Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Sdk ve sklepě

Od: macek71® odpovědí: 16 změna:

Dobrý den ,poprosil bych o radu.Chci nalepit na zdi ve sklepě sdk ( zelený).Na netu jsem různě četl,že nahoře a dole se má nechávat cca 1cm díra.Nevím jestli kvůli větrání.Je tam vlhko.Ne moc,normálně jako ve sklepě.Proto bych poprosil o radu ,zda někdo toto řešil.Připadně názory proč tam nechat,nebo nenechat "díry.Děkuji za odpovědí

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pavellib
hodnocení

0x

Ja jsem stavebni laik, ale na vlhke zdi ve sklepe bych nic nelepil. Mozna by slo na stavajici zdi udelat rost na ktery prisroubujes SDK. Rost proto aby byla mozna cirkulace vzduchu. Vlhosti se tim samozreme nezbavis..

hodnocení

0x

Ve vlhkém sklepě bych SDK nepoužil. Přiděláte si jen starosti.

hodnocení

Ten sklep není vlhký ,nebo mokrý.Jen se tam netopí,

V dotazu píšete, že tam je vlhko.

hodnocení

0x

Proč tak chete dát sádroš?Je to jen sklep a ne obývák či audienční sál aby byly stěny ideální!

hodnocení

Chci ve sklepe udelst saunu.Omitky neumim,tak proto sdk.Je to rychle a ciste( relativne) .Tak proto

hodnocení

Chci,aby to nylo trochu kulturni

Hmm sauna a SDK?To si raději někoho zaplaťte ať Vám to ohodí. sádroš za chvílim vy\hodíte a bude to dražší v sumáru než zaplatit zedníka!

jabraka*
hodnocení

0x