Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak doplatit zmeškané SIPO platbu

Od: hanajirkalova odpovědí: 4 změna:

Dobrý den!

Mám nepravidelný příjem, proto se mi nyní 2x stalo, že z mého účtu nemohla 2x včas odejít SIPO platba. Jak mohu tyto 2 platby dodatečně doplatit? Marně hledám nějaký účet Sipo, na který bych platby poslala. Jedná se o placení zálohy na elektřinu, nájem, TV a rozhlas.

S pozdravem Hana Jirkalová

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mytrix*
hodnocení

3x

Nelze. Musíte provést dodatečnou platbu převodem na účet.

Nicméně si musíte od dodavatelů zjistit číslo účtu a správný variabilní symbol platby.

hanajirkalova
hodnocení

Dobrý den!

Velice Vám děkuji za Vaši rychlou odpověď a zařídím se podle ní.

Krásné léto ve zdraví přeje Hana Jirkalová

hm*

V podstatě to tak je. Jen mám dojem, že TV a rádio Pošta převede (přičte) do dalšího měsíce a dále existuje možnost upomínky od Pošty (že Pošta sama pošle upomínku na zaplacení; ale musí to s ní mít dodavatel (příjemce platby) dohodnuto, což obvykle nemá). Každopádně, jak je to s TV a rádiem, už je jasné (ve druhém výpisu SIPO je vidět, zda se platby převedly) a dalším dodavatelům se ozvi.

 

horak*
hodnocení

1x

Viz info ceska posta :

Jednorázovým příkazem k úhradě (JPÚ)

Platbu SIPO lze uhradit také jednorázovým příkazem k úhradě podaným ve vaší bance ve prospěch účtu 156080780/0300. Jako variabilní symbol uvedete identifikační číslo (najdete v kolonce č. 1 horní části Platebního dokladu SIPO - Hotovost pro ten měsíc, za který jednorázovým příkazem platíte) a jako specifický symbol své spojovací číslo (najdete v kolonce č. 2 horní části Platebního dokladu SIPO - Hotovost). Předepsanou částku (najdete v kolonce č. 3 horní části Platebního dokladu SIPO - Hotovost) nelze měnit. Pokyny jsou uvedeny na zadní straně platebního dokladu. Cena za tento způsob úhrady je 10 Kč a zaplatíte ji následující měsíc v SIPO. Platbu SIPO jednorázovým příkazem k úhradě proveďte tak, aby úhrada byla na účet České pošty připsána nejpozději poslední pracovní den inkasního měsíce, který je na dokladu SIPO uveden. Platbu, obdrženou po ukončení inkasního měsíce, s chybnou částkou nebo chybným symbolem nemůže Česká pošta, s.p., zpracovat a vrátí ji zpět na účet plátce. S žádostí o podání bližších informací k vrácené platbě SIPO je možno se obrátit na e-mailovou adresu: sipo-reklamace.vakvi@cpost.cz.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]