Nejste přihlášen/a.
Pěkný den přeji.
Dnes mi topenář napojil radiátor v koupelně - nejvýše položený. Mám samotížný systém. Skutečnost je ale taková, že přívodní trubku k radiátoru napojil z kopce, viz fotografie. Měl jsem zato, že samotíž musí mít trubky vedené opačně. Upozorňoval jsme ho na to, ale prý to bude v pohodě. Mám obavu, že se zde bude držet případný vzduch a a teplá voda nepůjde dál do radiátoru. Radiátor mám vyspádovaný.
Mám mu zaplatit fakturu až poté, co tohle opraví, nebo je to v pohodě a nemusím se bát?
Děkuji
Je to OK, nemějte obavy. Toto je problém dnešní doby. Každý se míchá do věcí, kterým nerozumí. Přejímá názory stejně odborných anonymních amatérů a pomocí těchto domněnek zpochybňuje práci odborníků. Nakonec to korunuje tím, že se zeptá dalších neznámých amatérů na anonymnim webu, jestli je to tak správné.
Díky za potvrzení. Nemohu ale s Vámi souhlasit s tím, co jste napsal poté. Jsem technik, vím jak funguje samotíž a jaké jsou základní předpoklady samotíže. Tím nechci říci, že vím vše, ale pokud vidím práci starých topenářů, jak jsou staré ocelové trubky svažené vždy nahoru (pro srandu králíkům to nedělali), tak mě tento výsledek práce prostě zarazil, tak se nemůžete divit, že se raději zeptám i jinde. A není odborník jako odborník. Bezmezná důvěra v odborníky nebo "odborníky" není také zdravá, člověk by měl o věcech přemýšlet kryticky a ptát se... A jsou zde sice lidé anonymní, ale někteří léty prověření, takže se jim věřit dá.
Ja si narozdiel od ostatných netrúfnem tvrdiť, že to bude fungovať, pretože mi chýbaju detaily. Ako z toho von? Kotol naložte menšou dávkou paliva, otvorte všetky radiátory a spravte si skúšku. Podľa výsledku sa rozhodnite o platení.