Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se zbavit mokré zateplené fasády?

Od: jiras odpovědí: 5 změna:
Dobrý den. Na domě je zateplená zeď polystyrenem a sráží se na ní od spodu vlhkost. Když zaprší tak vysychá i několik dní. Zeď z vnitřní strany domu je suchá. Dá se to nějak opravit? Děkuji.
Jak se zbavit mokré zateplené fasády?
Jak se zbavit mokré zateplené fasády? #2

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

4x

Dobrý den, jste si jistý, že jde o sraženou vlhkost? Podle obrázku to na mě dělá dojem, že se prudký déšť odráží od chodníčku (dlaždic) na fasádu (sokl). Řešení - zrušit tvrdý chodníček propustným (tráva, zatrav. dlaždice, kačírek) a pokud to je skutečně vlhkost "tažená od spodu", tak udělat (dodělat, opravit) vodorovnou hydroizolaci soklu. Zdravím!

doplněno 12.08.18 07:43:

jiras - já Vám s tou izolací takto z fotky neporadím. Jednak nejsem zase takový odborník a také bych řekl, že polystyren (pokud ho máte i v soklu) vodu nepropouští a netáhne - uvnitř je sucho, od deště to dle Vás není, tak zřejmě rozdíl ve vnitřní teplotě a venkovní (ale je tam ten polystyren, tak asi jen slaboučký).

Zřejmě ten sokl není udělán nejlépe a potřebuje předělat.

jiras
hodnocení

tyhle fotky jsou 3 dny po dešti. Ale i v těch suchých dnech byla zíďka každé ráno mokrá. Chodník bych chtěl zachovat. Zkusil jsem část toho polystyrenu ze spodu podříznout pilkou, ale není to moc znát. Jak bych měl provést tu izolaci?. Dům jsme takto už koupili.

hodnocení

0x

Vypadá to na nekvalitně provedenou práci, jako, když je vhko i z druhé strany, nebo je dokonce vlhká stěna domu. A nebo nevhodně použitý materiál na zateplení.

jiras
hodnocení

Práce bude asi nekvalitní, to nepopírám. Takhle jsme to koupili. Stěna uvnitř je suchá. Spíš by mě zajímalo jestli na to zkusit aplikovat penetraci, nebo ten polystyren o centimetr podříznout a pak znova nabarvit.