Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak vyřešit okapy? - plochá střecha -zabradli

Od: lenda odpovědí: 5 změna:
Dobrý den,
jsem laik, proto se omlouvám za vyjadřování :)
Mám přístavbu, do které mi odněkud zatéká. Jedna z náprav je i domontovani okapů, ale překáží mi tam "držáky" budoucího zábradlí.. Jak se to dá vyřešit?
Pokud máte i jinou radu k ploché střeše, budu ráda. Nejlepší rada k ploché střeše je nedělat ji :) na to už je ale pozdě..
Nahoru přemýšlím, že nechám dat lepenku, rošty a dlazbu. Správné rozhodnutí..?
Moc díky!
L.

Jak vyřešit okapy? - plochá střecha -zabradli
Jak vyřešit okapy? - plochá střecha -zabradli #2

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
Sloupky uřezat.
Udělat pořádnou izolaci přístavby, oplechovat okraje.
Udělat okapy.
Udělat vyhnutý sloupky podle okapů.

hodnocení

1x

Pro montáž okapů je potřeba mít přesah střechy a také trochu sklon střechy.

jabraka*
hodnocení

0x

Plochou střechu lze odvodnit i bez okapů,na spádu provést vyvíšený obrubník a vývod přímo do svodu.Jen je tu několik problémů při nelkém sněhu i za mrazu,je nutno zajistit ohřev kabelem.

JABRAKA

vilik*
hodnocení

0x
Byla by to prasečina, ale nechal bych tam dát "lino", neboli PVC folii k izolaci teras a plochých střech, buď pochozí nebo nepochozí s dlažbou na terče. Plech bych nechal osadit s výřezem kolem sloupků až za ně a okap bych přichytil na sloupky.
Je to drahé, ale neřezaly by se sloupky a je to hotové za 2 dny.
Mám to ( s jinak řešenými sloupky) na terase a včetně zateplení a polystyrenu a výprodejové keramické dlažby mě to vyšlo na cca 2 000 Kč metr čtverečný.
jabraka*

K tomuto řešení bych také zvedl ruku!

JB

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.