Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Lze to dobetonovat a nevylomí se to?

Od: betonaramater odpovědí: 15 změna:

Dobrý den, pro kamaráda betonuji do pneumatiky z osobáku hliníkovou patku co bude držet asi dvoumetrovou rouru s otočným ramenem do kterého se bude boxovat. Dovnitř, přes spodní díru jsem položil do kruhu ořezanou eternitovou šablonu, aby to neprotékalo, vylil betonem téměř do poloviny a druhý den jsem chtěl po zatvrdnutí betonu ustavit rouru s patkou a definitivně zalít. Bohužel druhý den jsem musel k lékaři, (ono už týden mi nebylo nejlíp a stav se zhoršoval), a ten mně nechal na neschopence doma s antibiotiky. To vylití proběhlo v úterý odpoledne. Beton je již tvrdý. Po zalití na něm byla vrstva vody, ta přes středu oschla ale včera a dnes to udržuju vlhké - psali to na pytli že nesmí povrch vyschnout. K doktorovi jdu na kontrolu až ve středu, uschopní mě asi až od 16. května, tak bych pak koupil další pytel betonu a dodělal to. Mám však obavu aby se ta kaše dokonale spojila s tou tvrdou vrstvou a nemohlo dojít k vylomení patky (budou tam asi dost velké nevyvážené síly). Výška betonové vrstvy nad šablonou je něco pod polovinou celkové šířky pneu, asi 4 cm. Jak to mám udělat "na jistotu"? Mám ten povrch nějak ostrým sekáčem posekat aby to bylo hrubé?

Takhle to asi vypadá - černě - pneu, červeně - eternitová šablona, světle modrá - stávající beton, zelená - patka

Je to Cementový Potěr BE 08/25

Děkuji.

Lze to dobetonovat a nevylomí se to?

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

2x

Dobrý den, ovšem, Vy budete dobetonovávat celou tu šrafovanou část viz Váš obrázek.

Takže, nová vrstva se dostane až pod gumu a ta ji bude držet také. Myslím, že do nového betonu nesekejte a normálně betonujte. Nebo původní vlhký beton popráškujte cementem a potom betonujte. Ta tyč se nevylomí, ale zdá se, že to bude celé nestabilní - možná je ta základna hodně malého průměru. Zdravím!

doplněno 07.05.16 13:44: