Znovu nabroušení nože do masového mlýnku

Od: Datum: 13.05.16 21:33 odpovědí: 10 změna: 14.05.16 18:42

Potřeboval by opravdu nabrousit nebo koupit nový, poradí mi někdo, kde se to dělá?

doplněno 14.05.16 08:58:

Zeptám se v té Mechanice, ale ještě chci doplnit, jestli jsem se dobře vyjádřila, je to takový ten nožík do kříže, takže jsou vlastně 4, sama bych to jako klasický nůž nezvládla.

doplněno 15.05.16 11:47:

Děkuju všem za rady, už jsem objevila provozovnu, která to dělá, mají v Praze 3 místa.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.05.16 21:39

Nosila jsem do Mechaniky, nebo tam, kde brousí nůžky. Nosila jsem komplet nůž i šajbičku. Třeba - Domácí potřeby Luka. Na ,,B,,.

Je nějaké zlepšení?

Ohodnoceno: 0x

Datum: 13.05.16 21:39

Netřeba kupovat nový. Tento druh nože je možné nabrousit tahy celou plochou po klasickém dvoustranném brousku, nejprve na hrubší a pak na hladší straně.

Ohodnoceno: 2x

Od: cicko
Datum: 13.05.16 22:51

"Nabrousit" je zapotřebí jak nůž, tak i desku. Provede to každá brusírna nožů nebo známý ve strojním provozu (nástrojaři, brusiči a pod.), kde pracují s "magnetkou" nebo podobným strojovým vybavením.

Datum: 13.05.16 23:05

U nás brousí i ve výrobně klíčů...zásada:brousit vždy nůž i desku...

Datum: 13.05.16 23:16

na takove veci je nejlepsi tenky spejlovy pilnicek na zelezo (zamecnicky), samozrejme se brousi sikma hrana ne ta plocha ;) desecku jedine na brusnem kameni

Od: miro®
Datum: 14.05.16 09:05

Zpravidla stačí jen nabrousit šajbičku, na magnetické brusce naplocho. Ještě lépe je, ji vyměnit za novou. Je dostupná v každém Železářství a v Domácích potřebách.

-miro

Datum: 14.05.16 09:07

Nabrousit nůž i šajbu. Poptat se v blízkém železářství, nebo stolárně kde si brousí hobl nože, kde mají magnetku, zámečnictví, strojírenské výrobě,...

Datum: 14.05.16 12:36