není pravda, že by to hučelo, nebo že by se jídlo neudělalo dobře. Je to vlastně zmenšená horkovzdušná trouba. Podívala jsem se dovnitř a je tam topná spirála a nad ní je umístěn ventilátor. Takže to je vlastně strašně jednoduchá "mašinka". Pro vícečlennou rodinu to podle nebude, ale pro dva lidi je to geniální a pro jednoho člověka také. Ani v horkovzdušné troubě neudělám to kuře tak dobré a za tak krátkou dobu, protože v troubě je moc velký prostor, zatímco v tomto přístroji je energie koncentrovaná v malé míse.

Obchod Lidl, kvalita spotřebičů
Obchod Lidl, kvalita spotřebičů #2
Obchod Lidl, kvalita spotřebičů #3

Dle fotek je vše řádně omaštěné, to jste Suzymon vše máčela předem v nějaké marinádě?

hodnocení

Ta stehna byla naložená ve směsi mého domácího koření a sojové omáčce a trochy černé lávové soli. Ale tato stehýnka jsou z "farmářského" kuřete a byla úplně jiná, než ta obyčejná z toho mrtvolně bílého obyčejného kuřete. Asi jsou krmená kukuřicí, protože jsou žlutá a mají víc tuku. Mám ještě v mrazáku, tak před pečením vyfotím, aby byl vidět ten rozdíl. Takže se se z nich během pečení samozřejmě vypékal vlastní tuk, který ale protekl dolů do nádoby. Byl úplně žlutý a voňavý. Ty karbanátky jsou lehce pomašlované marinádou, složenou z oleje, vody, koření a vietnamské sojové omáčky, takže to není čistý olej. Brambory jsem napřed nakrájela, dala do misky s voudou a po chvíli jsem je ještě propláchla studenou vodou, aby se z nich vyplavil škrob, Pak osušila v utěrce a suché v misce smíchala s jednou čajovou lžičkou té marinády, aby se všechny kousky v té marinádě "obalily". Pak jsem přesypala do pečící mísy a napřed opékala asi 10 minut jen ty brambory a pak jsem navrch dala ty karbanátky a dopekla. Rozhodně bylo všechno dělané na minimálním množství tuku, protože právě kvůli tomu jsem si tu fritézu kupovala. Navíc je ta nádoba děravá, tak by se žádný tuk na pokrmu stejně moc neudržel a protekl by během opékání dolů. Nic se máčet v oleji, nebo v jiném tuku nemusí, ale úplně bez tuku suché přísady nemůžete opéci nikdy. Můžete je uvařit, ale ne opéci. A tohle není "pomalý" hrnec, kde se pokrmy mohou dusit a i tam se pod maso musí dát nějaký tuk třeba na osmažení cibulky. Pokud teda někdo nedrží přísnou dietu. A tu já nedržím. Výhoda tohoto přístroje je v tom, že všechen přebytečný tuk vyteče dolů do nádoby a je na každém, jestli ho pak použije, nebo ne. Já jsem ho slila do hrníčku a už jsem nic na talíři nemastila, nebylo to potřeba, maso mělo krásně křupavou kůrčičku. Vlastně to pracuje přesně jako ta normální velká horkovzdušná trouba jen s tím rozdílem, že tuk protéká dolů, přesto není maso vysušené a jídlo je rychleji hotové a chuťově je lepší než z té trouby. Není pro velkou rodinu, teda tahle moje ne. Ale je to fritování, proto se ten přístroj tak také jmenuje a to se bez tuku neobejde. Ale jídlo se nemusí do tuku nořit, jako v obyčejné fritéze. Takže je toto fritování daleko zdravější a dokonce i chutnější. A nakonec i úspornější, protože není třeba 2 a půl litru oleje jako do obyčejné fritézy, nebo není třeba rozpalovat velkou troubu na jednu až dvě porce. Já jsem plně spokojená a fritéza předčila mé očekávání. Teď jen aby se nerozbila a mohla jsem ji dlouho využívat.

Nakonec na talíři vidíte, že brambory jsou opečené, ale ne mastné a ty kousky co se lesknou, tak to je čerstvá paprika a leskne se ta opečená slupka. A ani ty karbanátky nejsou mastné, jsou jen tak dobře opečené.

hodnocení

Ještě doplním, že ta příloha nejsou jenom brambory, ale čerstvá paprika, kedluben gigant, co mám uschovaný ještě z vlastní zahrádky a čtvrtky čerstvé cibule. No a ty karbanátky jsou ze směsi vepřového plecka a kuřecích prsíček. Tak v nich je samozřejmě také tuk a ten se během pečení vypékal a stékal na tu zeleninu. Dvakrát jsem zamíchala a otočila ty karbanátky, aby se opekly po obou stranách, protože ležely na té zelenině. Ale když jsem je pekla samostatně, tak se ani nemusí otáčet, protože horký vzduch cirkuluje těmi otvory v nádobě kolem dokola. Tahle fritéza má i otvory kolem dokola, ne jenom na dně, jako jsem viděla u jiných typů fritéz.

