Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaký kufr pro elektrikářem? Knipex Basic?

Od: boban® odpovědí: 4 změna:
Sháním kufr pro elektrikáře, nechci brašnu.
Mate zkušenosti s kufrem Knipex?
knipex-eshop.cz/...
Jde mi o odolnost kufru
doplněno 14.12.19 11:28: Kufr Knipex
euroking.cz/...

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

V tom odkazu je celý "alík", ne kufr.

doplněno 15.12.19 11:32:

Celý život jsem pracoval jako provozní elektrikář a používal jsem jedině brašnu. Protože ji hodím na rameno a mám volné ruce, když potřebuji něco dalšího přenést po provozu. Později, když jsem přešel do většího podniku, jsem jako všichi ostatní používal malou dvoukolovou kárku (svařená z trubek a s pletivovým výpletem), ve které byla položená brašna a případný další materiál, potřebný pro práci.

zakus*
hodnocení

0x

Zdar, záleží na jakou je to el. práci. (IT, MaR, instalačka, průmysl, údržba)

Za 28 let praxe jsem vyzkoušel asi vše (brašna, box, kufr, batoh, taška).

V kufru je sice přehled, ale tahat to v ruce je opruz. Kufry jsem si navíc vždy upravoval k obrazu svému.

Momentálně používám brašnu od Stanley jako základ. V autě mám ostatní boxy , kufry popřípadě zednickou brašnu.

hodnocení

0x

Já tedy nedělám přímo elekkrtrikáře, dělám servis strojů, což je ale i velký kus elektrikařiny. Kufry kupuji zásadně v kamenném krámu, protože co si neosahám, tomu nevěřím kufr se nekupuje na měsíc, ale měl by vydržet řadu let. Což s přehledem splňují kufry Navaho, nyní mám už třetím rokem konkrétně tento :

shop.alfavaria.cz/...

Mohu jen doporučit - je odolný, velmi přehledný a variabilní - přepážky se dají přesouvat dle potřeby

hodnocení

0x

Mám taky několik "hezkých" kufrů, ale nakonec vyhrál větší kufr od elektropneumatického kladiva Bosch... Mám tolik věcí, že by se mi to do "hezkého" kufru ani nevešlo... Už jsem zvyklý a docela dobře se orientuji... Prostě ukáže čas co se Ti hodí a co je praktické...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: