Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Krizeni destove kanalizace a elektriny

Od: krtek* odpovědí: 14 změna:

Dobry den, zajimalo by mne jestli je vporadku ze se krizi destova kanalizace a pripojka elektriny z antonicka do domu tak jak je na fotce. Dekuji za odpovedi

Krizeni destove kanalizace a elektriny

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

V pořádku to není, podle ČSN 736005 by svislá vzdálenost mezi těmito křižujícími se vedeními měla být minimálně 30 cm.

krtek*
hodnocení

dekuji za odpoved, a proc ma byt takovy odstup? (Jsem uplny laik)

Minimální vzdálenosti křižujících se vedení jsou stanoveny tak, aby se ta vedení vzájemně neovlivňovala jak za normálního provozu tak i v případě poruchového stavu některého z vedení. Dále aby se minimalizovala možnost poškození některého z vedení při případné opravě vedení nebo servisním zásahu do vedení a aby jedno vedení neztěžovalo přístup k druhému, křižujícímu vedení.

hodnocení

0x

Vzdyt se to nekrizi, kazde je to jinak vysoko.

Ta vedení se zcela jistě kříží, trubka kanalizace a ochranná trubka silového kabelu se vzájemně dotýkají, což je podle ČSN 736005 špatně. Minimální vzdálenost vnějšího povrchu kabelu a trubky má být 30 cm.

hodnocení

0x

Já bych to nehrotil, ČSN jsou poněkud zkostnatělé. Běžně jsou vidět mnohem horší realizace.

Jestli jsou normy zkostnatělé, není tvůj problém. Normy jsou od toho, aby se dodržovaly. Při problému pak tvůj názor není rozhodující, ale rozhodující je dodržení normy.

krtek*
hodnocení

dekuji za odpoved, mne jen trochu trapi krizeni elektrina a voda a nasledne kovove okapy v pripade havarie... jako ze by doslo ke kontaktu...