Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak postupovat při reklamaci díla?

Od: fia® odpovědí: 2 změna:

Právě nám rekonstruují koupelnu a WC. Chtěli jsme oboje dveře posuvné, což máme i ve smlouvě. Jaké bylo naše překvapení když aniž by nás předem informovali, dal na WC zedník zárubeň na obyčejné dveře s tím že to prý bylo nutné. Chceme oboje dveře stejné, co když to ale zedník nebude chtít předělat?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

krtek66
hodnocení

1x

Neplatit a požadovat slevu z ceny...chtěl bych slyšet důvody proč to nešlo...to bude asi firma na prd když to neví dopředu a podepíše něco co nejde udělat.. já mám wc 1,3m2 a koupelnu 1,5m2 (bez vany) a mám do obou místností posuvné dveře ...pokud ve zdi do které se maji dveře "zasouvat" nejsou žádné instalace tak tam pouzdro s dveřmi jde

 

hodnocení

0x

Trvejte na dodržení smlouvy a neplaťte to, co ve smlouvě není.

Nejde o reklamaci, jde o trvání na dodržení smlouvy. Reklamace až u hotového díla.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]