Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatné odeslání balíku

Od: ak odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

odeslala jsem omylem balík na dobírku tak, aby příjemce nic neplatil, přitom potřebuji, aby to zaplatil. Jde to ještě nějak změnit, pokud balík ještě nedostal?

Děkuji

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Zavolejte na poštu,kde bude balík připraven k vyzvednutí adresátem a požádejte o zaslání balíku zpět odesílateli.
Ovšem zda můj názor má oporu v pravidlech pošty,to nevím.
Nic jiného mě nenapadá

 

hahanaj*
hodnocení

0x

Takže jste to neodeslala na dobírku,ale jako obyčejný balík... nyní už to nezměníte, pokud pošta již balík vyexpedovala. Jedině se domluvit s tím kdo balík přijme ,aby vám peníze zaslal poukázkou nebo převedl na účet..

 

ohneta*
hodnocení

0x

Pokud byl balík odeslán doporučeně, tak by mělo jít pomocí aplikace cp změnit adresu doručení. Ale nemám vyzkoušeno, nevím zda to funguje. Každopádně nějdřív bych zavolal na infolinku ČP a poptal se tam, co se s tím dá dělat. A pokud byl balík odeslán obyčejně, tedy bez sledovacího čísla, tak jen můžete doufat v serioznost příjemce.


doplněno 03.11.17 09:18:

Tak beru zpět. Doručení na jinou adresu může změnit jen příjemce.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]