Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer. Zase, už po několikáté, mne kontaktovala Bohemia energy a nabízela mi vehementně své služby. Slečna byla velice "přesvědčivá" a neustále argumentovala tím, jak mne Čez okrádá a jak jsou nesolidní a tak dál. Už jste se tady někdo nechal umluvit a jak jste spokojení? Že prý u nich je to nezávazné, nemusím se "upisovat" na dva roky. Jenomže ani u Čezu mne nenutí k žádnému upisování na dva roky. Vás ano? jestli jsem něco náhodou nepřehlédla.
Dobrý den, ČEZ považuji za solidního dodavatele energie a také majitele elektroměru. Mám normální a stálou smlouvu, kterou jde okamžitě vypovědět, resp. elektroměr v případě potřeby převést na jinou osobu (žádný závazek). Bohemia Energy je jen překupník energie a není ani majitelem elektroměru. Závazek u nich býval, resp. možná je stále. Jinak, všimněte si, že ČEZ např. telefonicky neobtěžuje, ale tito "levní" překupníci volají dost často (a vždy jsou údajně lepší než ČEZ, který nic nevnucuje). Úsporu si umím ohlídat sám i u ČEZu. Zdravím!
Pro všechny obdivovatele Bohemia energy - jako elektrikář mám letité zkušenosti s různými pofiderními dodavateli.Pokud knim přejdete,naděláte si spoustu problémů na př. při žádosti o jakoukoliv změnu na odběrném místě.Ve smlouvách mají podmínkuže v tomto případě musíte žádat u dodavatele, ten potom vyřizuje u distributora za vás.Podle vyhlášky ERÚmají distributoři 30 dní na odpověď.Pochopitelně nechají jiné dodavatele než jsou oni vycukat a dodržují lhůtu na povolení dle vyhlášky.Takže jakákoliv žádost je u ditributora, který je současně dodavatelem vyřízena většinou po telefonu přímo nebo on-line do 5ti dnů, u jiných dodavatelů trvá vyřízení minimálně více než 1 měsíc.Z tohoto důvodu pokud zákazník potřebuje odstranit závadu na odběrném zařízení, výměnu hl.jističe, nebo jakýkoliv jiný zásah, nejprve se zeptám u kterého dodavatele je přihlášen a pokud není tento i distributorem, zákazníka odmítnu.To již nemluvím o chování dielerů těchto šmejdů, já sám jsem je již 2x vyhodil z domu, oběhl jsem všechny sousedy a varoval před nimi. Všichni distributoři (ČEZ,EON,PRE) dnes nabízejí nové produkty,šetřící spotřebu, nebo garantují stabilní cenu po dobu, která vám nejlépe vyhovuje.Je totiž nutné neuvažovat cenu za 1kWh odběru, ale i navazující další poplatky a daně, jež máte uvedeny ve vyúčtování a o nichž všicni ti náboráři šmejdů nemluví.
Edison, už nemohu hodnotit, vyčerpala jsem možnosti. Ale to co jste zde napsal je podle mého velmi užitečná informace pro ty, kteří by ještě nějak váhali. Ano, máte velkou pravdu, lidé, kteří nejsou od "fochu" jako Vy nenapadne vyhledávat takové informace předem a pak už je pozdě "bycha honit".
Ta ženská mi mimochodem samozřejmě zavolala, měla radostný a příjemný tón, a ptala se, jestli jsem si připravila vyúčtování, že si to spolu hezky probereme. Řekla jsem jí že jsem si to všechno přečetla, ale že mám výhrady a otázky A zeptala se jí, kde bych ji mohla navštívit osobně, kde mají pobočku. Na to mi odpověděla, že žádné nemají, že to není potřeba a že prý kamennou pobočku nemá ani Čez. Já jí řekla že v Kolíně je přímo obrovská budova, kam já chodím, když si potřebuji u nich něco vyřídit. Bylo chvíli ticho a pak na mi velmi nepříjemným tónem řekla, že jak je vidět, nechápu, že oni mají už milion zákazníků a stále jich přibývá a já jí do toho skočila, že podle mých informací je z toho milonu zákazníků většina, kteří jsou nespokojení a mají problémy se od nich dostat pryč a ... jenomže to už jsem mluvila do hluchécho sluchátka, protože ona bez rozloučení telefonem "praštila".
A tihle naháněči musí sedět někde v nějaké místnosti jako byly dříve třeba telefonní ústředny, protože jak jsem s ní mluvila, tak jsem slyšela jiného chlapa, který právě začínal "lanařit" jiného zákazníka. Asi to neměli ten den odhlučněné nebo co, protože jsem slyšela i jiné hlasy.Pro mne je taková společnost nedůvěryhodná. A je mi moc divné, že když mají zisky až miliardu ročně, tak proč neinvestují do vlastního podniku třeba tím, že by si otevřeli opravdovou pobočku a měli tam zaměstnance a ty by slušně platili a kam by si člověk mohl osobně dojít a měl před sebou opravdového člověka a znal jeho jméno a mohl se v případě jeho pochybení, na koho obrátit. Proč se teda tak úspěšná společnst schovává a proč zaměstnává neviditelné a nepolapitelné "duchy", kteří jsou vtíraví a nakonec se dokáží chovat i urážlivě, když jim dojde, že ptáček se lapit nenechá. Proč?
A proč já, obyčejný člověk, bych měla proboha podporovat nějakého milionářského manažera společnosti, který balamutí lidi a ty jeho sponzorské dary jsou jenom jeho reklama. Ale jak je vidět, najdou se i lidé, kteří jim tyhle nekalé manévry baští.
@edison: ty mi mluvíš z duše, máš bodíka. a já pasal 20.1. ve 12h. nebrat tyto šmejdy co nemají kamenný obchod. Já mám E-on a nehnu se. To je podobné jak když si koupím elektriku od ČEZ, když distributor je EON. Nový dráty pro mne tahat určitě nebudou. Takže je lépe distribuce EON+ dodavatel výkonu EON.
Ono je to podobné i telefonních operátorů jak s telefonem tak internetem. Většina drátů je O2 a ti je pronajmou kdo o to požádá, třeba T-mobil. To už je lepší mít i službu u O2.
S takovými obecnými argumenty, které neznamenají nic jiného, než očerňování konkurence bez schopnosti něco doložit, by neměli šanci u mě uspět. Až doloží, že při mém tarifu mi ušetří alespoň pět procent nákladů na energie proti konkurenci, začnu teprve o změně uvažovat.
Milane, nemám jediný důvod jim cokoli předkládat. Taky mě před časem jedna energoaktivistka ohromovala konkrétními částkami úspor v korunách, které mi jsou schopni zajistit. Pak jsem se jí zeptal, kolik bych tedy u nich platil, načež mě požádala o sdělení současné výše platby. A hrozně se divila, když jsem jí řekl, že ji určitě zná, protože jak jinak by mě byla schopná již sdělit moji konkrétní úsporu. A bylo "vykydáno".
Trochu jsem to zestručnil, tak prosím ty, kdo si to přečtou, aby nehledali "mouchy" a nechytali mě za slovo.
Ponechám stranou otázku sporné finanční výhody, či nevýhody dodavatelů, pro někoho můžou být důležité, ale ono nejde jen o ty peníze.
S agenty od "Bohemia energy" jsem už nesčíslněkrát vyrazil dveře (přesto se mi opakovaně snaží něco vnucovat). Jsem na ně alergický od doby, kdy se mi jejich agent představil jako zástupce dodavatelů PRE a Pražské plynárenské. Protože mám u každého z těchto dodavatelů cca 8 odběrných míst, zdálo se mi výhodné to všechno sjednotit pod jednu správu. Mám ale ve zvyku si smlouvy před podpisem pečlivě přečíst, takže jsem zjistil, že se nejedná o zástupce dodavatelů, ale v podstatě o jejich konkurenci. Nemám rád, když ze mě někdo dělá vola a slavná "Bohemia energy" tím u mě definivně skončila. Smlouvy jsem samozřejmě nepodepsal. Vzhledem k množství mých odběrných míst se mi občas stane, že něco neuhlídám. PRE i Plynárenská vždycky předem posílá nejprve upomínku, teprve kdybych nereagoval, by došlo k odpojení. Můj známý se ukecat nechal. Stačila jedna o 2 dny opožděná platba (zaplaceno včas, ale platba se o pár dnů kdesi cestou zasekla) a byl bez jakéhokoliv varování odstřižen. Všechno se sice vysvětlilo téměř okamžitě, ale opětné připojení trvalo 3 dny! To nepovažuju za seriozní jednání.
Takže můj názor: "Bohemia energy" nebrat a jejich agresivní agenty vyhazovat hned, jak se představí.
Co se týká ČEZu, mám od nich odběr na chatě a nikdy jsem neměl nejmenší problém.
Varování - Při telefonickém rozhovoru pečlivě važ slova! (a ne jen v tomhle případě, ale vždy, když zavolá jakýkoliv dealer čehokoliv). Ten jejich záznam hovoru není problém upravit, takže se může stát, že na otázku na začátku hovoru: "Hovořím s majitelem tohoto telefonního čísla?" odpovíš: "ano". Po čase se ukáže, že v nahraném rozhovoru pár detailů jaksi chybí a to "ano" se nějakým "nedopatřením" přesunulo za otázku: "souhlasíte s podmínkami?" Je to sice k nevíře, ale i takhle uzavřená smlouva se tím "ano" stává závazná a platná.
Mně osobně se to sice nestalo, ale mám tuhle informaci od osoby, oficiálně se zabývající problémem se "Šmejdy".
Magdon, no to by si mohla zkusit, nějak aranžovat náš rozhovor. Já jsem bojovná a určitě bych se nedala. A jiní "šmejdi" u mne nemají šanci. Když mám čas na vykecávání se, tak si to naopak užívám. Vzbudím v nich zdání, že padli na blbečka a že už mne mají v rukávě a spíš je provokuji, aby se začali rozkecávat a pak jim začnu klást záludné otázky. Ale když oni ti hajzlíci, jakmile jim dojde, že naletěli, vždycky strašně rychle, a bez rozloučení zavěsí a já jsem pak frustrovaná...
Suzymon - problém je v tom, že ty žádný důkaz o průběhu hovoru nemáš. Takže je dobré, když mi na začátku hovoru oznámí, že si hovor nahrávají, odpovědět: "...děkuji za upozornění, i já si Váš hovor nahrávám". Když nic jiného, protistranu to určitě znervózní .
Někdy, když mám náladu, vyslechnu si jejich celou nabídku, moje odpovědi během hovoru omezím na: "jistě", "nevím", "no možná", "jo jo", "myslíte?" . Když pak po 1/4 hodině jejich monolog skončí, rozloučím se slovy: "děkuji vám za vyčerpávající informaci. Přeji vám klidný zbytek vaší služby.
@Suzymon, stáhněte si z webu BE Smlouvu a všeobec/... (PDF, 185 kB) a pročtěte si pozorně smlouvu i všeobecné podmínky. Při sjednávání smlouvy telefonicky Ván nikdo neřekne všechny podmínky.
Na Bohemia Energy jsem četla hodně stížností. Buďte opatrná!
Neboj Ivzes, já to neudělám. Už mne takto otravují po několikáté. A už to trvá pár let. To jsem jí také říkala a ona opáčila, že jak vidím, tak už teda existují právě dlouho a že jsou s nimi lidé čím dál tím více spokojení a že oni vylepšili svou nabídku a tak dál. Proto jsem se tady ptala. Tady vás znám a vím, že dostanu rychlé odpovědi a zkušenosti. Já to ani pročítat nebudu, protože jsem to udělala, už když mne kontaktovali tenkrát a viděla jsem hned, že je to chyták. Od Čezu odcházet nehodlám, jen jsem chtěla vědět názory i jiných lidí. A jak vidím nespletla jsem se.
Beru elektřinu od PRE. Přechodem k někomu jinému bych teoreticky mohla ušetřit pár stovek ročně. Jenže já mám od PRE výhodnější tarif, u nového dodavatele bych o něj musela teprve po přechodu žádat a pochybuji, že bych jej dostala. (Dříve jej šlo nastavit na základě žádosti, nyní bych musela dokládat, že na něj mám nárok.)
Navíc bych se pravděpodobně musela "uvázat" na dva nebo tři roky. Mně je ale milejší volnost, možnost např. v případě stěhování smlouvu ukončit bez zbytečného dohadování.
S Bohemií nemám dobré zkušenosti. Přeplatky neposílali, prý je rozpočítají do záloh. Napsala jsem tedy žádost o vyplácení přeplatku složenkou. Nedoplatky jsem nucena uhradit do 3 dnů, abych stihla termín připsání na jejich účet. Původní smlouva byla na dobu neurčtou, tu mi potom změnili. Nyní mohu od nich odejít co 3 roky, ale přesné datum se tak lehce nedozvíte. Před vánoci po mně chtěli sankci za nedodržení smlouvy 6 050 korun. Byl tam rozdíl pouze 1 den.
