Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou TV?

Od: karelst® odpovědí: 17 změna:

Zdravím všechny a prosím o radu.

Jakou vybrat TV: UHD 4K, 50", pochopitelně hraje cena - max 12000,-.

LG, nebo samsung, nebo něco jiného?

Prosím poraďte.

Díky všem.

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mil®
hodnocení

4x

Nejsem odborník, ale jen spotřebitel. Takže dvorní opravář mi doporučil Samsung šestkovou řadu a zatím spokojenost. Ovládání i obraz dobrej.

hodnocení

4x

Máme v rodině několik Samsungů (a osvědčených), tak Samsung.

krtek66
hodnocení

2x

Vzhledem k tvému směšnému rozpočtu si vyber cokoliv. Bude to jedno. TV v této cenové hladině budou všechny stejnej aušus...

hodnocení

0x
Já jsem pro Sharp, tak doporučuji Sharp LC 50UI7422 - ale 100 lidí, 100 jiných doporučení...

hodnocení

0x

Preferuji Samsung, ten máme doma, sice má už skoro dva roky, takže novější typ...tak si vyberte...co rada, tak to bude něco jiného...jedině, že uděláte součty u jednotlivých značek...ale i tak možná dobře nevyberete...někdo chválí nějakou značku, ale, když vidím u něho obraz, tak nerozumím; nebral bych ani zadarmo

lidus*
hodnocení

0x

Panasonik, LG a Finlux- ten se kupoval na Sivestr jeden rok když TV odešla a nestál ani 10 000, vše bez problémů, příjem máme UPC, TV zvládají internet, flešku, víc nevím jelikož jsem to nikdy nepoužila a všechny jsou víc než 1m. Kdysi dávno jsme koupili TV za hubičku, prý snad z nějakého potopeného nákladu a jde i dnes bez problémů manželovi v garáži.

olinl
hodnocení

0x

Koukám doma na LG druhým rokem, občas se "nenačte" zvuk. V obchodě elektro při nákupu jistý pán chtěl pouze SAMSUNG -LG nedůvěřoval, někdo doporučuje SONY a PANASONIC.

joudis*
hodnocení

0x

Značka Hisense trochu neznámá značka ale výroba v Plzni, a v porovnání na ruznych testech dobré hodnocení. V 50" je několik na výběr prodává Alza, Elektroword, i v Mediamarkt.de ...jinak obraz nejlepší Sony, cena vyšší ...:)

hodnocení