Jako že do konstrukce napasujete okno? To není problém.Nebo nechápu dotaz.
karelh
Dobry den, ano, ale chci vystavět novou příčku a nevím, jak tu konstrukci vyztužit, aby to okno udrželo, a jak ho do toho upevnit, případně jestli použít normální plastové nebo jsou i jiné možnosti. Jen potřebuji, aby se dalo otevírat-vyklápět kvůli větrání. Jsem úplný laik...
Karle, pokud jste opravdu laik, těžkoVám sdělím, že UW profil máte dát takto, CW dát takto, dáte je proti sobě do jeklu , nebo použít UA profil. Ani nevím, jak velké okno máte, ale vím naprosto přesně, že to nemůže být problém tam dát okno.
karelh
Děkuji, názvy profilů už jsem nastudoval. Já chtěl vědět jen zkušenosti, jestli to stačí udělat z profilů pro sdk, nebo jsou speciální rámy pro okna. A jestli to unese podpora pod konstrukci otvoru pro okno... bojím se, aby nevypadlo... Okno potřebujeme cca150x50cm vpravo nahoře kvůli větrání. Příčka bude 345x257cm. Nějaký nakres konstrukce by asi moc pomohl.
Musí to začnou někdo kdo to umí, aby Vám ukázal co se může a co se nesmí. Obrázek Vám bohužel nenamaluji, páč malování mi dělá problémy.Zkuste to namalovat sám, obdélník, nahoře a dole UW, svisle příčky CW. Prostor pro okno připravíte z UW a CW profilu, sešoubujete a hotovo. Profil CW osově po 62,5 cm, pod okno ještě mezi.
karelh
To mi staci. Pak musim jeste vyzkoumat, jak se pripevnuje okno. Jinak moc dekuji, jen jsem si to potreboval ujasnit a potvrdit.
Nevidím v tom sebemenší problém. Je jaksi úplně jedno, jestli je v příčce okno a nebo dveře. Občas to i děláme, klasický dřevěný eurookno. Jen doplněný o obálky, jako u dveří, aby se schovala spára s pěnou. Jen u tohodle rozměru by to asi chtělo nějakou příčku, aby nebylo zbytečně široký křídlo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.