Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Môže sa v páperovej bunde zabývať hmyz?

Od: dedka odpovědí: 5 změna:

Dobrý deň, viem že otázka znie možno smiešne...ale mám taký veľký strach o moju bundu...máme doma psíka a pomerne veľký byt...bývam s rodičmi a oni teda až tak často neupratujú, nevládzu tak upratujem iba ja...ale som študentka a mám na to obmedzený čas. V mojej izbe je ale veľmi čisto, upratujem a čistím pravidelne. Naposledy som pri upratovaní pred mojou izbou našla na zemi malého hnedého červíčka, pátrala som a zistila som že ide o KOŽOJEDA. Som pomerne zaťažená na čistotu a preto som ostala v zlom šoku...vlastním tri kozuchy a dve vlnené kabáty, a páperovú bundu. mám ich v skrini, kožuchy pravidelne vetrám. Avšak, bojím sa o bundu. Kúpila som si ju minulú zimu a stála ma tri výplaty...pri čítaní o kožojedoch som totiž narazila na fakt že radi papajú organické veci ako srsť, vlasy, vlnu, rôzne plody a aj páperie a kožuchy...taktiež by som nerada prišla o vlnený koberec...neviete teda ako ochrániť páperovú bundu od tej hávede? ide totiž o malé lietajúce chrobáčiky ktoré vyrastú z červíčka...a darmo mám čisto keď tie chrobáčiky mi môžu vletieť do izby a nájsť moju páperku...ešte k tomu, tá sa nesmie prať. a bojím sa ju dať do čistiarne, tak ešte neviem ako si ju pred druhou zimou vyčistím...snažím sa síce stále upratovať a čistiť CELÝ byt ale neviem či to zaberá...len mi poraďte prosím keď tak nejaký prípravok do skrine čo odpudzuje hmyz...keď tak nejaké triky ako vykynožiť kožojedov...Ďakujem!*srdce*

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x