Nejste přihlášen/a.
Vážení,
firmu založila parta relativně mladých lidí, (1972,1976,1974), kteří někde v severních Čechách podnikají v dalších pěti firmách.
Dnes se její majitelé přelévají do dalších ještě fungujících firem. Mění firmy CENTROPOL s IČO 25458302, uváděné na smlouvách, které momentálně vnucují dealeři, tak má základní kapitál 2 mil. Kč, akcie také za 2 mil. Kč/kmenové na majitele jen za 100.000 Kč.
Firma IČO - 25458302 byla založena 08.09.2009, což svědčí o tom, že lidé, kteří již loni podepsali smlouvy a upsali se na 24 měsíců, tak ještě dnes nemohou nikde říci či sdělit, jak jim tato parta natáhne ceny po vypršení těch 24 měsíců!
Nakonec to mají dobře promyšlené, jak za dva roky (2009,2010) získat co nejvíce klientů a potom ceny zvedneme na cenu normální na trhu a firmu postupně rozpustíme a přejdeme k desátému jinému podnikání, které bude zas chvilku vynášet.
Ano, dá se i nyní zbohatnout docela slušně a to v rámci českých zákonů, které povolují tyto obchody.
Brzy už prý budou mít 100 000 klientů...to přece za to stojí!
Je to vlastně přetahování klientů,pod jinou značkou-dodavatele elektřiny,s tím-že vám o tom neřeknou a jen vám oznámí při vnucení se do bytu,že je to povinné.A za každou podepsanou novou smlovu dostanou peníze.
Vážení
celý vtip této firmy je v tom, že všichni jejich dealeři lidem nacpou levnější tarif na elektřinu resp. garantovaný tarif. Ovšem v podmínkách si přečtete, že u nich musíte být nejméně 24 měsíců, nikdo dále nehovoří o tom, kolik ten tarif bude stát za 24 měsíců!
Každý si snad přečetl výpovědní lhůty, ty jsou daleko větší než u ostatních! Takže až každému po 24 měsících zdraží elektřinu na cenu ČEZU nebo EONU, nebo dají ještě větší tarify, tak než od nich odejdete, tak jim BOHATĚ zaplatíte to, co jste ušetřili u jiných odběratelů! A protože jsou na trhu krátce, tak nikdo neví, jak se budou chovat až uplyne těch 24 měsíců.
Dobrý den ,
dovolte mi krátce reagovat na Vaši informaci . Produkt BLIK od společnosti CENTROPOOL EŃERGY, a.s. je zcela regulérním produktem elektřiny pro domácnosti. Smluvní informace včetně obchodních podmínek dodávky jsou na webu www.centropol.cz v sekci formuláře. Naše společnost by zákazníka velmi ráda získala co nejdříve, ale musíme se řídit obchodními podmínkami, které má zákazník uzavřené s původním dodavatelem , kde jsou ve vcětšině případů ( CEZ, EON,PRE ) průměrné výpovědní lhůty 3 celé měsíce. Zdali spadáte do tohoto teritoria bude Vaše výpověd běžet říjen,listopad,prosinec a změna dodavatele bude od 1.1.2010 . Na otázku smlouvy nedokážu reagovat , neznám Vaše jméno s adresou, ale napište, prosím , na obchod@centropol.cz a kolegyně se Vám vyjádří zdali je vše v pořádku.Hezký den, CENTROPOL
Včera u nás taky zvonila jakási ženština...a že chce mluvit s majitelem elektroměru. Než jsme se rozkoukali seděla v kuchyni a chtěla vidět smlouvu s EONem. Pak bez jakýhokoliv vysvětlení o co vlastně jde začala vypisovat jakousi BLIKsmlouvu, že EON je drahej a že nám tu smlouvu s ním na místě rovnou zruší..."tohle bude levnější, tohle bude levnější...akorát je potřeba zaplatit 650,- Kč aktivační poplatek". No hnus. V mžiku byla na chodbě a mazala div nehodila tlamu ze schodů. Nevim jestli stihla říct nashledanou. Doteď nechápu která bestie jí k nám poslala, ale až zazvoní příště, flusnu jí do ksichtu.
Dobrý den, snažím se zjistit nějaké informance o produktu Blik od Centropolu, jelikož naše mamka smlouvu podepsala.Chápu že je nějaká možnost bezplatně od smlouvy odstoupit do nějaké doby? (Zvlášť pokud nebylo ještě nic zaktivováno) děkuji za odpověď.
Čtu o problémech s EONEM, jaké to je s ČEZEM na severní moravě?
Dnes jsem podepsal smlouvu, a tudíž jsem zvědav co mne čeká.
Poplatek za aktivaci žádný nebyl.
OBRATIT SE MUZETE NA WWW.ERU.CZ KTERY MA NA VSE ZE ZAKONA DOHLIZET. ONO JAK PISETE TAK,TEN EON JA ZREJME DISTRIBUTOR VE VASI OBLASTI,NO A PODEPSAL JSTE SMLOUVU S BLIKEM,TAKZE BLIK VAM BUDE ELEKTRINU DODAVAT A EON NADALE ZUSTANE DISTRIBUTOR.SNAD MALA UTECHA SPOLECNOST MORAVIA JE DALEKO NEBEZPECNEJSI
Mám naprosto stejnou zkušenost. Z toho je mi teď už jasné, že jde o standardní obchodné politiku společnosti. Tento způsob prodeje, kdy se obchodní zástupce ani nepředstaví, neřekne co nabízí (resp. že vůbec něco nabízí) a tváří se jako zástupce energetiky (tj. pro spustu lidí ten, kdo jim dodává elektřinu), podle mě hraničí s podvodem a je zcela zřejmé, že slušná firma by tímto způsobem nepostupovala.
Obchodní zástupkyni, jestli se tak ona osoba dá vůbec nazvat jsem vypoklonkoval z bytu, ale když jsem si uvědomil kolik je u nás v baráku starších důvěřivých lidí, vážně jsem uvažoval, jestli jsem na ni neměl zavolat policii.
DNES JSEM PODEPSAL A ZAPLATIL SMLOUVI BLIK 650KC.MATE NEKDO ZKUSENOSTI,NEBO JSME V ZACATCICH.
Vážení tak jste mě potěšili,že nejsem jediná blbá jen já:D,i u nás byla osoba která to brala šmahem.Vše hned a rychle a hlavně mě vzbudila po noční,tak i já podepsala.Peníze zpět určitě neuvidíme a myslím ,že se ani nic dít dál nebude. Dnes mě přišla zpět žádost o ukončení odběru kterou jsme všichni podepisovali a kterou fy.BLIK zaslala E.Onu.S tím ,že do dnešního dne žádný obchodník nepožádal o změnu.Tímto je žádost o ukončení a neplatná.Takže kdo budete opravdu chtít přejít k jinému dodavateli ,budete muset asi zaplatit znovu? Co jsem zjistila od známých nikdo tuto změnu nemá a pořád jsou u E.Onu. Ester
V mém případě trvalo 3,5(!) měsíce než se vůbec něco začlo dít takže to chce trpělivost.
K dnešnímu dni mám odečet od e.onu a uhrazenou fakturu, Centropol se ale od podpisu smlouvy stále neozval takže vyhráno zdaleka není. Žádost o ukončení odběru jsem ale vrácenou nedostal.
Pokud jsou problémy doporučuji obrátit se přímo na eru@eru.cz s popisem problému. Až přes ně jsem dostal jakés takés info o stavu své smlouvy, jinak můžu potvrdit že Centropol je ve sdělování informací víc než pasivní.
Mám dojem, že Centropol již tzv. aktivační poplatek nevybírá, alespoň po mě ho včera nechtěl...
Dobrý den.
Společnost CENTROPOL opravdu mnoho nekomunikuje. Zaslal jsem již dvě žádosti o vrácení aktivačního polatku 650 kč na obchodní oddělení a dodnes mě nikdo neodpověděl. Uzavřel jsem dvě smlouvy na dodávku elektřiny. Z toho po měsíci mě bylo telefonicky oznámeno že jedna smlouva je neplatná a že poplatek mě bude vrácen. Smlouva byla uzavřena 7.8.2009.
Vážení přátelé!
Když čtu tyhle příspěvky, tak mne to pouze utvrzuje v názoru, že na lidské hlouposti se opravdu nejlépe vydělává...
Uvědomte si, že ŽÁDNÁ smlouva se nemusí podepsat hned! Ani pracovní smlouvu, ani smlouvu o poskytnutí čehokoliv, ani výpověď z práce, prostě žádnou! Kdokoliv chce po někom něco podepsat, musí mu umožnit daný papír přečíst, prostudovat, případně mu umožnit podmínky smlouvy konzultovat s právníkem. Jakmile toto neumožní, sbalte kufry a pryč odsud!
Obchodní zástupci různých firem, kteří se nám dnes vnucují na ulici i doma, podstupují před prodejem důkladná školení, která jsou sestavovaná psychology. Toto si prosím uvědomte! Učí je ta, jak vás natolik zavalit svími bláboly, že nakonec jen vezmete tužku nebo otevřete peněženku... Takového člověka je třeba ihned poslat do pryč, nebo ho požádat, aby vám čistou smlouvu nechal na prostudování a stavil se později. Pokud odmítne, ukažte mu bez rozpaků dveře!
Ha, u mne byli včera také, podepsal jsem, ale formulář nesl záhlaví Žádanka o smlouvu...takže žiju v domnění, že jsem žádnou smlouvu ještě nepodepsal a případně to mohu zrušit, nebo ignorovat...asi naivní, co?.-)
Asi změnili taktiku žádanka na smlouvu už zní líp a hlavně to opravdu žadná smlouva není.Takže rozum do hrsti a přemýšlejte!
Je to plna moc k uzavirani smluv jinych Kdybych ty chlapky skopl ze schodu, tak bych nemel ten vtipnej dokument. Nic jsem nepodepsal a ani podepisovat nebudu.
Mohu s Vámi jen souhlasit. Minulý týden mě také navštívil zástupce Centropolu, na vizitce měl jméno - Petr Křivánek, foto, ale žádné razítko. Smlouvu sepsal, když jsem ho požádala, aby mi nechal smlouvu k přečtení v klidu, s tím, že ji potom odešlu na patřičná místa - řekl, že to NESMÍ udělat. Takže jsem se s ním s poděkováním rozloučila.
Firma centropol skutecne existuje,kdo si to sam neumi overit tak je uplnej trouba.Jestli vas bavi platit elektrinu nejdrasimu distri. eonu tak vam vsem preji od pristiho roku kwh min. za 7kc.Jinak pan Krivanek ma velmi profesionalni vystupovani a ja jsem byl prekvapen,ze jeste nekdo tak slusny vubec mezi nama je.
Se vším souhlasím..dneska u mě taky zvonil takovej dědek, kt. už na první pohled vypadal odpudivě, smrděl, tvářil se, že ho to všechno hrozně otravuje, zvlášť když jsem mu začal klást nějaký otázky..v tu ránu byl v kuchyni a už začal tahat smlouvu z kufříku a že to jako hned sepíšeme. Jedinou informaci kt, jsem z něho dostal bylo, že bych měl ušetřit ročně cca 600,-, t.j. jednu měsíční zálohu..v okamžiku, kdy jsem se začal dál vyptávat, tak se ošíval no a ve chvíli, kdy jsem mu řekl ať mi tu smlouvu nechá, dá mi na sebe číslo, že si to v klidu nastuduju ev. se podívám na net a pak se mu ozvu, tak na něm bylo vidět, že ho to pěkně nasralo a v tu ránu byl pryč, i když to číslo mi nechal, ale smlouvu ne..působil značně nevěrohodně, což v kombinaci s vašima reakcema a zkušenostma je pro mě jasnej signál, že mi to za starosti a možná ušetřených pár set ročně nestojí..
Dobrý den,
vidím že v tom nejsem sama, mám uplně stejný problém jako vy všichni,dokonce mi ted prislo sipo kde mam zaplatit e-onu tak centropolu-blik. Eon žádnou smlouvu nezrušil,dokonce ukončení smlouvy od centropolu odmítl,centropol však tvrdí,že si musíme odhlásit sami přestože tvrdí,že to zařídí sami. Takže vůbec nevíme kdo nám dodává elektřinu a měli bysme platit oběma společnostem,což nepřipadá v úvahu.Takže právě studujeme podmínky jak odstoupit od bliku a nezaplatit v sipu Blik abysme od nich nedostali upomínku,že jsme neplatiči.pokud někdo odešel od bliku,poraďte jak a jak z nich dostat zpět 650kč.Děkuji
Dobrý den, reaguji na Váš dotaz, velice mne zaujalo co píšete, a jelikož chci rovněž nabízet pro Centropol nabídku levnější elekřiny, tak si předně pročítám i vaše reakce,abych se následně při jednáni s Ceentropol ujistil , že mě případní klienti nebudou lynčovat.Chtěl jsme se zeptat zdali Vám Centropol odpověděl jak postupovat v připadě nezrušení smluvy u EOn,a ještě malá informace pro Vás, že na stránkách Centropol, je informace že spol. Centropol podal na Eon stížnostu Eru ohledně problému při převodu a rušení smluv, stejně jako ve Vašem případě.
Dobrý den,
to je sice všechno pěkné co tu píšete,ale centropol si nemůže dovolit mě dávat platbu do sipa,když nejsem jejich zákazníkem a stále jsem příhlášena u eonu. To si snad myslí že budu platit 2 platby za elektřinu? To je od nich nehoráznost. Dokud neskončí smlouva u eonu,nemohu být zákazníkem centropolu.
Dobrý den, tak podbocka slozi jen k podpore prodeje, takze zadne klientske centrum, zcela chapu Vase rozhorceni, jelikoz se to jevi na jejich strankach jako kancelar kde by Vam meli poradit ci resit vase problemy,ale jeto spis jen mistnost kde sepisovat smlouvy.
A pani Pernicka na dotazy ohledne reseni vasich problemu ,nebo ze by kvam poslali nejakeho obchodniho zastupce apod..nijak nereagovala?
Dekuji
Platite pouze zalohu, ktera Vam musi byt po vyuctovani vracena. At uz u Eonu, PRE, CEZ nebo Centropolu!
Mimochodem pratele, bavime se o situaci, kdy je po 20 letech (!) zrusen monopol te ktere energeticke spol. (PRE, CEZ, Eon)!
Zminene spolecnosti Vam delaji problemi s odhlasenim!
Ty nove maji problemy s velkym narustem novych zakazniku!
VYBORNE!
Dobry poledne
tak jsem byla na Brnenske pobocce a uz vratny nam rikal, ze nejsme jedini a ze tam pani urcite nebude, protoze tam jeste nikdy nebyla a nikdo jio tam nikdy nezastihl, presto jsme to zkusily a vyjeli do 7 patra a samozrejme po klepani na dvere 706 nam nikdo neotevrel, pani Pernicova asi nechodi do prace. Popravde jsem to cekala. Jsem zvedava jak toto dopadne.
Dobry den, byla jste primo na pobocce Centropolu anebo u pani co Vam sepsala, smlouvu, jelikoz smlouvu sepisuji externi pracovnici, mezi kteryma se najde vetsi mnozstvi lidi nevalne kvality, proto me zajima co mi na tom skoleni reknou, a kdyztak pujdu od toho, jelikoz se nenecham lyncovat.Jen se trosku divim ze pisi, ze si lidi peclive vybiraji a dostane se tam nekdo kdo lidem uzavre smlouvu ikdyz seto nevyplati anebo jim nesmyslne zmeni sazbu.Pak ti poctivi maji jen potize.
ps:je docela smutne ze to nenabizeji lide co maji vzdelani anebo alespon zkusenosti a vetsinou ruzni partneri kteri nabizeji jen pojistky a dalsi produkty na ktere jsou lide zcela alergicti.
Šumavská 33, 602 00 Brno-střed ,myslim ze toto uvadeji jako adresu sve pobocky v Brne, no tak to jsem zvedavy co mi pak reknou na me dotazy ohledne nabizeni jejich sluzeb.
ano přesně tam jsme byly a bylo zavřeno a přesně tam vrátný říkal,že nejsme jediní, že se tam nikoho nedočkáme,nikdo tam nikdy nebyl a je tam stále zamčeno,že tam lidi chodí uplně zbytečně, a měl pravdu.
Povedlo se mě zrušit platbu na sipu, přes telefon do Ústí nad Labem zrušit smlouvu. Aktivační poplatek mě však nechtějí vrátit,přestože k žádné aktivaci a připojení k elektrické síti touto společností nikdy nedošlo. Centropol taky nechce dát žádný papír o ukončení smlouvy s touto firmou.
Telefonní kontakt na paní, která by měla zajistit nebo aspoň dát jakékoli info o vrácení aktivačního poplatku jen vyzvání.
Všem kteří chtějí přispět 655kč této společnosti a pak platit 2x elektřinu přeji pěkný den a já věřím,že už nikdy nepříjdu do styku s centropolem a běda tomu kdo z této společnosti zazvoní u dvěří s jakoukoli nabídkou!
Dobry den, dekuji Vam za vase informace.Urcite se na veci o kterych pisete poptam, jelikoz se nechci dostat do problemu, urco me zajimalo solventnost a hladne servis pro pripadne zakazniky ktere bych jim prinesl, a pokud jsou tyto sluzby nolove...asi byto nemelo vyznam dostat se do problemu,.Jen me udivuje ze vsude psali na fin.serverech ze delaji klientske centrum v Brne.Jinakpokud Vam vypovedeli smlouvu, meli by Vam vratit i aktivacni poplatek jelikoz k dodani sluzby nedoslo.Jinak pani ohledne aktiv. poplatku je zamestnancem Centropolu nebo nejaka partnerska firma.
No zrejme Vam nechteji dat papir o ukonceni s Touto firmou, zrejme k zadne aktivaci nedoslo,ale pokud Vam zrusi smlouvu meli by dat vedet, opravdu jeto divne.
