Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakým termostatem nahradit Rego

Od: lenkatopi odpovědí: 5 změna:
Dobrý den, topím teplovodním elektrickým kotlem (12 kw 20 let starý), u kterého je zapojený termostat Rego 972 XX. Chtěla bych ho nahradit programovatelným a když jsem to říkala elektrikáři, odbyl mě větou: to si kupte jaký chcete, teď už jsou všechny na baterky, drátové i bezdrátové, mají je v Horbachu. Fakt rada na pytel.
Zajímalo by mě tedy, jestli můžu klidně nahradit napěťové spínání beznapěťovým a jak zjistím spínanou zátěž, abych si koupila vhodný přístroj. Díky předem za radu.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Tímto můžete nahradit bez úprav původní REGO; přepínání den / noc, žádné programování...prostě přímá náhrada. Pokud chcete "na baterky", s programováním na týden, dejte info, je mnoho možností...mnoho výrobců, mnoho cenových hladin...

doplněno 11.04.17 15:35:

Mohl by byt, spínacím prvkem je kontakt relé a je na 250V...prkíppadně u jiného hledejte relé a kontakt na 250V..nechcete třeba bezdrat? I ten zde vyberete...

lenkatopi
hodnocení

Děkuji, já právě nechci nahradit tím samým, ale chci programovatelný týdenní termostat.
Přesněji řečeno, chci se u výběru "poučit"obecně a ráda bych, aby mi někdo vysvětlil možnost náhrady napěťového spínání beznapěťovým a poradil mi, jakou mám spínanou proudovou zátěž/jak to zjistím. Konkrétní tipy na přístroj samý taky uvítám.
Treba toto je vhodné? ges.cz/...

potřebujete termostat pro napěťové spínání, většina takhle funguje.Naopak by byl problém dát napěťové REGO místo beznapěťového . Je třeba u vybraného termostatu projít parametry - ten Vámi uvedený funguje i na 230 v - ok.

hodnocení

0x

Spínana záťaž by mala byť napísaná pri návode na obsluhu kotla.

cl
hodnocení

0x
Kupte si salus 091 fl. Spolehlivy, jednoduchy, levny. Spinanou zatez mate malou bo spinate maximalne civku stykace.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: