Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Litinový radiátor těsnost

Od: jana222® odpovědí: 10 změna:

Dobrý den.Chci se zeptat zda u litinových radiátorů které nebyli nikdy použity,nikdy nebyli v otopném systému pouze někde leží třeba 10- 20 let...nepoužité jako nové, zda i zde hrozí a je možnost že budou téct.Chápu že 100% to nikdo říct nedokáže spíše jaká je tam pravděpodobnost.

děkuju

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Liatinové radiátory sa montujú z jednotlivých článkov zošrubovaním a medzi ne sa vkladá tesnenie. Ak by prípadne tiekli,tak stačí ich viac stiahnúť,poprípadne rozobrať,dať nové tesnenia za pár korún a znova zmontovať.

hodnocení

0x

Proč by měli téci? Pokud jsou jako nové, tak nepotečou.

hodnocení

Díky rozumím.Proč by měl/mohl téct ...proto se vlastně ptám.Jsem laik nevím jak je to konstruované řešené těsněné.U použitých co jsem četl to je dost pravděpodobné.Proto mi zajímá nový,nepoužitý,někde jen roky ležící.

KaždopádněVám děkuju

lidus*
hodnocení

0x

Tak zrovna náš co byl jako nový, uskladněný cca 30 let, tekl ( mírně kapkal)ve spoji.Ale stalo se to pouze u jednoho, další byly v pořádku.

hodnocení

Děkuju Vám za odpoved.Takže to chápu takže jste měla uskladněno více nových kusú cca 30let a všechny byli pak při použití v pořádku pouze jeden pokapkával?

díky

lidus*

Ano mimo jednoho byly všechny OK a bez problémů slouží.

hodnocení

0x

Pokiaľ boli v suchu, liatina bude snáď v poriadku. Dá sa to preskúmať pohľadom. Tesnenie medzi článkami občas môže byť vadné - už od doby montáže. Pred natretím urobte tlakovú skúšku a prípadne pretesnite.

mak*
hodnocení

0x

Podle mě by netekly ani kdyby byly používány. BTW já mám doma plechové radiátory 20 let a neteče ani jeden. Jo dlouho to asi už říkat nebudu, ale zatím dobrý.

Jenže on se ptá na článkové litiňáky, kde jsou mezi jednotlivými články těsnění ;)
kenav

To jsem si rikal taky a najednou takhle vecer šumění a jeden plechač rupnul a nasledoval šum svistu.