Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zateplení severní zdi domu

Od: katarze odpovědí: 72 změna:

Dobrý den, zjistil jsem, že všechny zdi mého domu, mají teplotu - měřená teplota zdí z interiéru má 19°C a pouze severní má 15°C. Napadlo mě zateplit tuto severní stranu (z venkovní strany). Domek je ze 70tých let. Na internetu jsem nalezl odborníky, kteří tento postup odsuzují, někteří akceptují, jako platný. Co vy na to? Logicky většina odborníků je zainteresovaná v tom smyslu, že chce vydělat, to znamená prodat materiál a službu zateplování, logicky doporučuje realizovat co nejvíce práce a tím i zaizolovat co nejvíce stran domu... Co znám místního zedníka, také sám sobě zateploval pouze severní stranu...No... ale.., říkám si, proč se nezeptat zde?

72 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jarinek*
hodnocení

2x

vy evidentně nechcete zateplovat celý dům. A stejně jako jenda2 máte již svůj, vyhraněný, názor. Oba evidentně ze zdroje JPP. Tak nevím co řešíte. Pokud chcete zateplit jen severní, tak to udělejte. Sám jsem si prošel, postupnou a několikaletou, výměnou oken a částečným zateplením starého domu (2 stěny, strop, výměna oken) a krásně jsem viděl co každý další krok pozitivního udělá se spotřebou. Přece nejde jen o návratnost, ale i komfort a v důsledku i ty plísně. Prozradím Vám tajemství. Celkové a "poctivé" zateplení se dělá i proto, aby se eliminovali tepelné mosty. Vyjdu ven do mrazu v čepici, rukavicích, tílku a zateplené vestě, kalhotách. Budu částečně zateplený. Bude to fajn? Vždyť je to úplně stejné s tím domem.

hodnocení

2x