Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak na rovné zdi

Od: jakubd* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, předem bych řekl, že jsem amatér :) rád bych se zeptal, jak udělat ve starším činžovním domě, resp. bytě rovné zdi? Kam kouknu, tak je to křivé, takové vlnité, rohy u stropu zakulacené. Případně kolik může taková úprava stát ve 2+1 (60m2)?

Děkuji

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

barbakan*
hodnocení

4x

To bys musel omlátit omítku až na cihlu a teprve použít novou omítku a místo fabiónu udělat hrany. Cenu práce a materiálu nejde jednoznačně určit.

krtek66
hodnocení

0x

To je zas dotaz jak noha...*alene*..Zkoušel sis po sobě ten dotaz přečíst a zamyslet se nad ním jak jsi tu otázku formuloval? Já nechápu jak někdo kdo se ptá na omítky v bytě, které jsou "Svislé konstrukce" může udat jako měrnou jednotku podlahovou plochu což je "Vodorovná konstrukce"...*modla* . Myslíš si, že podle podlahové plochy víme kolik máš na té celkové ploše stěn, otvorů, jaké jsou výšky stropu a podobně? Z toho ti nikdo přesnou cenu nedá. Nehledě na to, že píšeš, že je to křivé jak sviňa. Takže abych tu jen neplácal a nestěžoval si. Pokud si to budeš nechávat dělat firmou tak počítej, že za stěnu se složení špřic-jádro-štuk si vezmou cca 200-230,-/m2/2cm stropy jsou pak cca o 30-50,-/m2 dražší. Bohužel strop ti dneska nikdo omítat nebude. Každej dává SDK podhled. Pokud si to budeš dělat sám počítej, že materiál na 1m2/2cm tě vyjde tak na 55,- plus vlastní práce a nářadí. Otlučení omítek si udělej buď sám nebo průměrně si berou tak 15-30/m2 plus k tomu přesun a likvidace suti. Já osobně mám byt 60m2 a po otlučení a postavení nových stěn jsem měl myslím nějakých 200m2 omítek, materiál jsem dodával zedníkům sám a zedníky jsem si najal fuškou a dohromady mě to vyšlo na cca 25tis když to zaokrouhlím..Po zkušenostech bych dneska už dělal jen sádrové omítky. Jsou jednoduší na skladbu a případné opravy. Cenově jsou plus mínus stejné

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: