Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak seřídit plastové dveře

Od: gerry* odpovědí: 11 změna:

Prosím o radu, jak SEŘÍDIT PLASTOVÉ DVEŘE.Máme nově namontované vstupní plastové dveře.Nebyly dobře seřízeny. Občas nešly odemknout, jen když jsme zevnitř dveře nadzvedli.Zkoušeli jsme dveře seřídit a akorád jsme dveře povolili tak, že se již nedovírají vůbec a to ani dole , ani nahoře. Děkuji za radu toho, kdo má s tímto zkušenost.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Já mám podobný problém. Taky mám plastové vchodové dveře a děje se to, že se samovolně zavírají. Měl jsem tam technika z firmy, která to dělala a říkal, že se to nijak seřídit nedá.

gerry*
hodnocení

Ale přeci se to musí dát seřídit obdobně jako plastové okna..Jen u oken je to jednoduché i pro laika..

mopet*
To že se dveře samovolně zavírají je chybou jejich ustavení - nejsou ve váze to se opravdu seřídit nedá jediné je z části vybourat a dát do vahy

mopet*
hodnocení

2x
Plastové dveře se serizuji na pantech. Výška imbusem ze spod a odtazeni - pritazeni imbusama pod pantovyma krytkama
Musíte přijít na to kde a jak to chce a trochu si s tím pohrat
gerry*
hodnocení

to máte jistě pravdu,děkuji za odpověd´, ale nedaří se..

doplněno 16.06.16 09:55:

měli bychom tedy krytky sundat? pokud ano, jak?

Jak seřídit plastové dveře
mopet*
Z druhé strany ( zevnitř) by měla být u pantu dírka, v ní je imbus, ten buď povolte nebo vysroubujte záleží jak se vám to podari a krytku sundejte tahem ke sklu
Pod ní jsou tři šrouby zlehka je povolte a z čela je jeden stelovaci tím buď na jednu stranu nebo nadruhou dveře seridite
Pamatujte že musíte vždy se spodním nebo vrchním panem stelovat i prostredni
gerry*
hodnocení

Imbus jsme našli tam, kde jsme na fotografii nakreslili šipku, je to ono? Krytku myslíte tu, kterou jsme obtáhli na fotu červenou barvou? Velmi děkuji za trpělivost a info.

Jak seřídit plastové dveře #2
Jak seřídit plastové dveře #3
krokodyldandy