Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám nový kotel Viessmann/VITODENS 111-W s klasickou záruční dobou na 2 roky a cenou za roční prohlídku 1500,-- Kč. . Mohu se rozhodnout pro pětiletou záruku s tím, že roční prohlídka bude v ceně 2500,--Kč . Má někdo s provozem tohoto kotle zkušenost a jakou? Děkuji za odpověď.
Mám zkušenost s elektrokotlem a "prodlouženou zárukou" - každý rok servisní prohlídka za 800,- - tj. 2400,- jsem zaplatil za to, že poslední týden v záruce přišel oný servisák, rýpnul do expanzní nádoby tak blbě, že ji poškodil (ventilek) a řekl, že poškození ventilku není možné reklamovat...
Aktuálně řeším alternativním způsobem a onoho servisáka na dotaz z okolí prostě nedoporučím. Záruka byla díky poplatkům za nutný AUTORIZOVANÝ servis prodloužena, problém nastal, vyřešeno nebylo. Možná jsem byl moc měkký...
Takový kotel ale pokud má prdnout, prdne první rok... Nebo vám napíší, že to nebylo vadou přístroje, ale nadměrným užíváním a měl jste si vybrat jiný, silnější typ.
Jsem proti prodloužení záruky za peníze.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.