Suzi, tel. hovory jsou monitorovány. Pokud neřeknete že nemáte zájem, tak to mohou považovat za ano. Vaše údaje jim ani nemusíte sdělovat, získají je na stránkách od vašeho dodavatele. Pokud vám paní sdělí, že za vámi přijede kurýr se smlouvami, tak to ihned odmítněte.
Já jí právě výslovně řekla, že nemám zájem, že jsem spokojená u Čezu. A ona pořád naléhala a nabídla, že mi to pošle esemeskou a příští týden že mi zavolá a že budeme diskutovat. Esemeseka mi přišla a je to odkaz na jejich stránky. Já je ani otevírat nebudu, nezajímá mne to. takže kdyby se pokusili nějak zasáhnout do mé smlouvy s Čezem, tak to by teda narazili, protože to bych teda tak nenechala. Nepokoušela se mi nabízet, že by ke mně někoho poslala, to se neodvážila podle toho, jak jsem reagovala. Ale určitě mi volat bude. Chtěla na mně vědět, abych si s ní domluvila termín, kdy mi může zavolat, ale i to jsem odmítla. Takže ten náš rozhovor, nemohou absolutně považovat za souhlas, že k nim přejdu.
Nesouhlasím. Z webu dodavatelů energií nelze získat informace o zákaznících, ani kontaktní údaje zákazníků. Přesto souhlasím s tím, že by do telefonu nikdy nemělo zaznít "ano".
suzymon a právě kvůli takovým to otravným nabízečům všeho možného je na mobilu kouzelné tlačítko s červeným sluchátkem které velice rád používám a bez jakéhokoli rozloučení mačkám .
Léta odmítám všechny možné operátory s nabídkami přechodu od EON. I kdybych náhodou ušetřil 2-3tisíce, nemám jistotu, že to bude v dalších letech... to málo, co vám řeknou v telefonu, naprosté minimum a vábnička... Já vždy v hovoru žádám 1) odkud máte moje údaje, telefonní číslo? Já nikde telefon nepředával za účelem oslovení s nabídkou. Důrazně pak žádám o výmaz mého telefonu z jejich databáze. Sdělím, že pokud by mi zavolali znovu, budu je posílat na ČOI. 2) říkám zásadne "ne, nemám zájem, nechci" a jestli máte moji adresu, pošlete mi všechno písemně + záznam z hovoru.
Poslední měsíce až roky mi už nikdo znich nevolá :D
U babičky a otce jsem už opakovaně řešil storna a výpovědi šmejdů... Ty podvodné firmy by měly být postihovány zrušením živností...
Na právních koutcích píší:
Nikdy na výzvu nereagujte odstoupením od smlouvy či jejím vypovězením, aniž byste si důkladně nastudovali obchodní podmínky a ujistili se, že takto postupovat lze. Nevhodně použitou formulací totiž v podstatě potvrdíte, že jste danou smlouvu uzavřeli. Pokud si nejste vědomi toho, že byste se k odběru jakýchkoliv služeb zavázali, doporučujeme tvrdit, že k uzavření smlouvy vůbec nedošlo.
Kvality poskytovaných služeb hodnotit nemohu, ale co mohu tak je pohrdnout společností jako takovou. Jejich praktiky získávání zákazníků jsou na úrovni šmejdů, lží a podvodu. Rodičům se vetřeli do domu a nakukali jim, že jsou od stávajícího dodavatele a hned jim nechali podepsat novou smlouvu, jakože bude pro ně výhodnější. Bohužel si dostatečně nepřečetli podmínky a vůbec název společnosti ve smlouvě a tak jsme pak museli posílat výpověď a jejich milosrdný dar, který by jinak stál snad dva tisíce, pokud by se nevrátil. Na infolince se paní po oznámení, jak postupovat pro zrušení smlouvy stala nepříjemnou, jak jsem již dlouho neslyšel. Navíc mají ještě odvahu pomale každý druhý měsíc znovu zvonit a volat a snažit se vylákat podvodem další přechod k nim. Jednou to byla nějaká změna na sipu, podruhé kontrola smluv, vždy představený jako člověk z jiné firmy, přestože na notebooku jasně září logo BE. Solidní firma takové praktiky nemá zapotřebí, proto ji jen z tohoto principu považuji za odpad a divím se, že si na ně ještě někdo neposvítil.
Přesně tak jsem jí to dneska říkala. Ale byla urputná a já měla docela dobrou náladu, tak jsem ji poslouchala. Nakonec mi ještě přeposlala esemesku a slibovala, že se příští týden ozve. Už se na ni těším. Mně právě také vyšla ta "úspora" kolem 700 stovek ročně a kvůli tomu nebudu odcházet odněkud, kde jsem dlouhodobě spokojená. A navíc, ta úspora není jistá. To jsou kalkulace a možná by to bylo ve výsledku obráceně. A abych se se studem vracela k Čez, tak to teda dělat nebudu. Ale moc vám děkuji, mám jistotu, že jsem se nespletla.
suzymon - hlavně nikomu z těchto naháněčů neukazujte fakturu nebo smlouvu či nesdělujte číslo elektoměru nebo zákaznické číslo. Většinou to vyžadují (prý pro porovnání úspory) a také se může stát, že potom na základě takto získaných údajů udělají převod ke své firmě a člověk to zjistí až později. Raději jen řekněte, že nemáte už zájem a ukončete to s tou slečnou.
Těch 700 ročně se Vám nevyplatí.V případě přechodu k jiné společnosti než Čez,budete mít problémy třeba v případě rozblombování elektroměrové desky,protože v tomto případě je dodavatel odlišný od distributora a v tom je problém.
Nebojte Bene, to už se ze mne snažila vytáhnout dneska. Já jí řekla, že se mi nechce kvůli ní vyhledávat faktury. Tak právě říkala, abych si je připravila a měla je po ruce, až mi bude volat znova. Že prý to bude lepší . Já se na ni fakt těším, protože mám čas a budu mít všechny argumenty pěkně sesumírované. Ale nechám ji, aby si chvíli myslela, že by mne mohla zlomit. Možná to je ode mne jízlivé, ale nemají otravovat. Já ji nevolala, ona volala mně, tak musí být připravená i na to. Ale asi mi praští telefonem. Chápu, že si tím vydělává na živobytí, ale to ti jiní různí "šmejdi" také. A na to musí mít člověk žaludek, protože oni dobře vědí, že tomu člověku nenabízí žádnou dobrou věc a je jim pak jedno, jaké mají pak lidé problémy. Chtěla bych ji vidět, jak by se zachovala, kdybych pak měla možnost, v případě mé nespokojenosti, obrátit se přímo na ni a vysvětlovat jí, kde mi lhala. To možné není, to já vím, ale zajímalo by mne, jak by reagovala, jako člověk. Jsem přesvědčená, že by se se mnou ani nebavila a řekla by mi, že jsem si to měla rozmyslet před tím a že to není její práce.
