Vyroba plastové formy

Od: Datum: 14.07.16 19:35 odpovědí: 6 změna: 15.07.16 12:00

Zdravím, chtěl bych se zeptat zdali někdo z Vás netuší jak se vyrýbí plastové formy např. na odlévání betonu -

http://www.mform.cz/index.php…?main_page=popup_image&pID=25

Jde mi o to že si pro svoji potřebu vždy každý den odleju 2 obklady ale problémem je že jednak na sebe nenavazujou ( dost nepěkně ) a jsou jenom 2 vzory a co jsem kontaktoval výrobce tak neplánuje přidat do sortimentu další formy - existuje nějaké způsob jak bych si dokázal vyrobit tuhle formu doma? Myslím z plastu, silikon je na takovou velikost dost drahý.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.07.16 19:44
avatar

Tyhle formy se vyrábí z termoplastů tlakově do vstřikovacích forem, to se doma udělat nedá.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: mareki
Datum: 14.07.16 20:05

Ani kdybych rozpustil extrudovaný polystyren v benzinu kde z toho vznikne takový sliz který zatvrdne?

Datum: 14.07.16 20:56
avatar

Zvrdne ale je křehký a problém by byl na čem to tvarovat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.07.16 21:02
avatar
Odlévání do formy, i kdyby byla ze zlata, není řešení nejlepší.
Je třeba si uvědomit, že na kvalitu výrobků má vliv mnoho faktorů. Ne vždy se podaří dodržet složení směsi, podmínky schnutí, tvrdnutí a zrání betonu. Profi výrobky se do formy vibrují. Nebo lis ují.
Dále, dva kusy denně, to je na dlouhé lokty. Spočítejte si počet kusů na metr čtvereční, vynásobte počtem metrů, vyjde třeba 25 kusů velikosti 20 x 20 cm. To je 12 dní výroby. Zdlouhavé. Kvalita se může lišit. Některé se rozpadnou hned, některé o rok. Rozdíl v množství písku, vody, kvalitě cementu, hutnění do formy, a pod. A výsledný efekt? Mnohá kostka jiné barvy, nestejný povrch...
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.07.16 09:50
avatar

Na podobné profily do cementu se používají gumové formy.Zpracuje se kaučuková směs,jako na pneumatiky a naformuje do formy a zpolymeruje teplem.)Vulkanizace)Tyto formy na tvarované výrobky se naplní cementovou směsí a lisují v hydraulických lisech.Není potřeba to vibrovat..Kdybych vyráběl podobný profil na betonu,použil bych potěr a profil vytlačoval formou do jednolité plochy.Nač si komplkovat práci výrobou obkladových dílů a pak lepením?

JABRAKA

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mareki
Datum: 15.07.16 12:00

Proč vždy za vším hledají lidi to špatné a odrazují - beton mám kvality za kterou se nemusí ani betonárny stydět ( používám superplastifikátor , cement 52,5 a kamenivo z recyklovaného betonu ( beton co se nevyleje na stavbě se vrátí a vymyje se z něj cement - zůstane kamenivo ) a to všechno zadarmo - díky té 52,5 mohu formy už po 18 hodinách vyklepávat, zatímco s 32,5 to je někdy až na 3-4 den aby to nepopraskalo.. Jen mě vadí to že jsou 2 tvary a to ještě na sebe k*rva že nenavazující až je to nepěkné.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.