Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaké stěny na chodbě bytu

Od: miam odpovědí: 3 změna:

Prosím poraďte, co byste dali na stěnu dlouhé chodby (5 m) v bytě, když tam nechci mít obyječnou bílou výmalbu a zároveň potřebuji, aby se dekor na stěně nedal lehce pošpinit (malé dítě v domácnosti). Líbily by se mi tapety, ale bojím se že je dítě brzo oloupe a zničí. Nebo obklad do výše cca 1 m? Má to smysl? Nebo nějaký povrch, který by se dal omýt? S čím máte dobrou zkušenost? Jsem absolutní laik. Děkuji.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Dobu, kdy děti packají po zdech je potřeba přežít cestou nejmenšího odporu. Já jsem to, hodně dávno, řešila častější výmalbou. Jednou jsem vymývala štětky a malá ještě vlhkou zeď upackala. Namíchala jsem barvy a děti udělaly obtisky dlaní po celém soklu. Bylo to pěkné a nějaká šmouha nebo otisk sladké ručičky nebyl vidět. :-D Až byly veliké, nalepila jsem místo tapety barevnou, bavlněnou látku. Na části zdí jsem nainstalovala natřenou ocelové armatury. Dávali jsme na ně šály, rukavice, šátky a tak. Na jiném kusu měla mladá korálky a řetízky. Už je to pryč a mi kus té armatury zůstal jako květinová stěna v ložnici.

Jaké stěny na chodbě bytu

jabraka*
hodnocení

0x

Co se týče úprav stěn,jsem v tomto směru profesionál.Tapet se bát nemusíte,jejich kvalita je dnes na vysoké úrovni.Mám v chodbě bytu tapetu VINYL už mnoho let,dokonce s výrazným povrchovým tvarováním,odolala i invazi dětí,a je stále v pořádku.Provedli jsme i úpravu stěn benátským štukem,nádherně dekorativní,absolutně odolný a omyvatelný.Také schůdné jsou tapety Pestrukta,(rauhfazer) ,levné strukturní povrch s dodatečným barevným nátěrem.V jednom penzionu jsme lepili i kobercový obklad.

JABRAKA

petan86*
hodnocení

0x