Jak seřídit plastové dveře

Od: Datum: 16.06.16 09:28 odpovědí: 11 změna: 18.10.16 21:34

Prosím o radu, jak SEŘÍDIT PLASTOVÉ DVEŘE.Máme nově namontované vstupní plastové dveře.Nebyly dobře seřízeny. Občas nešly odemknout, jen když jsme zevnitř dveře nadzvedli.Zkoušeli jsme dveře seřídit a akorád jsme dveře povolili tak, že se již nedovírají vůbec a to ani dole , ani nahoře. Děkuji za radu toho, kdo má s tímto zkušenost.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.06.16 09:30

Já mám podobný problém. Taky mám plastové vchodové dveře a děje se to, že se samovolně zavírají. Měl jsem tam technika z firmy, která to dělala a říkal, že se to nijak seřídit nedá.

Ohodnoceno: 2x

Datum: 16.06.16 09:38

Ale přeci se to musí dát seřídit obdobně jako plastové okna..Jen u oken je to jednoduché i pro laika..

Datum: 16.06.16 09:41
To že se dveře samovolně zavírají je chybou jejich ustavení - nejsou ve váze to se opravdu seřídit nedá jediné je z části vybourat a dát do vahy
Ohodnoceno: 0x

Datum: 16.06.16 09:38
Plastové dveře se serizuji na pantech. Výška imbusem ze spod a odtazeni - pritazeni imbusama pod pantovyma krytkama
Musíte přijít na to kde a jak to chce a trochu si s tím pohrat
Ohodnoceno: 2x

Datum: 16.06.16 09:41

to máte jistě pravdu,děkuji za odpověd´, ale nedaří se..

doplněno 16.06.16 09:55:

měli bychom tedy krytky sundat? pokud ano, jak?

Datum: 16.06.16 10:05
Z druhé strany ( zevnitř) by měla být u pantu dírka, v ní je imbus, ten buď povolte nebo vysroubujte záleží jak se vám to podari a krytku sundejte tahem ke sklu
Pod ní jsou tři šrouby zlehka je povolte a z čela je jeden stelovaci tím buď na jednu stranu nebo nadruhou dveře seridite
Pamatujte že musíte vždy se spodním nebo vrchním panem stelovat i prostredni

Datum: 16.06.16 14:27