Tak mne zase včera kontaktoval mladík z BE a že prý čirou náhodou jede dneska do míst kde bydlím , a že prý se u mne zastaví, aby mi pomohl snížit cenu energií.
To jsem pochopitelně odmítla. Ale vrtá mi to v hlavě a je mi divné, že pořád shání nové klienty, když jsou tak dobří a elektřina je u nich levnější, než třeba u toho Čezu. No a je fakt, že letos Čez zdražil a zvýšil mi zálohy o 3 stovky, což mi přijde dost peněz. Tak tady od rána sedím hledám, jestli by opravdu nestálo za to, abych se koukla jinam. BE teda nechci, i když mi v kalkulačce také "vyskočil" jako lepší dodavatel elektřiny pro mne. Ale jsou tam i jiní, tak bych se opět zeptala, jestli někdo z vás touto dobou měnil ČEZ za jiného dodavatele. nechtěla bych naletět. Děkuji.
především preferuj kamenný obchod...žádný vyřizování elektronicky a sídlo v kdo ví jaké díře..já se držím E-Onu jak matčiny košile...je to z očí do očí a to je jedno že to stojí o nějakou kačku víc..toliko můj názor..k čemu mi třeba bude v Brně ČEZ, když tu nemá kontaktní místo?
Suzy, já jsem o ČEZ odešel před půl rokem k Bohemii. Kolega píše o kamenné kanceláři, ale v dnešní době je to přežitek. Sice do místní pobočky ČEZu chodím několikrát ročně, ale to jen kvůli různým nájemníkům. Pro svůj odběr to vůbec nepotřebuji. Vše lze zařídit z domova z telefonu, nebo z poče.
Jak se finančně změna projeví, to nevím, až za rok. Je pravda, že mne hned přemlouvali z čezu, že mi změní cenu a taky ušetřím.
Přeji šťastnou volbu.
Než k někomu "přejdete", porovnejte alespoň poslední dvě faktury...a zjistěte si, proč máte navýšeny zálohy; třeba jen proto, že jste za poslední fakturační období odebrala více kWh... a jen pro informaci, kolik jste odebrala kWh ve VT a NT v jednotlivých letech? Pokud chcete dát tuto informaci...
Dobrý večer, cenu elektriky řeším každoročně, neboť jí spotřebuji dost. Už x let elektriku od ČEZu nekupuji (je u mě distributor), beru od jiných a vytvořil jsem si takový prográmek v Excelu, který mi spočítá všechno, pak se rozhodnu, od kterého elektriku koupím. Svého času jsem dodavatele měnil "jako ponožky", přes zimu jeden, mimo topnou sezónu jiný, co byl výhodnější třeba. Když už Vás tak otravují, zničíte je tím, že chcete vědět pouze tři čísla (ostatní se stejně ovlivnit nedá, je to cena za distribuci, ERÚ daná), to je měsíční platba (tu každý dodavatel nechce třeba), cena za elektriku ve VT a v NT - pokud máte dvoutarifní sazbu, ostatní se dá spočítat. Stalo se mi to několikrát, když jsem od nějakého obchodníka odcházel, ty jejich dřysty poslouchat, to bylo něco. Pověděl jsem, že chci vědět, za kolik mi nabídne 1kWh v NT a kolik budou chtít za měsíc (VT mě skoro ani nezajímá, neboť NT mám 22h denně a spotřebiče vesměs blokované). Když mi na tato tři čísla nedokázal odpovědět,poslal jsem toho hovořícího do prdele, že on není jediný na okrese, který to počítat umí (jestli on to vůbec umí).
Dobře, Suzy, ale oni jsou jen obchodník s elektrikou, jo, v podstatě ji mohou nabízet za stejnou cenu v VT i NT, to lze. Ovšem cenu distribuce určuje distributor (ta se ve VT a NT zásadně liší), nikoliv oni coby obchodník, a cena distribuce bývá "velmi zhruba" tolik, kolik Vám ten obchodník možná nabízí, jenže cena za distribuci a silovou elektriku plus platba za jistič se sčítá přece (ještě je tam daň z elektriky)... Podle mě Vám povídají polopravdy, to je v některých případech horší než lež.
Ondro, to jsem se jí zeptala, protože mám také 20 h. NT. Na to mi odvětila, že oni nemají NT, protože mají levný tarif v jednom kuse, takže prý žádný NT potřebovat nebudu. A ona právě moc chtěla, abych jí našla své vyučtování a nadiktovala jí údaje, že ona by to porovnala a ihned by mi řekla, kolik bych platila u nich. Na to jsem jí neskočila. Tak uvidím, až se ozve. Budu s ní hovořit tak, jak jsem napsala doleji.
Každý z nás máme toho nejlepšího dodavatele. Jinak bychom přešli k jinému. Stačí udělat soupis kde kdo je a proč je tam, pak zjistíme, že jsou všichni nějak dobří.
Pokud přihlašuji nějakého nájemníka k elektrice, vždy dají vybral levnější sazbu, třeba na roky, nebo dražší, bez vázací smlouvy.
Tak je to skoro u všech dodavatelích. Tak jako se chová BE, (kolik již tady bylo diskuzí), podobně se chová MND, a další jiní.
Je na každém, jak se nechá ovlivnit nějakou zprávou o některém jiném dodavateli.
Já mám několik prodejců elektriky, a jsem spokojen se všemi. Vždy se najde nějaká drobnost. Naposledy Čez, když odpojil noční proud kvůli nějaké chybě, která vůbec nebyla. Elektroměr na dva tarify vrátily do dvou dnů, ale finanční vyrovnání trvalo dva měsíce. A to jsem nic neprovedl.
já osobně nechci mít nic společného s firmou, která nemá kamenné kontaktní místo. Já jsem u E-on, ti také zrušili kamenný zastoupení, a najednou zjistili, že je to i pro ně výhodné tak je zavedli zpět.
Jinak co se týká Enrgi , nebrat. Nikomu neukazovat smlouvu nebo vyúčtování. Vyhnout se jakýmkoliv úvazkům...
Taky u nás byli,celou dobu mluvili o tom že jsou ud ČEZu...říkám si OK.V momentě kdy vytáhli nějaké papíry s hlavičkou BE a nechtěli dobrovolně odejít, vypustil jsem na ně domácího mazlíčka...
Jen upřesním: Podomní prodej obecně není zakázán. Řídí si ho (a popř. zakazují) obce svými vyhláškami.
Dobrý večer, dostala jsem se sem až nyní. Já samozřejmě nic měnit nebudu a hlavně, nebyla jsem to já, která by je kontaktovala, nebo se poohlížela po jiném dodavateli, protože jsem spokojená u Čezu. Je docela možné, že jsou jiní dodavatelé, kteří jsou také dobří, ale u mne by to určitě nebylo zase až tak markantní. Mám 20 hodin NT a i když topím elektrikou, nestojí mne to zase až tak moc, protože mám baráček i střechu zateplenou, takže nemám tepelné ztráty. Navíc mi tady vytápí slunce, protože je celá jedna strana, která je obrácená na jih, prosklená. Kolikrát musím i v zimě zatahovat závěsy, protože je slunce moc agresivní.
Nejvíc mne zajímá, kde berou naše telefony. To považuji za největší sprosťárnu, protože je evidentní, že jsou stránky, které s našimi čísly kšeftují. A nikde se nedá zjistit kdo to dělá. Až mi ta ženská zatelefonuje, tak se jí zeptám, ale vysvětlení nedostanu. To vím. Já bych docela uvítala, kdyby mi sem někdo od nich přilezl, protože bych toho člověka měla pěkně proti sobě a nemohl by jen tak zavěsit telefon, jako to udělá tahle "vopice", jakmile pochopí, že neuspěje. To číslo, ze kterého mi volala je skryté, takže na něj ani nemůžete odeslat sms. To jí teda také řeknu, protože tohle udělá jenom podvodník, který nechce být tak lehce konaktován. Kdyby to byla solidní firma, tak se nemusí skrývat. Já jsem se jen tak zběžně koukla na jejich stránky a všimla si, že jakmile chcete podrobnější vysvětlení, vyžadují zaslání emailu. To určitě, aby mne pak ještě bombardovali zprávama. Tak já se jí zeptám, jak je možné, že ona mé telefonní číslo používá a ona sama není dostupná. A přímo ji řeknu, že nebudu uzavírat žádnou smlouvu s podezřelou osobou, která se potřebuje skrývat. Ale ona mi tím telefonem praští, tak jí nebudu moci říct všechno co bych chtěla. A to mě štve asi nejvíc.
Kde berou telefonní čísla? Není to zas tak složité a možností je řada.
Například nedávno jsme s přítelkyní kupovali nábytek s dovozem od jednoho většího obchodníka. Všechno kolem toho vyřizovala ona, na dokladech byla její adresa a její jméno (řekněme Nováková). Protože jsem ale měl nábytek v jejím bytě přebírat já, uvedli jsme z důvodů komunikace s dopravcem logicky moje telefonní číslo. Moje jméno nikde nepadlo, nikam se nezaznamenávalo. Po nějaké době mi zazvonil telefon a když jsem ho zvedl, jakýsi "šmejd" se mě snažil přesvědčit, že paní Nováková vyhrála jakousi cenu a že si pro ní má kamsi přijít. Když jsem ho ujistil, že nejsem Novák, byl docela překvapený. Kde asi tak vzal moje číslo a jakou "náhodou" ho spojoval se jménem mé přítelkyně?
Zrovna dneska se mi kdosi dovolal (sice se představil jako jakási firma, ale nic mi ten název neříkal) a ptal se, jestli mluví s panem Novákem. Když jsem mu odpověděl, že nikoliv, omluvil se, že se asi spletl a zavěsil. Že by náhoda?
Mám zkušenost s Bohemia energy, byla jsem u nich vedená několik let a za mě tedy s touhle společností nebyl u mne problém. těd řeším bohužel podobný případ. jsem u Čezu a když jsem chtěla od nich odejít, čekala mne dle smlouvy výpovědní lhůta 2 měsíce. Dnes mi přišel dopis od čezu s tím, že mi bude vyhověno s přepisem k jinému dodavateli až za celé dva roky! (to je hrůza), Čez jsem už prokoukla, za mě u čezu už nikdy! jsou to nehorázní zloději a podvodníci, nevím jak tohle budu muset řžešit, asi zajdu na Čez osobně, ale nevím, zdali mi to budec něco platné. Výpověd už správně běží, ale nedávno slibovali, že nový přepis bude za dva až tři měsíce a dnes ten dopis ve kterém od nich stálo, že prý si mám s výpovědí počkat celé dva roky. To přece není možné, aby někde běžela výpověd dva roky nebo snad ano? kdybych si měla vybrat, tak Bohemku ano - jednají slušně s lidma, naproti tomu Čez - UŽ NIKDY!:
Nezlobte se "cudlo", ale já Vám neveřím. U Čezu jsem už 11 let a nikdy jsem s nimi neměla problém. A také nechápu, proč už jste tam dávno nejela osobně. Oni se nikde neskrývají, máte možnost k nim kdykoliv přijít a vznést stížnost, nebo žádat vysvětlení. Já tam byla několikrát a nikdy se mnou nejednali neseriózně. A hlavně mne nikdy k ničemu nenutili, ani nepodstrkovali nějakou nesrozumitelnou smlouvu. A nevím jak Vám mohli něco slibovat, jakým způsobem by to asi udělali a jak by potom nedodrželi své slovo, pokud byste to měla od nich na papíře. A u nich to tak funguje. Všechno máte na papíře. Takže to co tady vyprávíte je pohádka. Takto to ale funguje právě u té "bohemky". Takovou mám zkušenost já.
Ta slečna co mne přemlouvala, má skryté číslo a firma, která zaměstnává lidi, kteří se musí skrývat, aby nemohli být dohledáni, je víc než podezřelá. Kdyby mi někdo volal od Čezu, tak určitě mohu zavolat zpátky, protože tam bude fungující číslo. Ale od té "naháněčky", co mi volala, to tak není. A já to doložit mohu. Vy také můžete doložit, že to co tady vyprávíte je pravda? Určitě ne.
cudla - Vás ta "Bohemka" snad platí nebo máte u ČEZu speciální smlouvu na dodávku elektřiny zdarma. Jinak si to nevysvětluji .
Suzy, já nevím, zdali píše Cudla pravdu. Jen vím, pokud uzavřete s ČEZem smlouva na dva roky, s automatickým prodloužením, jak dlouho trvá výpovědní lhůta? Neřeším to, že se převede na jinou osobu, tam se nečeká tak dlouho, ale odejít k jinému dodavateli je dle smlouvy.
Já Cudle věřím.
Nojo, ale jestli chci od někoho odejít, tak sleduji, kdy mi vyprší smlouva a podám výpověď smlouvy v čase, který je k tomu určený. A to je na každém člověku a funguje to tak všude, nejen u Čezu. Když to prošvihnu a najednou si vzpomenu, tak to už je moje chyba a ne Čezu.
