Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dodavatel elektřiny - změna podmínek

Od: synator odpovědí: 2 změna:

Dobrý den měl bych dotaz ohledně dodavatele elektřiny: jsem u něj už přes pět let, v době podpisu smlouvy nabízeli poměrně atraktivní doplňky k tarifu, jako třeba pojištění domácnosti zdarma nebo progresivní věrnostní slevy čímž přehrávali konkurenci, jenže postupem času ty dárečky u nových smluv v tichosti seškrtali a dnes už nabízí myslím jen torzo toho pojištění(možná se nerentovaly) takže konkurenční výhoda nic moc, ne li horší.
Protože se jim zjevně ty věrnostní slevy nechce vyplácet ani starým zákazníkům tak zkouší různé finty ja to obejít, jako třeba že skoro pokaždé "zapomenou" poslat slevu k ročnímu vyúčtování. Reklamaci sice vždy zohlední ale je zřejmě že nejde o žádné nedopatření ale promyšlenou taktiku jak ušetřit na nepozornosti zákazníka. A k tomu směřuje můj dotaz, myslím že je jen otázka času kdy budou ty věrnostní slevy chtít nějak zrušit úplně. Když jsem podepisoval bylo to za podmínek kdy ještě ty bonury standardně nabízeli a teď už je novým zákazníkům nenabízí vůbec. Mohou je jen na základě třeba nějaké změny podmínek oficiálně zrušit zpětné i u starých smluv, nebo zákon tomu dodavateli ukládá dodržet rozsah služby tak jak byla v době podpisu smlouvy až do skončení smlouvy?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

sml
hodnocení

0x

co je v smlouvě psáno to je dáno. Zastoupení právníkem je drahé. Co zkusit zjistit nabídky konkurenčních dodavatelů, a na základě toho bud vrátí co mají, nebo přejít jinam, nebo zrušit plyn a přejít na elektriku.

 

iz*
hodnocení

0x

Já bych to tak černě jako Vy neviděla. Je potřeba si uvědomit, že program je nastaven na standardní práci a jednu výjimku ročně do něj bude potřeba zadávat "ručně". V takovém případě bude málokdo celý rok myslet na to, že jeden měsíc musí udělat něco dalšího (nemusí to být záměr).

Jinak záleží na tom, co přesně máte sjednáno ve smlouvě. Obchodní podmínky mohou dodavatelé měnit. Pokud by je Váš dodavatel změnil výrazně ve Váš neprospěch, mohl byste smlouvu vypovědět bez případných smluvních sankcí a přejít k jinému dodavateli.

Zrušit něco zpětně podle mne nelze → dodavatel podle mne nemůže zpětně požadovat vrácení benefitů, slev, apod.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]