Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výměna spodní spirály u trouby Mora 3375

Od: zdenrs* odpovědí: 11 změna:

Potřebuji poradit s výměnou spodní spirály u sporáku MORA 3375.Při objednání opravy mě byl sdělen termín 15..12.

Budou vánoce a manželka chce péci cukroví.Chtěl bych se pokusit o spodního tělesa sám . Jsem elektrikář a těleso jsem si už objednal v e-shopu.Výměna bude asi náročnější , nevím zda je přístup k tělesu zespoda , kde by se musela demontovat i izolace , nebo zepředu , kde se demontuje přední část trouby.Děkuji za radu.Zdenrs

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Nevím jak tento typ ,ale starší se měnil ze zadu.Odmontovat zadní kryt a dole už uvidíte připojení tělesa jestli má trouba horkovzduch tak tam budou dvě to spodní bude nejníž:).Mělo by být vloženo mezi izolaci a troubou.Bude potřeba povolit spodní kryt aby jste ho vytáhl.Jestli jste elektrikář tak to zvládnete ale první změřte jestli tam jde proud ať to neděláte zbytečně

zdenrs*
hodnocení

Dílky za informaci.Telefonicky mně sdělil servisní technik , že se spodní topné těleso se vyměňuje po demontáži zadního krytu sporákuMusí se toho demontovat ještě asi více:Vrhnu se nato po obdržení tělesa z e-shopu.Z.

host*
hodnocení

0x

Vyklopení horního topného tělesa máte popsané v návodu k obsluze na straně 20 (nebo jiné, podle toho, jaký návod máte, například ec575). Na přední straně je plošinka s otvorem pro nasazení na kolík se zářezem a na straně přívodů jsou jak je vidět, fastony více viz obrázky na nadeta.cz/...

V návodu je popis, jak se má topné těleso při vypnutém přívodu elektřiny a za studena, vysunout a vyklopit.