To samozřejmě mohu doložit. Mám to na papíře. Uvidíte dva dopisy úplně rozdílné, v prvním Vám slibují jak přepis jede s dvouměční výpovědí, a v drtuhém už se píše že výpověd lhůta uplyně až za dva roky čili je to úplně rozdílné. když jsme nedávno požadovali snížit své zálohy na elektřinu, tak se Čes vymlouval a kdesi cosi a stejně nám zálohu nesnížili. Takže já jako trouba musím i nadále platit 8 000 kč měsíčně jako zálohu na elektřinu, kterou tolik nepropálím. Takže i tohle je ten důvod proč říkám jednoznačně Čezu NE!.
Nestačím zírat. Co se týká záloh jsem s ČEZem nikdy neměl problém, vždy jsme se v pohodě domluvili. V tomto směru jsem měl problém před cca 15 lety s tehdejší "plynárnou" (nevím, jak se tehdy jmenovali) a řešil jsem to jednoduše. Sdělil jsem jim, že víc nedostanou a bylo hotovo. Neodvážili se odporovat. Stejně jsem brzy potom od nich utekl, mám vše (elektřinu i plyn) od ZČE, tedy "na jednom písečku". A mám klid a vycházíme spolu naprosto korektně a bez problémů.
A tohle co píšete, tak to už vůbec není pravda. Zálohy také platím a dohodnu si je podle své spotřeby z minulého roku. Stalo se mi, že mi vraceli 8 tisíc a oni sami mi v ročním vyúčtování snížili o hodně zálohy. Já jsem si sama na svém účtě, "Čez online", nastavila měsíční částku vyšší, protože raději dobírám, než doplácím. A vše se odehrálo bez problémů, ani jsem s nikým nemusela mluvit. A zase mi v klidu vraceli. Jen asi před čtyřmi roky se stalo, že mi neposlali přeplatek složenkou, ale odečetli ho z dalšího splácení záloh. Tak to jsem tam tenkrát jela osobně a domluvila se na tom, že mi budou vždy přeplatek posílat složenkou. A tak tomu je dosud. A pokud to nepropálíte, tak Vám to vrací, tak v čem je problém? A jestli se zdráhají Vám vyhovět, jak tady popisujete, tak k tomu asi mají svůj důvod. Ještě se mi u nich nestalo, abych byla nějak okradená.
cudla - a proč všichni ti, které zklamal nebo podvedl nějaký překupník energie, utíkají zpátky k ČEZu? Zřejmě chtějí jistotu u solidní, velké a přímé společnosti.
bene, mám elektroměr u ČEZU i BE.
Máte nějaké přesnější info, kde kterým mne přesvědčíte, že: "a proč všichni ti, které zklamal nebo podvedl nějaký překupník energie, utíkají zpátky k ČEZu"
Rád bych viděl nějaké podklady, že to tak je. Vy máte databázi, nebo jen tak plácnutí do éteru?
Proč myslíte, že cudlu platí BE? To že má jiný názor? Nebo že je spokojena s BE? Víte kolik spokojených zákazníků má BE?
Děkuji
milancukrar - elektroměr máte vždy u ČEZu - BE nevlastní ani jeden elektroměr (to jen na okraj). Jednu zkušenost mám vlastní - když jsem se snažil převést odběrní místo k ČEZu po nájemci, který měl smlouvu s BE. On to neřešil a já jsem s tím měl docela práci, resp. nebylo to snadné a bylo to zdlouhavé. Jak se chová BE lze dohledat i na internetu a doložit to mohu stejně, jako Vy můžete doložit jenom spokojené zákazníky BE (takže to doložit neumíme ani jeden). Myslím, že téma je vyčerpáno.
Jenže jde o to, že jsme nikdy žádné zálohy od nich neměli, protože jsme koupili dům a čez tam byl hlášen ještě před tím než jsme se nastěhovali my. takže zde proběhla jen změna na nového majitele. a k tomu nová smlouva,a proto také ty nesmyslné zálohy. a když jsem chtěli změnu, tak nám vstříc bohužel nevyšli.
ještě doplním ze u mne na pobočce čezu byla smlouva na neurčito, také mi řekli že pokud je smlouva na neuričo, tak že je výpovědní lhůta cca3 měsíce, a ted najednou v druhém dopise že dva roky tak to se ani nestačím divit.
Tak já se nechci a nebudu přít. Prostě tohle jsou vaše zkušenosti. Ale píšete, že Vám "řekli". Měla jste si asi tu smlouvu raději přečíst, jestli to tak je ve skutečnosti. Já když jsem tam byla, ta zaměstnakyně dala přede tu smlouvu a přímo mi ukazovala na odstavce, kde bylo to, či ono, písemně zaznamenáno a mohla jsem klást otázky, když mi něco nebylo jasné. Prostě se mnou jednala, nijak mne neodbývala. Já bych Vám radila, abyste si dala pozor i u toho jiného dodavatele a raději si všechno dvakrát přečetla, abyste pak nebyla ještě zklamanější. Ale možná, že zrovna Vám to bude vyhovovat. Ty zálohy, o kterých píšete, teda 8.000Kč se mi zdály hodně vysoké, ale nevím jak velký je Váš barák. Já mám malý baráček, vytápím jenom 75 metrů čtverečních, ale i jinak mám všechno na elektřinu. Plyn tady není, a platím zálohy jenom 2.300 korun měsíční zálohy. A většinou mi vrací, nebo je to tak akorát. Ještě se mi nestalo, abych měla nedoplatek. Ale já jsem také dost investovala do toho, abych měla co nejmenší tepelné ztráty. A to se mi vyplatilo. A to mám ještě zahradu a zalévám přes domácí vodárnu ze studně a ta také něco "sežere". Tak jestli Vy máte tak špatné zkušenosti, tak chápu Vaše rozhořčení, ale dejte si pozor, aby to jinde nebylo ještě horší.
u mne byli energy 2x, poprvé, že bych mohl ušetřit bez dalších komentářů, já říkám jo a oni vytáhli smlouvu na změnu dodavatele, tak jsem je udivené vyprovodil. Podruhé mne volala přes plot paní s nějakou jmenovkou, která měla oranžové znaky, z dálky podobné čezu. Když jsem jí ten hrudník s visačkou blíže prozkoumal, poslal jsem někam. Je to asi 6 let, od té doby mám pokoj a spokojenost u čezu. Měnit nebudu
A ještě jsem si vzpomněla. Když jsem kupovala svůj baráček, byl bývalý majitel také u ČEZu. A jeli jsme tam společně a přepsali všechno na mne a já jsem si určila kolik budu platit zálohy a vůbec nikdo se tomu nedivil, natož aby mne nutil, abych platila to samé co bývalý majitel. To je přece naprostý nesmysl a nikdo si tohle nemůže dovolit. Já přece nemám stejné spotřebiče, jako měl bývalý majitel a mohu mít úplně jiný systém v topení. Takže to co tady píšete není pravda. Bůhví jak to všechno bylo a jaké jste měla opravdu problémy. Nebo co Vás nutí psát takové historky. A pak, když jste kupovala tu nemovist, okamžitě jste jako nový majitel, mohla od nich odejít a jít si k té Bohemce, se kterou jste, jak píšete, vždy byla spokojená. Nevykládejte, že Vás tam donutili u nich zůstávat a podepisovat novou smlouvu.
ben* : Já k Čezu neutíkám, naopak utíkám od něj k Bohemce. s Bohemkou jsem měla velice dobré zkušenosti.
