8.12.2016 jsem zakoupila u firmy ORESI kuchyň v hodnotě 90.784 Kč bez spotřebičů + 11.994 Kč troubu30.8.2018 jsem reklamovala 4 ks odlepených dvířek 31.8.2018 byla přijata reklamace pod č.: RMA 18007865 reklamace nebyla vyřízena30.10.2018 jsem objevila další odlepená dvířka a ihned jsem poslala reklamaci (č.2) žádala jsem odstranění obou závad do 30.11. Nebylo mi vyhověno, tak jsem3.12.2018 poslala odstoupení od kupní smlouvy, po té mi Oresi nabídla montáž a já jsem souhlasila jedině s tím, že dodají kvalitnější dvířka (nedůvěra)7.12.2018 mi poslala paní z Oresi email : přijetí reklamace (č.3) pod č.: RMA 1801131014.12.2018 přijel montážník, který vyměnil dvířka, práci nedokončil, přitom poničil plno věcí a slíbil, že dá vše do pořádku. Bohužel tak neučinil.15.1. 2019 jsem opět odstoupila od kupní smlouvy, ale bylo mi napsáno, že nemám nárok. Paní z Oresi mne neustále zahlcuje emaily, že nejsme v právu a že nám nevrátí peníze Prosím Vás o posouzení mojí situace a jaké mám právo jako fyzická osoba.
Já bych to zkusil přez pořad Černé ovce co je na čt 1 Nebo sehnat soudního znalce aby vyhotovil na dané dílo posudek a pomoci právníka bych firmě zaslal patřičný dopis a pokud by nereagovali pak podat žalobu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.