Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

S.O.S. Nefungující světlo/a

Od: artemida odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

ráno se mi stalo, že ještě byla docela tma, tak jsem si v ložnici rosvítila a ejhle, vypadly mi pojistky a tak jsem musela nahodit jistič, což jsem provedla a chtěla vyměnit žárovku, ale nějak se stalo, že ač jsem dala fungující žárovku, vyzkoušela jsem jí i na lampičce, tak nic a navíc ačkoliv v kuchyni nic takového neproběhlo, tak jsem zjistila, že i tam světlo nesvítí, ale na chodbě a v koupleně bez problémů. Tak co to může být? Ještě včera večer všechny pokoje svítily a dnes jen koupelna a chodba. Nejsem žádný odborník na elektřinu a navíc nechci otravovat majitelku o víkendu, jelikož to i říkala, že nerada někoho obtěžuje a i sama je nerada když jí někdo otravuje, bohužel žádného kamaráda elektrikáře neznám. Navíc se budu stěhovat ani ne za měsíc do vlastního a nerada bych, aby to bylo odečteno od kauce. Já jsem k sakru nic neudělala, jen mi ráno prdla žárovka a potom tohle. Předem děkuji za pomoc.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Zkuste vyhodit a znovu nahodit všechny jističe, nejen hlavní.

Stačil by jeden, ale když nevíte, který to je...Já je mám doma popsané - jističe pro jednotlivé okruhy.

hodnocení

2x

Vypadá to, že Vám nejde jeden okruh, případně jedna fáze (může být víc okruhů na jednu fázi). První pomoc - opakovaně shodit a nahodit všechny jističe, to jak v bytě, tak na chodbě (předpokládám, že jde o panelák).

doplněno 05.08.17 08:49:

Když píšu na chodbě, myslím ty k Vašemu bytu, netřeba naštvat všechny sousedy na patře.

hodnocení

2x