Dobrý den,
dneska jsme se na paní Mikeskovou,která má údajně na starosti vracení aktivačních poplatků a pod. celej den nedovolali,telefon pouze zvoní. Posílali jsme na centropol e-mail,ale též bez odpovědi. Na Brněnské pobočce,nebo jak vy říkate kancelář, není na paní Pernicovou žádný kontakt. Je tam pouze kontakt na zákaznickou linku,kde toto s námi nechcou řešit,přesněji na to nemají kompetenci a doporučují výše zmíněnou paní Mikeskovou. Zda se,že nezbude nic jiného,než tento problém řešit přes Energetický regulační úřad.
vubec tomu neverim ze byste platila na 2krat. mam ten centropol, jsem pravnicka, a studovala jsem vsechny podminky. podle zakona odberatel muze platit jen nekomu jednomu dodavateli. takze spis na tom sipu vam prisel doplatek za spotrebenou elektrinu u eonu. mam centropol uz od prosince a je to opradvdu mnohem levnejsi, nez jsem platila u toho po***ho eonu
Dobrý den,
z vlastní zkušenosti bych spolupráci nedoporučovala. Na českém trhu je spoustu jiných - spolehlivějších - dodavatelů (bez vstupního poplatku). Je škoda, že již máte podepsáno, kdyby přišlo varování dříve, věřím že by k podpisu smlouvy ani odevzdání poplatku vubec nedošlo. Přeji hodně zdaru při řešení.
Připadá mi, že lidi co sjednali službu s centropolem jsou velice nespokojeni a jediní, kteří to tu vychvalují jsou právě jejich dealeři popřípadě manažeři!
Dnes u nás doma byl také pikolík, vypadal že neumí do 5ti napočítat, ale když jsem mu řekl, že si chci podmínky v klidu prostudovat, tak raději zmizel. Nejvíc se směji tomu, jak tvrdil, že ušetřím 10% a hned to přepočítával na rok, ale jakmile jsem ho požádal o papírek, kterým se neustále oháněl, tak jeho počty přestaly. Bylo tam jasně napsáno: MŮŽETE ušetřit AŽ 10%, což má stejnou vypovídající hodnotu, jako kdyby uvedli můžete mít energii AŽ o 50% - 90% levnější (volně tedy přeloženo uštříte H.vno)!
V globále se to nakonec pěkně prodraží! Radši budu svítit od ČEZu než blikat od Centropolu )
P.S. zkuste se podívat na www.bvconsulting.cz, myslím že je to celkem rozumné a hlavně je to zřejmě nestranný poradce..
Vazena pani, ono je dneska uplne jedno jestli Centropol, BEE, Lumen a pod. proste BVconsulting je dalsi maklerska spolecnost, ktera dela pro jine dodavatele elktriny.Jedina vec co skodi je sposta obchodnich zastupcu co lidi mystifikuji, a kazi treba praci ostatnim.Takze vy budete doporucovat Bicorn,Nano, a zas jiny clovek neco jineho.
Je to jen vec nazoru, a toho kdo pro koho dela
Jinak ano, provize jsou i nejsou ale to uz zalezi na OZ.Dneska nikdo nepracuje zadarmo.
zdravím, podvod to je jen zčásti. centropol existuje, ale důvěryhodná firma to není. Taky jsem se nechal zlákat a lituji toho. Nic Vám asi neporadím, ale zkušenost mám takovouto: Pobočka firmy Centropol je maličká kancelář na šumavské 33, která je permanentně zavřená. Na dveřích je dobrý vtip - v době naší nepřítomnopsti se obraťte na zákaznickou linku. Ta je ale nefunkční, resp nepodařilo se mi tam dovolat během posledních 14 dnů. Takže já teď jsem v situaci, kdy platím centropolu, ale elektřinu mi stále dodává eon, a protože jsem centropolu dal svolení k sipu, nemůžu s tím nic dělat. Navíc mi hrozí že mi eon odstřihne proud. Pokud máte někdo konstruktivní řešení, poraďte.
Dobrý den,
měla jsem stejný problém,centropol mě dal do sipa k úhradě jejich částku a od eonu sem tam měla taky. Volali jsme na centropol a řekli,že nemíníme platit 2x za elektřinu,když jsem stále zákazníkem eonu.Ze sipa jsem položku centropolu na poště zrušila,centropolu nezaplatím ani korunu,zrušila jsem smlouvu z centropolem a chtěla jsem vrátit aktivační poplatek. Po předání věci ERU,mě bylo emailem sděleno,že aktivační poplatek mě vrátí,tak uvidim.
Vzhledem že jste stálem zákazníkem eonu, musítě platiti eonu,protože pokud nebudete platit eonu tak Vás odpojí,bude po Vás chtít doplatit neuhrazený dluh a případné penále. Zůstanete ovšem bez elekřiny,protože centropol Vám žádnou elekřinu nedodává. Doporučuje vymáhat od centropolu zaplacenou částku ze sipa a doporučovala bych co nejdříve zrušit smlouvu s centropolem, dokud smlouva není platná. Platná smlouva je dnes dodávky elektřiny od centropolu!
Telefon na centropol,na který jsme se v pohodě dovolali: 840 222 222 a 475 259 444
Přeji hodně štěstí
Dobrý den,mamka se taky nechala ukecat tímto podomním prodejcem, též zaplatila částku 650,- Kč, trvalo 3 měsíce, než se ji to objevilo v inkasu a je stejně nespokojená cenama..takže hodlá odstoupit, ale nevím, jak je to pořešené na E.ONu.
v čem nespokojená. Když porovnám ceníky, i přes zlevnění eonu vychází centropol pořád o něco líp
E.ON ElektřinaTrend 1,63 Kč/kWh
Centropol D Optimum 24 1,49
Dobrý den,
naši se bohužel taky nechali nachytat touto společností a hurá manipulační poplatek jsme neplatili.Sepsali smlouvu před týdnem a teď by jsme to chtěli zrušit. Nevíte někdo do kdy se ta smlouva může zrušit? Podle mě do 14dnů. Doufám, že se tam zítra dovoláme. Všem ostatním přeju pevné nervy a hodně štěstí
Vidite, nekdo vam dole psal ze usetrite cca 0.13kc na kvh, pokud bydlite v byte,a nemate el.sporak, spotrebujete rocne cca 1,5Mwh, coz vam udela zavratnych 200kc rocne, ty nenajdete
U CEzu je ta uspora zavratnych 0.07kc na kwh coz ac vsude pisi ze je cez drehy je k neuvereni v porovnani s Eonem
Coz jsou uspory primo zavratne
coz Vam zcela jiste pan Artdeco potvrdi
Viz obchodní podmínky na zadní straně smlouvy - článek III, odst. 9.
Pokud byla smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání Dodavatele ( např. ve vašem bytě),
je zákazník oprávněn od smlouvy odstoupit do 1 měsíce od data uzavření smlouvy.
Dobrý den,
včera se mi do bytu taky vloudil takovej nějakej šmejd, bohužel byla doma jen přítelkyně, ale udělal jsem s tím rychlý proces. Dle Sdružení ochrany spotřebitelů je návod jednoduchý : pokud jste smouvu uzavřeli doma apod.
Jedná se o smlouvu, která byla uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání a tudíž lze od ní odstoupit podle § 57 odst.1 Občanského zákoníku do 14 dnů bez udání důvodů a jakékoliv sankce. Je ovšem potřeba, aby se firma o odstoupení od smlouvy nejpozději 14.den dozvěděla, nestačí tedy dopis teprve 14.den odeslat. Odstoupení od smlouvy s odkazem na uvedený § OZNAMTE firmě doporučeným dopisem s dodejkou. Někdy bývají ve smlouvě uvedeny 2 adresy, například na zástupce i na firmu. V takovém případě pošlete odstoupení raději na obě adresy.
PS Nějaký zástupce této fy. píše, že standartní ukončení smlouvy je 1 - 3 měsíce, takže přechod k nim trvá nějakou dobu. ALE proč oni mají ve smlouvě 6 měsíců? A těch vecí je tam více...
Přeji pěkný den
Dobrý den jsem autorizovaný pertner (agent) společnosti Centropol a jsem velmi překvapený tím co píšete. To že si agentka vzala aktivační poplatek je skoro i v pořádku. Ale aktivace trvá v závislosti na stávajícím dodavateli a smluvní výpovědní lhůtě, která se běžně pohybuje od jednoho do tří měsíců. O tarifu blik by jste se měl sám informovat na klientské lince společnosti Centropol Energy
Dobrý den,
to je moc hezké co píšete ale nestandartních věcí u vaší společnosti je na můj vkus trochu příliš, kdyby jste četl celou diskusi, zjistil by jste že na klientské lince na kterou se odvoláváte mi nebyli během celého období dát jedinou věcnou informaci na jednoduchou otázku co je s mou smlouvou, na webu fy. Centropol je zveřejněná adresa kontaktního místa, které vlastně veřejnosti neslouží, atd. Dnes už to neřeším protože změna proběhla ale neumím si představit že budu muset někdy něco pomocí klientské linky reklamovat, jiný kontakt s firmou totiž neexistuje (nebydlím v Ústí n. L.), a na aktivační poplatek jako takový pokud vím jsem si nestěžoval.
dobrý den skutečně lituji všechny, kdo nabídce centropolu naletěli a ještě víc jejich agenty, kteří se (věřím že v dobré vůli) takto stali nástrojem zla. Poté co mi centropol začal účtovat platby za elektřinu, kterou nezačal dodávat, jsem vypověděl smlouvu. Přišla mi tato odpověď:
Dobrý den,
společnost EON nám změnu k 1.1.2010 zamítla z důvodu, že na smlouvě bylo špatně uvedeno číslo odběrného místa EAN. Číslo bylo na smlouvě opraveno a nyní jsme požádali o uskutečnění změny k 1.3.2010. Na základě Vašeho odstoupení tedy rušíme opakovanou změnu dodavatele.
Zaplacená záloha ve výši 740Kč Vám bude vrácena složenkou. Více záloh naší společnosti hradit nebudete, jelikož smlouva nenabyla účinnosti. Příští měsíc budete mít na SIPO připsanou zálohu pouze od společnosti EON.
Na vrácení aktivačního poplatku má zákazník právo pouze v případě, že odstoupí do měsíce od podpisu smlouvy nebo naše společnost nemůže změnu dodavatele uskutečnit. V tomto případě nejde ani o jeden z těchto důvodů.
S přáním hezkého dne,
Lucie Mikesková
CENTROPOL ENERGY, a.s.
-
Vaníčkova 1594/1
400 01 Ústí nad Labem
tel: 840 222 222
www.centropol.cz
No a co myslíte, že se stalo? Nic z toho, co paní Mikesková slibovala. Složenka nepřišla a v novém SIPU opět figuruje další platba Centropolu. Obracím se tedy na ERÚ, jak tady kdosi radil.
Dobrý den,
tato diskuze a vůbec průběh sepsání smlouvy s dealerem (ano, také jsem dnes podepsala, nechápu, ale žádný poplatek jsem neplatila) mě přesvědčily o tom, že od smlouvy odstoupím a to na základě Občanského zákoníku § 57. Doporučuji pečlivě přečíst všechny odstavce. Tak snad není nic ztraceno. Nikdy nic nepodepisujte, aniž by jste si důkladně a v klidu všechno nepřečetli! Máte na to právo. Tato firma není pro mě důvěryhodná, je zde moc nejasností.
dobrý den
také u mne byl dealer společnosti centropol a sepsal sem sním smlouvu poé sem si ale na iternetu vyhledal tuto debatu a dalsí informace...po chvily voali ze spolecnosti a chteli aktivovani smlouvy...kdyz sme jim to odrekli byli na nas docela neprijemni...tak by si spolecnost centropol mela dat na sve linky asi jine lidi...dale mi hned volal jejjich dealer proc sme to udelali.coz uz mi bylo take neprijemne.mam jeden dotaz pokud sme smlouvu nezaktivovali telefonicky pri tom kdyz nam operatorka voalal je smlouva platna?
mockrat vsem dekuji za odpoved
Ne, pokud jste smlouvu telefonicky nepotvrdil, je zrušená. Že se vám zdálo že jsme na vás nepříjemní? Víte s kolika lidmi denně mluvíme a slyšíme pořád dokola "já si to neměl čas přečíst, já byl u vás na stránkách, mě se to nelíbí.."
Lidi, já vám nechápu! Proč ty smlouvy podepisujete bez přečtení?
Ano, vím, že obchodní zástupci vám neřeknou všechno... když pak voláme a vy nás stejně neposloucháte, že to je konkurence... šedesátkrát za den zopakuji, že musíme výpovědní lhůtu 3 měsíce dodržet... a pak si tu po měsící stěžujete, že se nic nedělo...
Dobrý den. Já čekal na připojení 3 měs a dočkal jsem se. E-onu bych asi moc nevěříl, je to konkurent a nic dobrého o ostatních neřekne, jako ostatní. E-on je nejdražší v čr a kdýž budete u jaké-koli jíné sítě, tak nemůžete nic zkazit. ČÍM VĚTŠÍ KONKURENCE, TÍM TO BUDE LEPŠÍ. Po nástupu centropolu šel eon na jih. mor. docela s cenou dolů, ale furt je hodně drahej. Já pro eon nějakou dobu pracoval a vím, co jsou zač.
