Nejste přihlášen/a.
1x
Tak jestli najdete odpovídající baterii tak by to možné bylo ale v žádném případě neotáčet-bere vodu ze shora(foto tělesa) a při otočení by vám tekla stále studená a přinejlepším by shořela pojistka.A také je otázkou jak by stíhal ohřívat na tu vzdálenost od ohřívače do baterie
doplněno 05.02.18 21:40:
Ano jak píše ondra,můžete ho otočit ALE opravdu přehodit zapojení trubek(hadic).Tím otočením snížíte kapacitu ohříté vody.Je tam sice termostat s kapilárou do jímky ale ta není nějak hluboká takže místo 5lit.teplé vody vyteče cca 3lit.
doplněno 09.02.18 23:05:
jestli vám neustále teče tak to máte určitě špatně zapojeno nebo je špatná baterie,tím nemyslím že funguje pouze s "originál" kohoutkama.Prostě každá beztlaková baterie když je zavřená tak téct nesmí a je jedno co je to za ohřívač(Je to furt jenom nádoba s tělesem ..)

0x
Pokud je mi známo, tak se prodávají nízkotlaké ohřívače nad linku a jiné zase s montáží pod linku.
Nejsem odborník, ale za mne ne.
Ještě se zeptám, je to opravdu průtokový ohřívač? Není to zásobníkový 5 l?
Etu neznám, mám pokaždé jinou značku s montáží nad dřezem a zásobníkový, na 5 litrů. A tohle mi to hodně připomíná.
0x
Dobrý den, to není průtokový ohřívač, beztlakový takový nemůže být, to je nesmysl. To je ohřívač zásobníkový = malý bojler. Pravda, dělají se v provedení nad i pod. I když možná by mohl být i průtokový, ale to se mi nezdá, nemusel by být tak veliký. Snad by se dal otočit, ovšem přehodit i vývody studené a teplé pochopitelně, ať Vám ta teplá doopravdy teče (ale to je v podstatě manévr výrobcem nezmiňovaný, a tedy nedoporučuji). Dát jej pod linku v té poloze, jak je, by bylo asi rozumnější, akorát jak by se Vám to tam na výšku vlezlo, těžko povědět. Do útrob toho ohřívače nevidím.