Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Způsoby vytváření plynovzdušné směsi hořákem

Od: gerdicek1 odpovědí: 4 změna:

Vyjmenuj a vysvětli způsoby vytváření plynovzdušné směsi hořákem spotřebiče

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

3x

Dobrý den, nemám rád drzé rozkazy, tak já nevyjmenuji (ani kdybych to věděl). Zeptejte se slušně a s otazníkem na konci - potom můžete očekávat i lepší odpovědi. Zdravím!

doplněno 13.04.18 21:22:

Jsem sice technik, ale jiného směru a jiného zaměření - hledal jsem na internetu, ale nejsem z toho moudrý, tak raději nebudu radit konkrétně (ostatně, stejné informace tam najdete i Vy nebo Váš syn).

Jenom je zvláštní, že když jde o maturitní otázku, tak to škola neučí? Já bych řekl, že to má Váš syn někde v učebnici nebo sešitě a mohl by to tam najít. A také, když si člověk zpracovává maturitní otázky sám, tak se tím zároveň na tu maturitu i učí a připravuje.

gerdicek1
hodnocení

já se omlouvám,opsal jsem jen otázku k maturitě ,co mi poslal synátor...jestli víte ,poradíte ...děkuji

jabraka*
hodnocení

0x

Otázka není moc pochopitelná.Ale zřejmě jde o vytvoření směsi topného plynu a vzduchu v hořáku sporáku.

Tato otázka se dá vysvětlit jednodušeMusí být především vytvořeny

podmínky pro optimální složení směsi plynu se vzduchem,aby plyn dokonale shořel a nevnikaly nespálené splodiny.Je to i ekonomická záležitost.Technicky je to dáno tryskou,kterou je správné množství plynu přivedeno do spalovacího prostoru.Plyn protéká hořákem a přisává si z okolí dávku vzduchu.Podle vzhledu plamene se dá vyhodnotit jak teplota spalin,tak i spolehlivé hoření.Celou sestavu hořáku musí nastavit odborník.

JABRAKA

hodnocení

0x

Já si tedy taky nejsem moc jistá, zda dotaz dobře chápu - ostatně odpověď na maturitní otázku by měla být dohledatelná v probíraném učivu (nejen posledního ročníku) - ale co třeba toto:

1.3 Způsob směšování plynného paliva se vzduchem