Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nezasychající barva

Od: jardacountry® odpovědí: 10 změna:

Chtěl bych se zeptat jestli náhodou někdo nenatíral něco s touto barvou viz foto. Barva je po třiceti hodinách stále lepkavá a neschne. Je to malá plechovka syntetické zlaté barvy na rámy obrazů. Barvu jsem koupil před týdnem v Bauhausu a vyrobena byla letos v létě. Aplikace štětcem přesně podle návodu bez ředění a v suterenní místnosti kde se topí a teplota je je tam okolo 20°C. V tomhle prostředí by musela být každá syntetika už suchá. Vůbec nevím proč to neschne.

Nezasychající barva
Nezasychající barva #2

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

aaa*
hodnocení

0x

Nejdříve si zjisti, za kolik hodin barva syntetická zaschne. Pak se nemusíš ptát, že to ještě lepí. Není to to acetonka. Ta barva zasychá do druhýho dne. *hej*

hodnocení

Pane mistr, to mě napadlo hned jako první, nejsem nějaký začátečník který má poprve štětku nebo pistoli v ruce. Je tam napsáno 12 hodin. Je to už nejmíň šedesát hodin a barva furt lepí. Proto jsem se ptal jestli konkrétně s touto barvou někdo nedělal, jestli to není nějaká vadná série. Nechápu lidi vašeho typu kteří mají neodolatelnou nutnost se ke všemu vyjadřovat ačkoli o problematice většinou vědí CEP.

PS.Soudruhu pozdravuj na plenárce, tam si potykáte všichni rudý bratři a hvězdy stříkejte zasadně červenou acetonkou aby to hned uschlo a nenalepily se na to mouchy*smich*

hodnocení

0x

Zkuste natřít touto barvou jiný materiál.

hodnocení

Na plechovce trochu zůstalo a stejný, furt lepkavý.

Natřel bych kus dřeva, a došel reklamovat barvu a žádat vysvětlení. Pak uplatnit nutné náklady reklamace.

hodnocení

Zkusím pohledat paragon z Bauhausu, jestli jsem ho nevyhodil, tak to udělám.

figurek*
hodnocení

0x

měli jsme doma natěrače, kteří nám syntetikou natírali dveře. Základní barva uschla po několika hodinách, ale válečkem nanesený lak byl lepkavý ještě druhý den.