Cudla, jste tady jediná, která má tak dobré zkušenosti. Já jsem si mezi tím pohledala i jinde a zjistila, že tak maximálně jen jeden z 50 lidí, mluví tak nějak podobně jako Vy. Je jasné, že u nich jsou lidé přihlášeni, ale ti si stěžují a čekají, až jim vyprší smlouva a budou moci od nich odejít, protože vůbec neplatí méně. Jejich stránky jsou nepřehledné a mnoho informací je zakamuflováno a umně utajeno, aby si toho člověk hned nevšiml, ale když pak k něčemu dojde, tak oni přesně vědí kam uhodit a najednou to umí vysvětlit srozumitelně a bez okras a Vy se můžete jít klouzat. Navíc je opravdu mnoho těch, kteří se s "prosíkem" vrátili zpět k ČEZu.
Je také zajímavé, že jsem ještě nikdy neviděla žádného "agenta" od ČEZu, aby obcházel lidi a přemlouval je, aby k nim vstoupili. Nikde jsem takovýto ani nečetla, nikdo nikde nenapsal, že by ho obtěžovali "tajní agenti" ČEZu telefonicky, tak jako to běžně dělají ti od Bohemia Energy.
Bohemia energy je firma, která jde tvrdě za svým cílem. Nemá problém tolerovat porušení zákonů atd.
Sám jsem na ně už v několika městech volal MP, protože je zde zakázán podomní prodej. Dokonce jsem před nějakou dobou mluvil s osobou z jejich managementu. Ten firmu bránil, že agenti-zprostředkovatelé nejsou jejich zaměstnaci a tedy oni nemohou za to, co dělají a že při uzavírání smluv porušují i zákony.
S tím jsem zásadně nesouhlasil, protože pouze samotná společnost určuje, s kým bude spolupravovat. Musí si nastavit pevné podmínky a také kontrolní mechanismy a tvrdě zasáhnout a ukončit spolupráci s osobou, která toto porušuje. A to se vůbec neděje. Společnost o problému porušování zákonů ví, ale nic nedělá. Vyhovuje jí to.
Proto raději ČEZ. Je to sice hrozný polostátní moloch, kterému vše dlouho trvá, ale hraje +- v rámci pravidel.
naprosto souhlasím. Ta paní "cudla" tady asi lobuje za "Bohemku", je to jejich člověk. V jejích reakcích je mnoho nesrovnalostí a podivností. Buďto si to všechno vymýšlí a moc u toho nepřemýšlí, nebo má opravdu u ČEZu problém, ale úplně jiného rázu, než se tady snaží namluvit. On když člověk neplatí, tak má problém všude. A jestli si myslí, že jí ta její Bohemka něco odpustí, tak se sakra mýlí.
Nechápu, proč se skoro všichni stavíte proti Bohemia Energy...vždyť majitel této firmy je "až 25."v žebříčku nejbohatších Čechů za rok 2017...Aktuálně se zastavil na více než 1,1 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku, kterým dodává elektřinu a plyn....Zatímco tržby skupině Bohemia Energy vystřelily o třetinu na 14,8 miliardy, zisk kvůli ceně energií na trhu mírně klesl... Jiří a Hana Písaříkovi utratí v průměru 2,5 milionu korun ročně za charitativní projekty, například na ohrožené a zdravotně postižené děti...Kolik je to asi setin procent ročně z celkového majetku?...Ale i přesto jeho majetek mírně narůstá...a měli bychom mu v tom pomoci, třeba jen tím, že uzavřeme smlouvu s BE...
Nonek, protože používají vlezlých praktik, které člověka spíše odradí, než přitáhnou. A opravdu nevím, proč bych mu měla "pomáhat" tím, že od něho budu odebírat elektřinu, když ta firma má tolik negativních recenzí od mnoha lidí. Tak když je tak úspěšný, ať nepoužívá těch nekalých praktik. Dneska má člověk možnost si na internetu vyhledat sám, která společnost by mu vyhovovala nejlépe, pokud by nebyl spokojený se stávajícím distributorem.
A navíc, tito dva lidé opravdu nepotřebují mou pomc, vydělávají dost na to, aby mohli věnovat část peněz na charitu. To je šlechtí, ale tím to pro mne končí.
"Odměny ve výši téměř 285 milionů korun si vyplatila dvojice jednatelů společnosti Bohemia Energy. Tato strohá informace z firemní účetní závěrky katapultuje manželský pár Jiřího Písaříka a Hanu Písaříkovou mezi nejlépe placené české manažery. "
A navíc, on přece není majitelem Bohemia Energy, ale manažerem a myslím, že je placený víc než hezky a je dost chytrý na to, aby od svých šéfů získala ještě víc. Tak co já bych kvůli němu přecházela odněkud, kde jsem spokojená k někomu, kdo nemá dobrou pověst?
A ty "špinavé praktiky" vymysleli právě tito dva manažeři, aby přetahovali klienty od jiných společností. A já je mám ještě za to snad nějak sponzorovat? To si asi děláte legraci.
Teď mám čerstvou zkušenost s Bohemia Energy. Převáděl jsem dodávku elektřiny na sebe a zároveň zrušil dodávku na zemní plyn. Všechy potřebné doklady jsem v jedné obálce poslal na adresu Bohemia energy. Převod elektřiny proběhl během několika dní, o zrušení smlouvy na dodávky plynu vůbec nevěděli. Zřejmě hrají na čas. Žádné jiné vysvětlení mě nenapadá. Po telefonickém rozhovoru se omlouvali, že asi ten stoh dokumentů přehlédli...
A jak mohli nevidět něco, co bylo v jedné obálce? Ale zrušení toho plynu se jim nehodilo do krámu, tak to "přehlédli".
