Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Protihluková okna v bytovém domě

Od: jakol odpovědí: 6 změna:

Myslíte, že by šla namontovat protihluková okna místo těchto původních dřevěných? Jde o dům v památkové zóně (památkově chráněné území). Samotný dům je reprezentantem vzácného architektonického stylu.

Nedávno nám okolo domu otevřeli dva noční bary a žijeme tu v pekle. Volání policie nikam nevede, jak městská, tak státní, jen přijede, okoukne situaci a nic nepodnikne. Teď v 1:30 přijela státní, ani obsluze snad neřekla, aby vypnuli hlasitou dunivou muziku. Jenom vešli dovnitř, chvíli pobyli a odjeli. Veselí pokračuje dál. Tak čekám, až bar ve čtyři ráno zavře, abych mohl jít spát. Angažoval jsem i právníka, který poslal výzvy majitelům domu a provozovatelům obou barů, bezvýsledně. Město také od toho dává ruce pryč, ti jen radí, abych volal policii... Začarovaný kruh. Stěhovat se nemůžu, do bytu už jsem něco vložil a jinak mi lokalita vyhovuje. Takže zbývají jen ta okna.

Potřeboval bych okna, která odstíní dunivou hudbu (vibrace), hurónský smích, křik, halekání, hru na kytaru (ano, ve středu hráli na kytaru venku na ulici a měštáci jim jen řekli, aby měli rozum a poté odjeli).

Kolik asi výměna takových oken stojí?

Děkuji za rady.

Protihluková okna v bytovém domě
Protihluková okna v bytovém domě #2
Protihluková okna v bytovém domě #3

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Lituji vás z celého srdce, protože neuděláte vůbec nic. Hluk a vibrace se nesou nejen okny, ale i zdmi a podlahou. Jakékoliv náklady nesplní očekávání.

matesj
hodnocení

0x
Okna vám vyrobí na zakázku jakkákoliv firma dle vaší peněženky.Zda vám výměnu povolí památkáři,to se musíte optat u nich...
Vybrace a hluk se může šířit i konstrukcí domu(podlahy,stěny,stropy).
Podobný dotaz tu předpár měsíci byl,neopakujete se?
Rada zněla,byt prodejte a zamiřte do klidnější lokality.
jakol
hodnocení