Nejste přihlášen/a.
Jedná se o starou ale výkonnou travní sekačku Craftsman 6,6 HP čtyřtakt. Normálním běžným způsobem startování prostě nechytne. Musím vyšroubovat svíčku, stříkačkou do válce stříknout trochu benzínu a pak při startování párkrát blafne jako by chtěla chytit ale hned se zastaví. Toto musím opakovat asi tak 5 x a vždycky zablafá o trochu více až se pak nakonec rozjede. Pak už jede úplně normálně i startuje dokud je teplý motor. Děkuji za postřehy.
Nevím, jakým způsobem je uděláno vedení paliva do motoru, ale podle vašeho popisu sekačka zřejmě při startování nemá benzím. Patrně při delší nečinnosti benzín takzvaně spadne. Proto bych jako první doporučil kontrolu palivové soustavy té sekačky.
Je to americká sekačka, myslím že motor Briggs and Stratton ale nikde to tam napsané není. Je tam takové mačkátko na přidání benzínu ale nijak to na to nereaguje. Asi nezbude než rozdělat kabrurátor a zkontrolovat jej.
Vypadá to na starší typ tohoto výrobce. A tady alespoň něco z "motoru"...pokud najdete štítek s číslem modelu motoru, možná zde najdete manuál...případně kontaktujte našeho dodavatele
Karburátor by to mohl být tento
Ještě ke karburátoru, překlad odtud
Identifikace pravého karburátoru vyžaduje komplexní znalosti o každý karburátory, který je nabízen firmou. Zatímco identifikace ten správný, musíte být jisti, že jsou shromažďovány důležité body týkající se různých karburátory. Musíte se ujistit, že máte ten správný model, takže můžete rychle odkazovat na rychlé referenční tabulky. Při výrobě modelové číslo odpovídá Part číslo budete moci načíst správné údaje o karburátoru. Tecumseh karburátor je jedním z nejlepších na malý motor karburátor byl vyroben. V zájmu zajištění hladkého a dlouhotrvající výkon, ujistěte se, že karburátor je správně identifikovat a následně servis a odstraňování problémů.
Možná bude stačit vyměnit těsnění (o-kroužky) a seřídit volnoběh; podívejte třeba na položku 60 - Repair Kit...
Opraveno! Při demontáži karburátoru jsem zjistil, že je tam vypadlá jedna hadička která vede do karburátoru ale nevím k čemu tam je. Do karburátoru vedou dvě stejné hadičky. Jedna je přívod paliva z nádrže. Druhá vede odněkud odshora. Začíná někde pod startovacím mechanizmem a vrtulí chlazení a vede do toho karburátoru. Tak tato byla u karburátoru zpuchřelá a vypadlá. Dal jsem tam novou, pomačkal gumové tlačítko na karburátoru na přidání benzínu a nastartoval. Mám pocit, že před opravou to tlačítko na přidání benzínu nefungovalo. Po opravě se mi zdá, že už to saje benzín, když jej mačkám. Každopádně díky za vaše předchozí rady!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.