A má to pokračování. Po několikeré urgenci jak E-mailem, tak telefonicky přes jejich operátory se stále nic nedělo. 2.3.2018 jsem opět volal do centrály, co to má znamenat, že mi nich nepřišlo a nový dodavatel požaduje vyjádření starého dodavatele s termínem ukončení dodávky. Že to poslali poštou 26.2.18 ... Asi pošťák někde usnul. Ještě v pátek odpoledne mi to milostivě poslali na E-mail, s termínem 8.3.2018. 7.3.2018 jsem samoodečtem poslal poslední stav plynoměru a 9.3.2018 mi přišel E-mail s textem:
"
Vyzva k narovnani bezesmluvniho vztahu tykajici se dodavky a distribuce plynu
Vážený zákazníku,
dovolte, abychom Vás tímto informovali o vzniklé situaci, související s dodávkou a distribucí plynu do Vašeho odběrného místa viz přiložený dokument, kde jsou uvedené všechny detaily k vzniklému stavu včetně potřebných kroků vedoucích k sjednání nápravy a k narovnání bezesmluvního vztahu. Tento dopis Vám byl současně odeslán i poštou.
Děkujeme za využívání našich služeb.
S pozdravem
GasNet, s.r.o. "
Vinou Bohemia Energy jsem se stal černým odběratelem plynu !
Novou smlouvu jsem sice podepsanou měl, jenže neproběhlo řízení kolem rezervace dodávky na mou adresu v dostatečném předstihu.
Zákon dává lhůtu 10 dní k narovnání.
U elektřiny vše proběhlo během několika dní. U plynu záměrně posouvali termín až za hranici slušnosti !
No tak to je ale strašné. Třeba já bych tohle vůbec nezvládla, sama si odčítat spotřebu plynu a pořád to hlídat a urgovat a mít nervy z toho, jak to dopadne. A to mi ta ženská do telefonu kvákala, že oni všechno zařídí sami, že za to nic platit nebudu a že je to naprosto jednoduché a že kdyby se mi u nich nelíbilo, tak mohu kdykoli ze dne na den odejít bez sankcí. A tak dál. Chudáci lidi, kteří jim naletí. A pořád nechápu, jak i přesto mohou mít tolik zákazníků. To ti ostatní lidé neporovnájí služby s jinými poskytovateli, nebo co? Nebo jsou u nich asi upsaní na dva roky a nemůžou odejít a oni mezi tím zase nachytají další...
Bohemia má takovou fintu, že prodlužování smlouvy dělá na základě telefonátu s info o slevnění plynu. To pak vede k tomu, že konec smlouvy se tím posouvá. Na dotaz E-mailem, kdy končí smlouva neodpověděli ! Až když mi přišlo vyúčtování na konec odběru, tam jsem zjistil konec smlouvy v březnu tohoto roku. Vlastně si takto počkali na vypršní platnosti a pak to naschvál zrychlili. Už mám provedený převod na nového dodavatele, tak mám konečně klid.
V loni jsem přešel od Čezu k Bohemia a jsem spokojený, až po pátém rozhovoru jsem k nim přešel, prostudoval jeich ceníky a ceníky Čezu a byli levnějsí, jak za prodej proudu, tak i na stálé poplatky. No a co se mi líbi nejvíc, že mi emailem posílají každý měsic vyučtování elektřiny za měsíc, tak vím, kolik jsem propalil za tenhle měsíc u čezu příšlo vyučtování za celý rok, tak nevíte, kolik třeba protopíte zímě, pokud máte el, topení a mají jen jeden tarif.
Elektinu beru už pár let přes e-aukce,smlouva vždy na 2 roky. Aktuálního dodavatele si momentálně nevybavuju,ale byli u nás i agenti Bohemia Energy - chtěli poslední vyúčtování. Prozradil jsem jim jen spotřebu , a s nabídkou byli podstatně výš než aktuální dodavatel ...Samozřejmě je to rochu riziko,ale pokud si to člověk trochu hlídá tak nejhorší co se může stát je že "spadnu" zpátky k ČEZu. I u ČEZu se dá domluvit výhodnější cena,ale zase záleží na velikosti odběru
Nonek, to samé si v tuto chvíli říkám také. Mne teda otravují stále a to jsem jim už několikrát řekla, že k nim nikdy nepřejdu, že to je zbytečné mi volat. Jsou jako štěnice. Tak když jsou tak úžasní, tak proč otravují lidi, kteří jim xkrát řeknou že ne, aby si je vymazali z databáze a oni pokračují periodicky v otravování.
Feraxi dík. Udělám to. Nenapadlo mne to. Zas mi tak moc těch všelijakých protivů nevolá, tak mne tahle možnost ani nenapadla.
K tomu přidám obecný postup. Poslední telefonát od jedné "energeticko-převodní" firmy jsem končil se slovy:
"Máte moje údaje? Máte moji adresu? Výborně - všechny dokumenty a podklady s mými daty pošlete na moji adresu, podávám trestní oznámení z důvodu vašeho podvodného jednání."
Je to už pár týdnů, žádné dokumenty na adresu dodány nebyly, ale od té doby také nemám žádné telefonní obtěžování této firmy.
@suzymon: ještě existuje aplikace "Můžu to zvednout" ta má v sobě již mnoho čísel otravů, a když někdo volá cizí nabídne ti jestli to vezmeš nebo ne a toho koho dáš do databáze, toho bloukuje všem uživatelům aplikace
Já vím, ale neumím to nastavit. A také mám blbý telefon a možná by to v něm ani nešlo. A zase mi tak moc těch otravů nevolá. Když se nad tím zamyslím, tak to je asi jenom tahle společnost, která si umanula, že mne zviklá. Když nemám náladu, tak umím říct ne a ihned hovor ukončím. Ale někdy mne to baví . Ale ten kluk asi dostal "za uši", protože hned od začátku hovoru bylo jasné, že se zviklat nedám a on to zkoušel dál. Mluvili jsme spolu asi třičtvrtě hodiny, protože tak dlouho mi trvá procházka se psem a hovor jsem ukončila já, když už jsem se blížila k baráku. No a poslední co mi řekl bylo, že mi druhý den v 10 hodin ráno zavolá, abych si připravila vyúčtování a že prý uvidím, jak mi dokáže, že oni jsou lepší. No a nezavolal. Tak jestli ty hovory moniturují a kontrolují třeba ty nejdelší hovory a poslechli si náš rozhovor, tak ho mohli také chudinu vyhodit, protože se už neozval. Ale doufám, že ne, to by mi ho bylo líto. Byl to mladý kluk a asi to měl jako brigádu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.