Nejste přihlášen/a.
Na autě je obvykle snaha svařovat plechy, které jsou dost "shnilé". Na to není dobrá žádná oblouková svářečka, ale starý dobrý klasický autogen. A ten pořizovat domů je dost přepych.
Obloukovou svářečkou (nejlépe COčkem) je na autě dobré svařovat nové nebo korozí minimálně napadené plechy. Konkrétně co se výfuku týká, "vykuchat" ty "shnilé" plechy, trubky apod. a pak tam s pomocí COčka navařit nové díly, nové plechy.
@jmlc: svářečka je vše, čím se svařuje, takže i to COčko, autogen, trafosvářečka apod
@viktor: Na sváření max. 2x do roka se nevyplatí cokoli pořizovat. Od toho mám dobré kamarády
satam to trefil: ..starý dobrý klasický autogen. A ten pořizovat domů je dost přepych
Pokud nejste kvalifikovaný svářeč se svářečskými zkouškami, nebylo by lepší svářečské práce svěřit profíkovi, který to má v paži, zaplatit mu a dělat práce s vaší specializací, které zase svěří (a zaplatí) někdo jiný vám?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.