Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nákup - dodatečná sleva?

Od: nikc® odpovědí: 10 změna:
Dobrý den. Před 14 dny jsem koupila matraci, ale ještě mi ji nedodali s postelí. Nebyla na skladě. Zjistila jsem, že ji mezitím zlevnily o 2 000 Kč. Šlo by dostat tu slevu, když mi jí ještě neposlali? Co myslíte? Děkuji.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*
hodnocení

6x

Nešlo. Platí cena, která je nastavená v okamžiku uzavření kupní smlouvy.

14.07.18 06:55
hodnocení

Děkuji.

 

lee*
hodnocení

2x
Záleží, jak jste matraci zakoupila. V prodejně nebo přes e shop? Pokud přes e shop mohlo by se jít domluvit že jinak matraci vrátíte a objednáte si znovu tu levnější
hodnocení

V obchodě přímo jsem to platila.

lee*
Tak to opravdu asi nepůjde. Leda by obchod sám nabízel možnost vrácení zboží zakoupeného na prodejně.
hodnocení

Já si to myslela. To je prostě smůla, no.

lee*
Je, ale stanou se horší věci. Tak se tím netrapte a nekazte si den
hodnocení

To je fakt. Díky. Nejdůležitější je stejně zdraví.

tomm*
Já koupil sedačku za 15000 za 3 dny byla slevnena na 11000,nic se nedá dělat no,to bych si nikdy nic nemohl koupit

 

iz*
hodnocení

2x

Podle mne by to mohlo jít v případě, že je příčina nedodání chybou prodejce. Pokud např. měl matraci do nějakého data dodat, ale ještě nedodal. Pokud ale určenou dobu nepřekročil, ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]