Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Lehka stresni krytina a folie

Od: kochova odpovědí: 3 změna:

Dobry den,

tento rok chceme- musime jiz- vymenit stresni krytinu. K tomu i musi byt folie,jak jsem se docetla..Netusime jakou folii pod lehkou stresni krytinu jako SatJan, Capacco atd. Ale zaroven aby vse bylo financne nam dostupne. Strecha je cca 200m2. Standartni strecha na domku cca 80 let , mozna i vice, starem..Ma nekdo zkusenosti? Je to realne svepomoci? Na kolik vyjde pak material, ci fi nebo odbornikem..je to realne za vikend?

Dekujeme za odpovedi

Srdecne zdravi

Kochovi,Domazlicko

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Tak vzhledem k tomu, že jsem jako laik svépomocně střechu dělal viz video, tak zrovna Vámi popisovaná folie je položka cenou zanedbatelná.Role od SatJamu 75 m2 vyšla na 1920,-.Jinak celkové náklady se jen složitě odhadují, protože jí navyšují příslušenství jako závětrné lišty, šrouby, hřebenáče atd.,a ty v celkovém součtu můžou cenu celkové realizace zásadně změnit.

V mém případě jsem po zadání rozměru střechy dostal od Satjamu rozpočet, kde nabídka obsahovala všechny komponenty , které při realizaci budete potřebovat.Samotný nákup byl již jen o tom, kdo nabídne lepší cenu.U mne stavebniny DEK.

Jen bych ještě uvedl, že Capacco není úpně těsná krytina, resp. kdysi se to dělalo z recyklovaných gumových kabelů a ty díly byly lehce prohnuté...

kamila
hodnocení

Velice dekuji za odpoved. Tu krytinu Capacco jsem neznala, az po prohlizeni zde ruznych zkusenosti...byla uvedena..My spis uvazujeme bud tu SatJan nebo podobne. Nejen z financnich duvodu,ale i v okoli vidime podobne casto...Jen tu folii netusime jakou..Po strese mozna by i casem vzniklo podkrovni bydleni...

Dekuji presto za pozitivni odpoved

Zdravi K.K.

jabraka*
hodnocení

0x