Podlahové topení a žebřík v koupelně netopí

Od: Datum: 07.10.16 21:30 odpovědí: 9 změna: 09.10.16 08:14
Dobrý den, chtěl bych se zeptat proč mi netopí podlahové topení a žebřík v koupelně, jelikož jsem naprostý laik a těmto věcem nerozumím, jen něco málo co jsem načetl na netu.. Máme cca 80 let starý dvougenerační dům, který je vytápěn kondenzačním kotlem max. 4 roky starý a v domě jsou ještě původní radiátory se samotížným systémem vytápění. Koupelna je umístěna v horním patře. Žebřík jsem odvzdušňoval (nahoře) a vody je tam také dost, protože hned z odvzdušnováku vytéká voda a tlak je také dobrý. Byly s tím problémy hned od začátku. Nějaký den to topilo a nějaký ne. Volal jsem tedy topenáři, ten vyměnil topné těleso a poté to pak zase šlo pár dní a pak zase ne a takhle to trvá už třetí rok. Před třemi dny jsem vypouštěl vodu z celého systému, protože jsme potřebovaly do jedné místnosti natáhnout topení. Po napuštění a zatopení žebřík opět topil dva dny krásně a nyní zase netopí. Také jsem zkoušel uzavřít všechny topení a nechal jsem otevřený jen žebřík a stejně netopil-jen se nahřály přívodní trubky. Foto ventilu a způsob instalace níže viz foto. Děkuji moc za radu

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.10.16 11:48

Pravdepodobne budete potrebovať obehové čerpadlo,v rebríku je asi veľký odpor.Podlahové kúrenie určite potrebuje obehové čerpadlo.Ten kondezačný kotol nemá obehové čerpadlo? Ak ho má,tak je správne nastavené spínanie obehu?

Ohodnoceno: 0x

Od: karelvotipka
Datum: 08.10.16 14:17

Ten kondenzační kotel oběhové čerpadlo nemá. Dnes jsem pozavíral ventily na všech topení v domě a podlahovka i žebřík normálně topili.

Datum: 08.10.16 12:00

píšete že se jedná o starou samotížku a ktomu přidaná podlahovka a žebřík v tomto případě by mohl být problém ten ventil pod žebříkem