Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Znovu nabroušení nože do masového mlýnku

Od: aja1946® odpovědí: 10 změna:

Potřeboval by opravdu nabrousit nebo koupit nový, poradí mi někdo, kde se to dělá?

doplněno 14.05.16 08:58:

Zeptám se v té Mechanice, ale ještě chci doplnit, jestli jsem se dobře vyjádřila, je to takový ten nožík do kříže, takže jsou vlastně 4, sama bych to jako klasický nůž nezvládla.

doplněno 15.05.16 11:47:

Děkuju všem za rady, už jsem objevila provozovnu, která to dělá, mají v Praze 3 místa.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Netřeba kupovat nový. Tento druh nože je možné nabrousit tahy celou plochou po klasickém dvoustranném brousku, nejprve na hrubší a pak na hladší straně.

pohanka*
hodnocení

0x

Nosila jsem do Mechaniky, nebo tam, kde brousí nůžky. Nosila jsem komplet nůž i šajbičku. Třeba - Domácí potřeby Luka. Na ,,B,,.

Je nějaké zlepšení?

cicko*
hodnocení

0x

"Nabrousit" je zapotřebí jak nůž, tak i desku. Provede to každá brusírna nožů nebo známý ve strojním provozu (nástrojaři, brusiči a pod.), kde pracují s "magnetkou" nebo podobným strojovým vybavením.

hodnocení

0x

U nás brousí i ve výrobně klíčů...zásada:brousit vždy nůž i desku...

joudic*
hodnocení

0x

na takove veci je nejlepsi tenky spejlovy pilnicek na zelezo (zamecnicky), samozrejme se brousi sikma hrana ne ta plocha ;) desecku jedine na brusnem kameni

hodnocení

0x

Zpravidla stačí jen nabrousit šajbičku, na magnetické brusce naplocho. Ještě lépe je, ji vyměnit za novou. Je dostupná v každém Železářství a v Domácích potřebách.

-miro

honzmalatny*
hodnocení

0x

Nabrousit nůž i šajbu. Poptat se v blízkém železářství, nebo stolárně kde si brousí hobl nože, kde mají magnetku, zámečnictví, strojírenské výrobě,...

lidus*
hodnocení

0x

V Brně jsem nenašla nikoho a tak vozím mamince do Vyškova, dělá to tam Rostex a vemte nejen nůž ale i to dírkované kolečko.

hodnocení

děkuji, tak to jsem nevěděla, že taky kolečko

pohanka*