Špatná funkce řetězové motorové pily

Od: Datum: 26.07.16 18:50 odpovědí: 7 změna: 27.07.16 23:59

Hezký dobrý den.

Prosím, potřebuji poradit. Motorová řetězová pila Stihl uspěšně nastartuje, ale po nastartování a přidání plynu se motor jako by zahltí a nejde do otáček. Zahltí se a i zataví. Projevuje se to také tím, že je silně slyšet hučení vzduchu v karburátoru, který se také jakoby vracel zpět do filtru sání..

Poradí někdo, na co je potřeba se zaměřit, případně jak závadu odstranit.?

děkuji - miro


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 26.07.16 20:47

dobrý den nepíšete co máte konkrétně za model takže netuším jaký je tam karburátor ale podle toho co píšete tam půjde málo paliva asi bych se v prvé řadě zaměřil na koš paliva jestli není přicpaný jinak seřídit karburátor ale bez modelu vám nepovím základní nastavení dříve bývalo jedna jedna alo to už dnes neplatí a ještě bych se podíval jestli není přicpaný výfuk to se stává třeba u malé ms 180

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.07.16 23:44

Zamerajte sa na filtry sania paliva,vzduchový filter a na tlumič výfuku.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dam®
Datum: 27.07.16 00:58

Ahoj, pokud nezafunguje velmi solidní vyčištění CELÉ pily, tak pak bude nutné přistoupit k bodu 2 a to je pohnout s pomocí šroubováku s čudlem blíž u karburátou ve směru o kousek +/-,/volnoběh/, po nastartování, potom bez plynu si jen tak pobrblává/ pokud se bude dusit,chcípne, tak naopak, poznáte dle toho, že při dání plného plynu vyjede do otáček bez otálení a zakašlání se vrátí do poklidného vrtění pístem, po téhle zdařilé akci nastane akce "bod žehem" tj. zátěžová zkouška, jednoduše zaříznete do kullatiny /vlastní váhou na list, ale s plynem,/ pokud se motor nezačne dusit, máte vyhráno, když jinak, dalším +/- šroubkem pořešíte k tíženému cíli. Stavítka jsou označená L a H. Douška, tupý řetěz umí zabít celou pilu.

j

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.07.16 02:18

Mimo výše uvedeného bych zkontroloval i odvětrání palivové nádrže.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd1
Datum: 27.07.16 09:37

Chudá směs = málo benzínu nebo moc vzduchu. = zároveň málo oleje do válce = hrozí zadírání.

Často ucpané trysky v karburátoru/ filtr paliva/ sítko v karburátoru ("lepidlo" z biosložek v benzínu), pokud byl v nádrži starý benzín delší dobu tak to je dost pravděpodobné (před uložením to chce vyjet do sucha).

Přisávání falešného vzduchu - karburátor, gufera na klice.

Odvětrání nádrže těžko, to by ze začátku jela a zdechala až po chvíli.

Začal bych výměnou pal. filtru, pak vyčištěním karburátoru ultrazvukem, kontrolou těsnosti skříně. Pokud nevíš jak tak servis - při chybě to snadno zadřeš ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.07.16 23:45

Ahoj.

A nemáš zaplej sytič? To pak motor kejchne a zhasne.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.07.16 23:59
avatar

Souhlasím na 100%, nejčastější příčina špatné funkce je chyba při startování! S pojistkou zapnout sytič a startovat do prvního "škytnutí", přepnout do startovací polohy-pila chytne a drží vysoké otáčky dokud nezmáčknete plyn. Každý jiný postup vede k trápení, že pila špatně startuje nebo se přechlastává. U Stihl je to nepsané pravidlo.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.