Podle mých zkušeností dvojtakty špatně startují kvůli špatnému složení směsi - stojí-li dlouho, je přechlastaná a přemaštěná. Může být i špinavá svíčka, je většinou dole. Zapalování se dá seřizovat jen pootočením magnetu v magnetu (), ale jak to udělat na konkrétním typu, se nedá obecně říci.
Seřizování zapalování nemá s velikostí jiskry nic společného. Sesadit a nastavit dle údajů výrobce a hlavně používat odpovídající díly.To je tak vše,co lze pro dobrý chod stroje udělat.
Pokud se jedná o starou a vyběhanou pilu, tak ji jednou už prostě nenastartujete.A nenastartují ji ani v servisu.Osobně jsem se s takovým případem setkal.Pak je dilema- opravit,nebo novou?
raadek*
Nejdrive bych zkusil novou svicku a cerstvy benzin namichany s olejem ve spravnem pomeru. Pak postupne pokracovat - vzduchovy a palivovy filtr, komrese, karburator, zapalovani. Nevime presne jak se ta pila chova tak ani nemuzeme odhadnout zavadu. Nejlepsi by bylo nechat zavadu zjistit v servisu a pote se rozhodnout jestli se oprava vyplati. R.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.