Ahoj, i já jsem se nechal zlákat a podepsal jsem smlouvu. Hned jak dĂ˝ler odešel(celkovÄ› mi to sjednánĂ pĹ™ipadá na pár vteĹ™in) letÄ›l jsem na internet a pochybnosti se potvrdili. Jsem zákaznĂk ÄŤezu, tak jsem hned volal na zákaznickou linku vysvÄ›tlil jim co se stalo a Ĺľe nechci aby mi tam nikdo z Centropolu nic mÄ›nil.Ujistili mÄ› Ĺľe jsem zavolal vÄŤas a Ĺľe se nemusĂm niÄŤeho obávat, přÚtĂ tĂ˝den mi zavolá od ÄŚezu operátorka a Ĺ™ekne mi co a jak...
Operátorce z Centropolu jsem zdÄ›lil Ĺľe zmÄ›nu nechci, Ĺ™ekla tu smlouvu zkartujĂ doufám Ĺľe tĂm to zkonÄŤĂ. KaĹľdopádnÄ› je dobrĂ˝ si to urÄŤitÄ› pojistit u stávajĂcĂho dodavatele. Sám nad sebou kroutĂm hlavou jak jsem se mohl do toho tak snadno navrtat, v mÄ›diĂch jsou podobny pĹ™Ăpady dennÄ›! PřÚtÄ› si na podpis jakĂ©koliv smlouvy nechám aspoĹ den na rozmyšlenou a pokud se to nÄ›komu nebude lĂbit okamĹľitÄ› prozradĂ co je zaÄŤ...
Zkušenost s Centropolem nemám, ale nedávno mne navštívil taky jeden od nich. Vysvětloval mi, že ušetřím na nákladech za elektriku 10% atd. Tak jsem si vzal ceník ČEZu a stáhl ceník Blik - Centropolu. Když se podíváte na jednotlivé položky, tak nevím z čeho mi chce Centropol garantovat 10% výhodnější cenu oproti ČEZu. Když jsem si vše spočetl, tak mne při roční spotřebě 2000kW vychází dráž Centropol o cca 200Kč než ČEZ. ČEZ to jsou nenažraný gauneři, ale tohle je jedno a totéž
Dne 3:3.2010 jsem podepsal smlouvu s Central Energy a asi jsem udělal chybu.Smlouvu jsem si předem s internetu přečetl přímo ze stránek této společnosti a později po podpisu jsem zjístil že moje smlouva se od této smlouvy liší.V obchodních podmínkách ve článku IV,odstavec 9 je na moji smlouvě navíc uvedeno,že:"Pro případ platného odstoupení od smlouvy dle těchto OPD před uplynutím doby 36 měsíců se sjednává ve prospěch dodavatele smluvní pokuta ve výši 2500kč."Nevím proč uvádějí na svých stránkách jiné údaje.Tam není o pokutě nic a z 24 měsíců navíc udělali 36.Myslím si,že to je neseriozní jednání,protože jsem měl za to,že podepisuji smlouvu,kterou mají na internetu.Rád bych od smlouvy odstoupil do 14 dnů,ale nevím zda bychi tak tuto pokutu nemusel zaplatit.Podle mého,asi ano.Prosím,poradí mi někdo?Jenda
doplněno 05.03.10 06:46:Dopolnění-Oprava-Výše uvedená pokuta je ve článku IV. 4.odst...Dále je smlouva pozměněná v čl.III.odst.7-11.Jenda
Dobrý den.
"Díky" této diskuzi a nelichotivých referencích o společnosti Centropol, jsem se také rozhodla žádost o odběr elektřiny zrušit.Do doby než se mi ozvala operátorka pro ověření smlouvy jsem nespala.Paní byla velice milá a ochotná, smlouvu zrušila.Ujišťovala mě, že jsem se nemusela ničeho bát.Předtím než se mi ozvala, jsem jim psala mail, okamžite reagovali,taktéž bez problémů vyhověli mé žádosti.Proto musím říci jediné.Dealer byl velice milý mladý muž, žádné peníze po mě nechtěl, a kdybych se nevyplašila po přečtení této diskuze,zřejmě bych smlouvu nezrušila.Ode mne mají jen kladnou referenci.
Souhlasím s vámi, co jste napsala. Přišel muž a žena. Byli slušní, žádnou zálohu nechtěl (jak tady u některých čtu), vysvětlili mi vše.. No a já smlouvu podepsala..
Večer přišel muž domů, já mu říkám, že tu byli daeleři s levnější elektrikou.. Ani jsem mu to nestačila doříct a huboval, že žádní daerery vůbec nemám do bytu pouštět a už vůbec cokoli podepisovat.. Huboval, že když se cokoli prodává tímto způsobem stojí za... že firma na úrovni by mně pozvala k sobě a tam mi vše vysvětlila.. Hájila jsem se, že bych k nim asi nikdy nedošla, kdyby to bylo tak jak si myslí, že je jiná doba.. marně. Můj muž ale pokračoval "ukázali ti, kolik budeš platit.." neukázali.."! atd. No c mám vyprávět, tak mě vyplašil, jsem ihned sedla k internetu a hledala nějaké preference ohledně této smlouvy na odběr elektrického proudu BLIK. A bum, našla jsem tuto diskusi.. při čtení šly na mě mrákoty..
Člověk je tak lehce ovlivnitelný! Číst já tohle dříve, než dealeři přišli, tak je ani nepustím ke slovu a zavírám dveře..
Uvidím, co bude následovat, nic jsem zatím nezrušila a až budu u Bliku v provozu, pravda se ukáže. Fakt je, že mně mrzí, že se smlouva uzavírá na tři roky. Proč ne na rok, ať zákazník sám pozná, jestli to byl nebo nebyl výhodný krok..
