Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zadávací dokumentace a projektová dokumentace

Od: th odpovědí: 9 změna:

Nevíte, jaký je rozdíl mezi pojmy "zadávací dokumentace" a "projektová dokumentace"? Jde o synonyma? Jedná se o bytový dům SVJ, který bude zateplovat. A co to je "technická zpráva". Co z toho obsahuje "výkresy"? Jsem nový předseda výboru a jeden z vlastníků, který nedávno koupil byt, mě požádal, abych mu dal dokumenty k nahlédnutí. Bývalý výbor mi nic nepředal, budu si to muset sám vyžádat u správce. Omlouvám, se rozumím účetnictví a ekonomice, ale v technických věcech jsem laik.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x
"Projektová dokumentace" je obecný pojem pro všechny stupně projektu. "Zadávací dokumentace" by v tomto kontextu měla být projektová dokumentace pro zadání stavby, tedy projekt, podle kterého probíhá výběr dodavatele stavby. Technická zpráva je textová část dokumentace se slovním popisem technického provedení dané stavby.
Výkresy obsahuje prakticky každý stupeň PD, nejvíce však prováděcí projekt.

hodnocení

0x
Zadavaci dok. je projektovou dok. slouží uchazeči pro ocenění nabídky v řízení na výběr zhotovitele stavby na práce v projektu obsažené. T. zpráva popisuje technicke podrobnosti části stavby.
Ekonom by tohle měl vědět.
th
hodnocení

Takže když člověk přijde a řekne, chci ukázat zadávací dokumentaci a projektovou dokumentaci, tak jde vlastně o blba, protože je to totéž? Nebo za jistých okolností může jít o různé podklady?

Může a nemusí to být totéž.
Projektová dokumentace je obecný název všech stupňů PD. Může to tedy být dokumentace pro ÚR, DSP, DZS, DPS nebo klidně i dílenská dokumentace.
Takže když mi někdo řekne že chce vypracovat projektovou dokumentaci, musím se zeptat pro jaký účel ji potřebuje. Teprve až se "vymáčkne" můžeme se bavit dál.

krtek66
hodnocení

0x