Z vrchnej strany cerpadla by mal byt vedla vystupnej trubky sroub so sesthrannou hlavou. Odkrutit a do otvoru liat vodu, az kym nebude pretekat. Zakrutit nazad, zapnut a pozorovat, co sa bude diat. Cerpadlo by si malo po zavodneni vytiahnut zbytkovy vzduch s privodneho potrubia uz samo. Ak sa nepodari, tak opakovat zavodnenie.
Sroub s citom poklepte kladivom, pripadne pokvapkajte s penetracnym olejom a nechajte do rana posobit (wd40, nafta, brzdova kvapalina...) Nahrajte fotku spolu so situaciou ako vyzera potrubie v okoli cerpadla. Pomerne bezne sa nan pridava pre tieto ucely ventil alebo T-kus zaslepeny srobovacou zatkou. Samotne potrubie byva casto pripojene cez holendr - prevlecnu maticu - aby bolo cerpadlo mozne jednoducho vymenit. To by bola dalsia moznost ako sa tam dostat, akurat budete potrebovat aj nahradne tesnenie.
Díky moc, už jsem ani další rady nečekala a chystala se zavolat vodaře...manžel je na služebce a já technický pablb a zmatkař - povolila jsem tedy přívodní hadici a dolila vodu přes ni. Čerpadlo se chytilo a funguje zase jako dřív, otázka cca 15 minut.Ještě jednou díky za ochotu poradit, jste frajer.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.