čti si po podpisu smlouvy tuto diskusi a musím uznat, že se svět nezměnil. OzZ s nevalnými praktikami, ale já musím uznat, že jsem měl štěstí. U domácího tarifu domácnost prej není aktivační poplatek a navíc jednání na úrovni. Vysvětlil mi veškeré moje pochybnosti z této diskuze (měl jsem čas si všechno předem přečíst a druhej den se u mě stavil) a to že nenasytný EON dělal nám uživatelům problémy je za to, že chcem od něj odejít. V EONu je ten zakopanej pes. Na to si nikdo z Vás tady nestěžoval. Občas by to chtělo se zamyslet a podívat na věc z obou stran. Smlouvu mám na 2 roky s garancí nejnižší ceny a každoroční kontrolou distribuční sazby abych neplatil více EONu za distribuci. Pokud budete mít slušnýho obchoďáka - mohu jen doporučit.
taky prisel chlapik, vypadalo to, ze podepisu, pak jsem jeste najela na tuhle diskuzi, tak jsem se zacla ptat, on potit, kdyz jsem ho pozadala, at se ke me vrati za chvili, az obejde zbytek panelaku a ja si zatim proctu smluvni podminky z druhe strany smlouvy, tak rek, ze smluvni podminky jsou na netu, rozepsanou smlouvu roztrhal a zmizel jak para nad hrncem... no, ja bych asi jako domacnost stejne nijak zvlast neusetrila, takze diky..
Ha, tak jsem asi další pipka co podepsala smlouvus Blikem.Tak že bude asi lepší hned jí zase vypovědět, myslím, že to ještě nebude měsíc.Jsem zvědavá co se bude dít a jestli u CEZu už něco zaznamenali.Hlavně, že si denně opakuju nikde nic nepodepisovat. Chjo
Dobrý den, tady každý píše jak knim přišel agent z bliku ale nikdo nepíše že by měl již od nich delší dobu odběr a v jak to funguje akorát, že jim na sipu přišla platba od CEZU I BLIKU A DÁLE NIC.Má prosim někdo větší zkušenost?Děkuji...
Takze vazeni...Blik je externi psolecnost pracujici pro Centropol...na uzemi distribuce E-on nabizi 10% usporu na silove energii ( tzn. spalene elektrine), cenu za distribuci maji vsichni v kraji stejnou, aby nedochazelo k znevyhodnovani lidi. Faktrura jak u Eonu, CEZu, PRE, Centropolu, Bicornu, Bohemia Energy, Lumen atd. se sklada ze tri veci - cena za distribuci, cena za spalenou elektrinu a staly mesicni plat...Eon ho ma 48kc, Centropol 45kc, Blik 75kc...tudiz - kdyz uzavrete smlouvu s exterkou Blik, jste na tom zhruba stejne jak jste byli, pokud nemate velky odber...pokud uzavrete smlouvu primo s Centropolem.(seda smlouva s cervenymi ramecky), kde na smlouve neni logo Bliku (zlutomodry papir). potom skutecne usetrite celych 10%...opet zase zalezi na distribucni sazbe...u D01d a D02d to je 10% a u D25d 10% ve VT a 11 %v NT...ja sam se o alternativni dodavatele docela zajimam a neni to nic spatneho, pokud si clovek precte obchodni podminky...treba spolecnost Bohemia energy nebrat...ja mam doma Bicorn elektrinu a plyn Centropol a jsem spokojeny maximalne...Kdyz se podivate na web Centropolu, tak prodava jak elektrinu, tak i plyn...stejne E-on prodava krome elektriny i plyn...a od noveho roku RWE prodavaji elektrinu... snad jsem poskytnul aspon nejake informace
Tak mě tedy bylo OZ sděleno při podpisu smlouvy že uzavírám smlouvu s Centropolem,.při zjišťování ceny jsem tedy samozřejmě vycházel z ceníku Centropolu
O tom že se cena určuje podle zvláštního ceníku Blik nepadlo při podpisu smlouvy ani slovo, což by bylo nefér a zamlčení podstatných informací. Můžete napsat odkaz na ceník Blik? Já jsem ho nikde nenašel, a jsem docela zvědavý kolik mi Centropol příští rok naúčtuje.
Jeste predem - takhle vypada smlouva primo od Centropolu centropol.cz/...
kdo ji ma, je na tom dobre..kdo ma Blik, tak si mel precist obchodni podminky a seznamit se s cenikem. Vsichni tady nadavate jak jste naleteli, ale nez neco PODEPISU, tak si to prectu snad ne? A primo ve smlouve pod podpisem stoji vyslovene "zakaznik podpisem smlouvy stvrzuje, ze se seznamil s platnym cenikem dodavatele"
Potom tady je smlouva Bliku, na prvni pohled znacny rozdil centropol.cz/...
A nakonec cenik Bliku centropol.cz/...
A muzete studovat vazeni
Rozdíl proti smlouvě s Centropolem je 12*30=+360 Kč ročně, to je celkem hodně, ale ono se těžko podepisuje smlouva přímo s Centropolem když je jediná pobočka někde na druhém konci republiky
O tom že má Blik zvláštní ceník se OZ jaksi zapomněla zmínit, a o nějakém důkladném studování smlouvy nemůže být vůbec řeč, na tom prostoru který mi dealerka umožnila byl sotva čas ověřit si základní fakta o společnosti na internetu. Takže ono to tak košer není - až se zde někdo zastupující Centropol opět bude snažit tvrdit jak je způsob nabízení služby regulérní. Blbost, není, ani náhodou!
Centropol podporuje partnersky prodej, tzn. ma obchodaky po cele republice...kdyz si zavolate na Centropol nebo je kontaktujete pres formular na webu, tak oni predaji vasi zadost nejblizsimu OZ a ten se k vam vydava...Nebo takhle jsem aspon s tim byl seznamen...konkretne v Brne funguji dve pobocky Centropolu pro partnersky prodej...potom jednotlivci...to stejne treba spolecnost Bicorn - taky pobocka kdesi v prdelakovicich, ale pobocky s partnerskym prodejem jsou vsude, v Brne vim o nakych, potom jednotlivci opet...
Nj tohle se ale dozvídám s křížem po funuse. Tyto informace bych čekal spíše od dealerky, a kdo si měl v té časové tísni zjišťovat že tady existuje možnost dostat OZ přímo od Centropolu.
Pobočka(kancelář) Centropolu sice je ale pouze formálně, je permanentně zavřená a obchodní hodiny neexistují, tel. kontakt na tamní zástupce firmy je dobře střeženým tajemstvím. Nebo pokud existuje funkční pobočka v Brně která v denních hodinách opravdu úřaduje prosím dejte mi na ně adresu.
A nejlepsi na tom je, ze ti co zaplatili 655Kč, tak to neni nic jineho ta castka, nez provize prodejci za noveho klienta Je to dobry business na vydelek...Adresu primo na pobocku nemam, jen vim ze kancelar je na Sumavske Centropolu a v obchodnim dome Meta sidli Blik - ovsem inkognito...ani se jim nedivim.
A tady pro srovnani - cenik Centropolu centropol.cz/...
A cenik E-on, na druhe strane eon.cz/...
Jinak pro lepsi orientaci u Centropolu - D Optimum 24 je sazba D01d a D02d (jedete pouze na vysoky tarif) D Optimum aku 8 je D25d ( tzv. denni a nocni proud)
A kdo to nechce hledat tak u E-onu stoji MWH 1630 Kč bez DPH u D01d a D02d a staly mesicni plat 48 Kc , u Centropolu 1488 Kc bez dph a staly mesicni plat 45 Kc...
A u D25d u E-on platite 2053,- bez DPH ve vysokem tarifu (denni proud) a 1187,- bez DPH v nizkem tarifu (nocni proud)
U Centropolu u D25d platite ve vysokem tarifu 1871,- bez DPH a 1062,- bez DPH v nizkem tarifu.
Cenovy rozdil je viditelny na prvni pohled...
Brý den všem,rád bych se také připojil s mojí zkušeností ohledně Centropolu,asi před hodinou byl u mě dealer a že chce vidět moji fakturu za elektřinu,koukl na ní a že se mě sleva týká.Nejsem typ co by někoho hned posílal do pr.ele, proč si neposlechnout wo co go.Bylo mě trapné že musí stát ve vstupní hale a tak jsem ho pozval dál.Pořád mlel o tom akorád že ušetřím a nakonec že stačí když mu dám občanku a že vše zařídí,natož jsem mu řekl že! RYCHLOSMLOUVY NEPODEPISUJU! v ten moment pán vystřelil tak rychle že se málem přizabil o botník v hale a že takovým jako já v dnešní době PŠENKA NEKVETE - já mu odpověděl že právě takovým jako já jo!Nevím proč to říkal zrovna mě-myslím že barák a fáro před ním nepatří k úplnému standardu.
Ahoj lidičky, tak dneska u nás zazvonil taky jeden OZ, podařilo se mi udržet ho vně dveří, no hned spustil, že nabízí elektřinu až o 10 procent levnější a ať mu donesu vyúčtování z čezu, že mi to vysvětlí... blablabla.. mile jsem ho ujistila, že přes dveře žádné obchodny nebudou, ať mi nechá kontak a podklady a že seozvu, budu-li mít zájem... jejda, no nevěřili byste, ZROVNA TEĎ mu odjel kolega s autem kde má všechny podklady... no tak až příští týden... Zvláštní je, že na deskách, kterých se křečovitě držel, měl jeden papír s logem Čezu, prý spolupracují, ehm, no nevím... no a poté co jsem odmítla podepisovat cokoliv mě ujistil, že asi nejsem jako ostatní spoluobčané, že asi patřím mezi ty lepší... no, aspoň vidíte za co vás mají a na co při své bohulibé "obchodní činnosti" spoléhají.
Nebuďte naivní, všechno čtěte a nenechte si valit klíny do hlavy! A pokud už Vám je do hlavy někdo valí, řeknu: teď se rozhodnout nechci, nechte mi tady kotakt a podklady, ozvu se a NASHLEDANOU!
Dobrý den,
připojuji se k poznatkům s tarifem blik. Tchýně také podepsala. Naštěstí jsme to zjistili včas ještě před vypršením jednoho měsíce a naštěstí neplatila žádný aktivační poplatek. Po propočtu, o kolik by měla levnější elektřinu (150 Kč/MWh) a kolik by zaplatila navíc za poplatky (384 Kč/rok) jsme se rozhodli smlouvu zrušit. Aby se to alespoň trochu vyplatilo, resp. člověk neprodělal, musela by spotřebovat více jak 2,5 MWh.
Odstoupení od smlouvy proběhlo úplně v pohodě přes e-mail (ke kterému jsem přiložil naskenovanou smlouvu) přes jejich emailovou adresu obchod@centropol.cz . Cca do 15 minut jsem obdržel odpověď, že smlouva byla stornována a že do 30 dnů to obdrží písemně na adresu uvedenou ve smlouvě. Posílal jsem to z e-mailové adresy tchýně.
Jinak si nemyslím, že je to nějaká podvodná firma, jen Ti dealeři chtějí za každou cenu podepsat smlouvu bez ohledu na to, jak je to pro dotyčného výhodné či nevýhodné. Pokud má někdo roční spotřebu např. 5 MWh, tak se mu to trochu vyplatí, ale pro ty, co mají spotřebu nízkou to moc výhodné není. Bohužel to už ti dealeři neřeší
Tak snad už tchyně nic podobného nepodepíše.
Vážení,
píšu ohledně společnosti CENTROPOL - BLIK, podepsal jsem s nimi smlouvu, docela byli na mne milí, slibovali mi přechod kolem tří měsíců, prý je to výpovědní lhůta na ČEZu. Je pravda, že se to spozdilo asi o tři dny, hned jsem jim volal na infolinku, kde mi vše vysvětlili a nyní mám vše v pořádku, nejsem jejich zastánem, ale nemám s nimi špatné zkušenosti. Tehdy jsem s nimi podepisoval smlouvu se svým zeťákem. Zeťák se za 10 dnů rozhodl, že nebude přestupovat a normálně mu prachy za poplatek vrátili, což jsem byl dost překvapený. Proto pokud ještě nejste u nich a chcete odejít, tak si tam zavolejte, číslo je na jejich webových stránkách www.centropol.cz
Mějte se hezky. Radek Dvořák
Já jsem taky podepsal. Pak mi to začalo vrtat hlavou, jestli jsem neudělal blbost, do toho mi zavolala operátorka, aby si se mnou ověřila tu smlouvu, tak jsem jí řekl, ať jí zruší. A bez problému, nikdo mě nepřemlouval. Holt je znamením dnešní doby, že je všude samý obchoďák a člověk raději pochybuje o tom, co říkají.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.