Nejste přihlášen/a.
Myslíte, že by šla namontovat protihluková okna místo těchto původních dřevěných? Jde o dům v památkové zóně (památkově chráněné území). Samotný dům je reprezentantem vzácného architektonického stylu.
Nedávno nám okolo domu otevřeli dva noční bary a žijeme tu v pekle. Volání policie nikam nevede, jak městská, tak státní, jen přijede, okoukne situaci a nic nepodnikne. Teď v 1:30 přijela státní, ani obsluze snad neřekla, aby vypnuli hlasitou dunivou muziku. Jenom vešli dovnitř, chvíli pobyli a odjeli. Veselí pokračuje dál. Tak čekám, až bar ve čtyři ráno zavře, abych mohl jít spát. Angažoval jsem i právníka, který poslal výzvy majitelům domu a provozovatelům obou barů, bezvýsledně. Město také od toho dává ruce pryč, ti jen radí, abych volal policii... Začarovaný kruh. Stěhovat se nemůžu, do bytu už jsem něco vložil a jinak mi lokalita vyhovuje. Takže zbývají jen ta okna.
Potřeboval bych okna, která odstíní dunivou hudbu (vibrace), hurónský smích, křik, halekání, hru na kytaru (ano, ve středu hráli na kytaru venku na ulici a měštáci jim jen řekli, aby měli rozum a poté odjeli).
Kolik asi výměna takových oken stojí?
Děkuji za rady.
Měl by někdo prosím nějaké reálné zkušenosti? Jaké firmy mám oslovit, oknářské, sklenáře? Na co se zaměřit při výběru. Právě i s ohledem na památkáře, neměli by mít problém s oknem uvnitř bytu, vnější by zůstalo, takže zvenku nebude vizuálně změna poznat. Případně nějak přepažit sádrokartonem, který půjde po odstěhování demontovat.
Stěhování je aktuálně nereálné, ceny nájmů za poslední dva roky vyrostly o 60 % (koukám na bezrealitky.cz). Musel bych se odstěhovat úplně do jiného města a to zase nejde kvůli práci.
Je to přesně tak, jak píše babkazov.
Jediné řešení z mého pohledu - odstěhovat se. I za cenu ztráty toho, co jste do bytu vložili.
Mně osobně tedy je milejší klid, než lokalita, která by mi vyhovovala.