Suzymon, děkuji za vyčerpávající odpověď :)

Tak to jsem ráda, že se vyvedlo :)

hodnocení

Kolikoli, já jsem opravdu nadšená. Vůbec nelituji, naopak jsem překapená kvalitou toho spotřebiče. Ještě že jsem nedala na ty špatné recenze. Už se nebudu bát nakupovat v Lidlu a pokud budu něco chtít, tak se také kouknu napřed k nim. Zboží bylo expedováno z Německa. Samozřejmě, že se někdy může stát, že nebude všechno v pohodě, ale to se může stát v každém obchodě. *placni*

Dík za recenzi. Friťák už nám pomalu dosluhuje a těm horkovzdušným jsem moc nevěřil. Takže teď už vím, že se nemusím bát, že to bude jen vařené horkým vzduchem bez nějaké barvy, zkrátka až příliš dia. Jen ještě dotaz na velikost. Vejdou se do toho tři menší porce hranolek (2 velké) jako do normálního 3litroveho friťáku? Nerad bych dělal každou porci zvlášť..
Jinak co se týče politiky Lídlového e-shopu, tak jediné, co jim lidi dost vyčítali, bylo, že se zboží koupené přes eshop nedá vrátit v nejbližššim Lídlu aby člověk nemusel měsíc čekat na vrácení peněz.
hodnocení

Totak, rozhodně si ji kup. Já hranolky nejím, tak nevím kolik se tam vejde porcí. Dělala jsem tam ty brambory se zeleninou a jak víš, jsem sama. Ale snad se to přece může dělat postupně. Nebo bys asi potřeboval nějakou větší. Pozor na tu, co má Lídl teď, já jsem už koupila pro holky a jsou o trochu menší než ta moje. Ale fungují velmi dobře také. Možná, že i vydrží déle a obsluha je opravdu jednoduchá, protože je nastavování manuelní, není digitální. Takže tam se podle mne nemá co porouchat. Posílám foto smaženého květáku. Dneska jsem ho konečně vyzkoušela. Je to naprostá "pecka". Skoro bez oleje. Květák jsem 4 minuty povařila, propláchla studenou vodou a dala vychaldnout. Pak klasicky obalila, mouka, vejce strouhanka. Já teda používám tu "panko" strouhanku. Pak jsem si nalila do lahve s rozprašovačem olej a obalený květák jsem postříkala. Chuť toho květáku je daleko lepší, než když jsem ho smažila v oleji normálně. A vždycky jsem musela vyplácat dost oleje, protože aby se květák dobře osmažil, musel v oleji plavat a pak jsem přebytečný olej odsávala papírovou utěrkou, což tady všechno odpadá a vůbec to neubírá na chuti. Smažila jsem 20 minut na 180 / 200 stupňů a jednou jsem otočila. Takže já rozhodně doporučuji a nekecám, mám opravdu už vyzkoušeno několik jídel. A budu experimentovat dál.

Obchod Lidl, kvalita spotřebičů #4
Obchod Lidl, kvalita spotřebičů #5
tak
Ono se asi dá u lidlkasy vrátit zboží z eshopu, které se prodávalo i na prodejně, ale pouze eshopové nikoliv. Zkuste se na to zeptat, třeba telef.mají zdarma infolinku.

 

Kuk na google nebo přímo na webovky Lidlu a najdeš tam: Pro vaše dotazy, přání a podněty je tu náš vstřícný a nezávislý ZÁKAZNICKÝ SERVIS.Můžete nás kontaktovat pomocí formuláře nebo na telefonním čísle: 800 115 435,chatu, od pondělí do soboty 8:00 - 18:00 hodin (bezplatná linka pouze na území České republiky).No, a teď už ani nemusíš hledat! Dobré pořízení!
Květák vypadá krásně. Akorát že nás, když se sejdeme, je velká familie. Když ho dělám tak obaluju dvě palice. To bych asi v tomhle smažil půl dne.
hodnocení

Totak, ano, to máš asi pravdu. Oni sice píší, že se toho tam může dát víc, ale nemám s tím zkušenost. Pro mne je to akorát a tak jsem toho tam víc nedávala. Ale vím, že existujou i s větším objemem, ale ty jsou dražší. Zrovna jsem hledala pro jiného rádce z poradny, který mi napsal do soukromé pošty a našla jsem pěknou, která by Ti možná vyhovovala. Je to tahle.

emahome.cz/...

Tak se na ni koukni. Mně by se teda líbila. A zase až o moc dražší není a je to také německý výrobek. Hlavně ne tu s halogenovým infračerveným topným tělesem. Takový přístroj už doma mám a není to z něho dobré. Sice se maso udělá, ale není křupavé a není dobře opečená kůrčička. Také to vychvalovali a nechala jsem se tenkrát nachytat a je to vyhozené v garáži. Podle mého názoru a zkušeností je nejlepší obyčejná nerezová topná spirála, jako je v každé troubě.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Z Lidlu mám pár strojů a jsem s tím spokojen,až na vrtačku. Čím víc o tom přemýšlím, tak jsem si ji asi sám zmařil, ale reklamace proběhla dobře.Byla z Lidlu shopu zanesl jsem ji do "kamenné prodejny" a do 14 dnů vše vyřešeno! Osobně jsem s výrobky Parkside z Lidlu spokojen a vím i o vícero lidech.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma horkovzdušná fritéza

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]