Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatná funkce řetězové motorové pily

Od: miro® odpovědí: 7 změna:

Hezký dobrý den.

Prosím, potřebuji poradit. Motorová řetězová pila Stihl uspěšně nastartuje, ale po nastartování a přidání plynu se motor jako by zahltí a nejde do otáček. Zahltí se a i zataví. Projevuje se to také tím, že je silně slyšet hučení vzduchu v karburátoru, který se také jakoby vracel zpět do filtru sání..

Poradí někdo, na co je potřeba se zaměřit, případně jak závadu odstranit.?

děkuji - miro

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

dobrý den nepíšete co máte konkrétně za model takže netuším jaký je tam karburátor ale podle toho co píšete tam půjde málo paliva asi bych se v prvé řadě zaměřil na koš paliva jestli není přicpaný jinak seřídit karburátor ale bez modelu vám nepovím základní nastavení dříve bývalo jedna jedna alo to už dnes neplatí a ještě bych se podíval jestli není přicpaný výfuk to se stává třeba u malé ms 180

 

hodnocení

0x

Zamerajte sa na filtry sania paliva,vzduchový filter a na tlumič výfuku.

 

dam®
hodnocení

0x

Ahoj, pokud nezafunguje velmi solidní vyčištění CELÉ pily, tak pak bude nutné přistoupit k bodu 2 a to je pohnout s pomocí šroubováku s čudlem blíž u karburátou ve směru o kousek +/-,/volnoběh/, po nastartování, potom bez plynu si jen tak pobrblává/ pokud se bude dusit,chcípne, tak naopak, poznáte dle toho, že při dání plného plynu vyjede do otáček bez otálení a zakašlání se vrátí do poklidného vrtění pístem, po téhle zdařilé akci nastane akce "bod žehem" tj. zátěžová zkouška, jednoduše zaříznete do kullatiny /vlastní váhou na list, ale s plynem,/ pokud se motor nezačne dusit, máte vyhráno, když jinak, dalším +/- šroubkem pořešíte k tíženému cíli. Stavítka jsou označená L a H. Douška, tupý řetěz umí zabít celou pilu.

j

 

hodnocení

0x

Mimo výše uvedeného bych zkontroloval i odvětrání palivové nádrže.

 

asd1
hodnocení

0x

Chudá směs = málo benzínu nebo moc vzduchu. = zároveň málo oleje do válce = hrozí zadírání.

Často ucpané trysky v karburátoru/ filtr paliva/ sítko v karburátoru ("lepidlo" z biosložek v benzínu), pokud byl v nádrži starý benzín delší dobu tak to je dost pravděpodobné (před uložením to chce vyjet do sucha).

Přisávání falešného vzduchu - karburátor, gufera na klice.

Odvětrání nádrže těžko, to by ze začátku jela a zdechala až po chvíli.

Začal bych výměnou pal. filtru, pak vyčištěním karburátoru ultrazvukem, kontrolou těsnosti skříně. Pokud nevíš jak tak servis - při chybě to snadno zadřeš ;)

 

humbucker*
hodnocení

0x

Ahoj.

A nemáš zaplej sytič? To pak motor kejchne a zhasne.

Souhlasím na 100%, nejčastější příčina špatné funkce je chyba při startování! S pojistkou zapnout sytič a startovat do prvního "škytnutí", přepnout do startovací polohy-pila chytne a drží vysoké otáčky dokud nezmáčknete plyn. Každý jiný postup vede k trápení, že pila špatně startuje nebo se přechlastává. U Stihl je to nepsané pravidlo.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]