Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Volba izolace a podlahy

Od: toorman odpovědí: 8 změna:
Dobry den,prosim o radu. Koupili jsme starou chatu,kterou predelavame,chata je podsklepena a nyni jsem se vrhnul na podlahu nad sklepem. Nyni tam byla na betonu ipa a potom osb desky + lino. Casem doslu k tomu, ze desky byly plesnive a uplne se rozpadali v ruce. Po osb deskach tam castecne zustala stara ipa,ale jen na nekolika mistech. Zeptam se,mam starou ipu oskrabat a pote udelat novou? Pripadne jina izolace? Chteli jsme tam dat zpet osb desky,protoze je to podle me nejlevnejsi reseni. Moc dekuji za vase nazory,jsem laik.
Volba izolace a podlahy
Volba izolace a podlahy #2

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Udělat novou hydroizolaci? Určitě ano. To, že se Vám rozpadlo OSB, je z důvodu vzlínající vlhkosti ze sklepa.
Na to by byl ideální položit podlahový polystyren a až pak nové OSB. Bohužel tím bude hotová podlaha trošku výše.
Záleží na Vás zda na chatu jezdíte i v zimě, pokud ano, zvážil bych to.

toorman

bohužel tam mám jen 2cm :( čili polstyren dolu těžko, nicméně mi někdo radil dát polystyren zespodu do sklepa? Na chatu v zimě jezdit neplánuju. Podle mě nejjednoduší řešení nová ipa a OSB desky. Ty tam teď byly 40let, tak proto byly i v takovém stavu. i kdybych je měl 1x za 10let vyměnit postačí to :)

PS: jak desky k podlaze připevnit? jen položit? nebo mám dát raději 2vrstvy křížem?

rv*
hodnocení

0x

Nejlevnější je dát tam místo OSB zátěžový koberec. Je nezničitelný a vlhkost odvětrává. Měl jsem ho tak roky v kuchyni přímo na betonu a teď slouží jako podložka pod bazén.

jabraka*
hodnocení

0x

Já bych začal ve sklepě.Strop natřít tekutou hydroizolací a na to nalepit polystyren.Aspoň 10 cm.Podlahu nahoře zaizolovat ipou a pak OSB desky,nebo Rigidur.Pak lino.

JABRAKA

fero*
hodnocení

0x

Dobrý den,nejsem si jistý,ale mám za to,že OSB desky se u nás objevily až po Velké sametové.To,že se staré desky